LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] arme student
Re: arme student
Oeps, je bent vergeten in te loggen (ik dacht dat Windows dat automatisch deed? Hier wel)... Dus eigenlijk kan iedere gast wel grasspriet zijn he?
Nee je kletst uit je nek om zo te proberen anderen belachelijk te maken. Jammer alleen dat je alleen jezelf belachelijk maakt.Ik anticipeer gewoon
-
Re: arme student
Even een poosje weggeweest en de lariekoek vliegt je weer om de oren.
Enne, tja.....het feit dat iedere gast grasspriet kan zijn, houd ook in dat iedereen zich kan voordoen als een tegenstander en zo zijn vuil kan spuien om zo de tegenstanders in een kwaad daglicht te stellen. Da's mijn duit in het zakje:
Dat begint er verdacht veel op te lijken dat je toegeeft dat je iets niet weet. Er is dus nog hoop.Oeps, je bent vergeten in te loggen (ik dacht dat Windows dat automatisch deed? Hier wel)... Dus eigenlijk kan iedere gast wel grasspriet zijn he?
Enne, tja.....het feit dat iedere gast grasspriet kan zijn, houd ook in dat iedereen zich kan voordoen als een tegenstander en zo zijn vuil kan spuien om zo de tegenstanders in een kwaad daglicht te stellen. Da's mijn duit in het zakje:
je kletst uit je nek om zo te proberen anderen belachelijk te maken.