LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amway / Alticor??

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Lieke

Amway / Alticor??

Ongelezen bericht door Lieke »

Weet iemand wat meer over deze organisatie?

(in mijn ogen verkapt piramidespel, vandaar)
alvast bedankt,

lieke

vincent

Re: Amway / Alticor??

Ongelezen bericht door vincent »

Hoi, ik weet dat een vriend van mij daaraan is begonnen, maar ik vertrouw het niet helemaal.
Er is ook een internetsite, www.amway.nl.
Daar staat ook dat je 47 euro moet betalen als je ermee verder wilt gaan.
En dan is de bedoeling dat je spullen die jij goedkoop kan inkopen voor een duurdere prijs aan je vrienden door kan verkopen en de winst is dan voor jou.

En degene die jou heeft benaderd kijgt ook 3% over jou verkopen. Dat is dan het piramidespel gedeelte.

ik zou zeggen kijk op hun internetsite!!!

Groet, vincent

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi Lieke,

Uit je reactie blijkt mij dat het business-plan waarschijnlijk niet goed aan je is uitgelegd. Het is geen pyramidespel. Hewt is juist een heel eerlijk systeem.
Wat Vincent zegt en denkt dat je met produkten moet gaan lopen leuren is ook niet correct.
Ik ben graag bereid om je de mogelijkheden en kansen van Amway/Alticor uit te leggen.

Johan
email: [email protected]

P.S. Grote multinationals zoals o.a. Philips, Seiko, Tefal, Karcher, Bosch, Leifheit etc. werken met ons samen.Ik denk dat deze bedrijven zich niet inlaten met een pyramidespel

Peter

Ongelezen bericht door Peter »

Weet iemand wat meer over deze organisatie?

(in mijn ogen verkapt piramidespel, vandaar)
alvast bedankt,
Beste Lieke,

Om hier informatie te vragen over een bedrijf, is zeker niet de goede plaats, want het meeste wat hier wordt geven zijn meningen van mensen, die er wel of geen verstand van hebben.
Sommige mensen die reeds bij deze organisatie actief zijn zullen misschien proberen je te stimuleren om hiermee te beginnen.

Als ik informatie wil hebben over welk bedrijf dan ook vraag ik de juiste instanties, zoals bijv. de K.v.K. enzv.
Wil ik informatie m.b.t. bijv. illegale praktijken van een bedrijf, dan informeer ik bij de regiopolitie afd. fraude, want daar wordt alles geregistreerd.

Dus mocht je overwegen om hiermee te beginnen, dan kun je het beste deze weg bewandelen om je twijfels wel of niet te bevestigen, want deze manier leidt tot niets.

Dan is er nog iets wat ik erg belangrijk vind, als ik het gevoel heb of denk dat er iets mis is met een bedrijf, waardoor ik word benaderd, dan begin ik er al niet aan. Bij twijfel niet doen!

meneer

Ongelezen bericht door meneer »

domme mensen doen mee aan een piramidespel
domme mensen denken dat networkmarketing een piramide spel is.Losers doen mee met een piramidespel. losers die beginnen met networkmarketing gaan het toegeven dat ze in het verleden een loser waren.

overigens zijn losers in elk beroep een loser.

agnes

Ongelezen bericht door agnes »

amway heeft mij in het verleden ook kunnen overtuigen dat het geweldig werkt, maar gelukkig ben ik er zelf achter gekomen dat het dus niet echt werkt! Misschien als je jezelf wil opofferen, dat het je dan "gelukkig" zal maken. Bijvoorbeeld al je geld erin steken, "ook al kun je je kinderen geen middageten geven, later als je rijk bent zullen ze je dankbaar zijn" en die onzin krijg je te horen. trap er niet in!

swatten

Ongelezen bericht door swatten »

Ook ik ben benaderd om hieraan deel te nemen. Vond het allemaal iets te gelikt klinken. Sowieso die 300 euro die je in moet leggen vind k nergens op slaan. Ik had er ook geen goed gevoel over, dus niet aan beginnen zou ik zeggen !!!!

jor

Ongelezen bericht door jor »

Dus na 5 jaar !! want de vorige reactie is uit 2003 is er niets veranderd en zijn mensen nog steeds wantrouwend, hoe zou dat nu komen?
Geplaatst op 07 Okt 2003 09:20 door agnes

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Moeten we nou echt geloven dat jij met Amway bezig bent geweest?!

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

mrt, hij is benaderd geweest om deel te nemen, nergens stelt swatten dat hij heeft deelgenomen.

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ok, meen ergens gelezen te hebben dat hij het 6 maanden had uitgeprobeerd.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Maakt ze dan niet belagelijk.
Beloofd, zal het niet belagelijk maken :wink:

Gesloten