LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] arme student
arme student
Willem Verbeke. Hij is professor in de netwerkmarketing aan de Erasmus universiteit in Rotterdam, het zo goed aangeschreven opleidingsinstituut waar student26 beweert gestudeert te hebben.
Onder zijn eigen neus word notabene netwerkmarketing onderwezen.
Maar we zullen nu gegarandeerd weer een pracht staaltje ontkenning door student26 gaan zien.
Maar we zullen nu gegarandeerd weer een pracht staaltje ontkenning door student26 gaan zien.
Re: arme student
Gast, jouw post roept bij mij 3 vragen op:
1) Waarom anoniem?
2) Als iets aan de universiteit wordt onderwezen is dus per definitie goed?
3) Op de UTwente heb ik ook college gehad in vakken waar ik niet achte stond, dan wel waarin ik niet geloofde. Wat zegt het dat student26 aan de EUR heeft gestudeerd en dat daar dat vak wordt onderwezen? (Iets waar ik trouwens geen bewijzen van heb gezien)
1) Waarom anoniem?
2) Als iets aan de universiteit wordt onderwezen is dus per definitie goed?
3) Op de UTwente heb ik ook college gehad in vakken waar ik niet achte stond, dan wel waarin ik niet geloofde. Wat zegt het dat student26 aan de EUR heeft gestudeerd en dat daar dat vak wordt onderwezen? (Iets waar ik trouwens geen bewijzen van heb gezien)
Arme, arme gast. Denkt hij me eindelijk onder tafel te krijgen, blijkt dat hij zijn huiswerk totaal niet heeft gedaan.
Wat blijkt namelijk het geval te zijn?
1) Ik studeer echt aan de Erasmus Universiteit. Vanwege problemen met mijn scriptiebegeleider is een en ander helaas uitgelopen. Ik heb dan ook een emailadres van de EUR, namelijk [email protected]
Je mag me hierop mailen, dan zul je zien dat je antwoord krijgt van me. Dat is dus het eerste feit waar je aan twijfelt, maar wat echt waar blijkt te zijn.
2) Ten tweede wordt netwerkmarketing niet onderwezen aan de Erasmus Universiteit en is Verbeke geen professor in de netwerkmarketing zoals gast beweert. Hier is de link naar de site van de Erasmus waar staat wat Verbeke wel doet: http://www.few.eur.nl/few/org/mo/people ... tm#verbeke
Ik heb persoonlijk colleges bij Verbeke gelopen, dit was het vak Commerciele Beleidsvorming 2, een vervolgvak dat standaard is voor alle economische studies (netwerkmarketing kwam daarbij aan bod, dit is iets totaal anders als MLM). Dit feit van gast is dus totaal onwaar, en zelfs een grove leugen.
3) Zoals je in een andere thread hebt kunnen lezen heb ik, na melding van "Nieuw" dat Verbeke 1 en ander over MLM had gezegd in het programma Business Class op RTL5, een email gestuurd aan Verbeke met de vraag wat zijn standpunt op het gebied van MLM is. Als antwoord kreeg ik daarop:
Geachte heer,
op dit gebied ben ik niet echt de expert.
Willem Verbeke
Uiteraard verwacht ik niet dat je dit zonder meer gelooft. Ik heb de email echter bewaard dus ik kan je deze sturen als je daar behoefte aan hebt.
Conclusie: Gast heeft, zoals zo vaak, iets herhaalt van horen zeggen, zonder eerst eens zelf op onderzoek te gaan. Uiteraard heb IK dat wel gedaan (hoewel het tegendeel vaak wordt beweerd), zodat ik WEET waar ik over praat...
Jammer gast, boeiende poging, maar een totale mislukking.
Wat blijkt namelijk het geval te zijn?
1) Ik studeer echt aan de Erasmus Universiteit. Vanwege problemen met mijn scriptiebegeleider is een en ander helaas uitgelopen. Ik heb dan ook een emailadres van de EUR, namelijk [email protected]
Je mag me hierop mailen, dan zul je zien dat je antwoord krijgt van me. Dat is dus het eerste feit waar je aan twijfelt, maar wat echt waar blijkt te zijn.
2) Ten tweede wordt netwerkmarketing niet onderwezen aan de Erasmus Universiteit en is Verbeke geen professor in de netwerkmarketing zoals gast beweert. Hier is de link naar de site van de Erasmus waar staat wat Verbeke wel doet: http://www.few.eur.nl/few/org/mo/people ... tm#verbeke
Ik heb persoonlijk colleges bij Verbeke gelopen, dit was het vak Commerciele Beleidsvorming 2, een vervolgvak dat standaard is voor alle economische studies (netwerkmarketing kwam daarbij aan bod, dit is iets totaal anders als MLM). Dit feit van gast is dus totaal onwaar, en zelfs een grove leugen.
3) Zoals je in een andere thread hebt kunnen lezen heb ik, na melding van "Nieuw" dat Verbeke 1 en ander over MLM had gezegd in het programma Business Class op RTL5, een email gestuurd aan Verbeke met de vraag wat zijn standpunt op het gebied van MLM is. Als antwoord kreeg ik daarop:
Geachte heer,
op dit gebied ben ik niet echt de expert.
Willem Verbeke
Uiteraard verwacht ik niet dat je dit zonder meer gelooft. Ik heb de email echter bewaard dus ik kan je deze sturen als je daar behoefte aan hebt.
Conclusie: Gast heeft, zoals zo vaak, iets herhaalt van horen zeggen, zonder eerst eens zelf op onderzoek te gaan. Uiteraard heb IK dat wel gedaan (hoewel het tegendeel vaak wordt beweerd), zodat ik WEET waar ik over praat...
Jammer gast, boeiende poging, maar een totale mislukking.
Geplaatst op 10 Aug 2004 20:11 door echte kenner
--------------------------------------------------------------------------------
Oplichting is bij de wet verboden.
Piramidespelen is oplichting, dus verboden.
MLM is niet verboden, dus geen oplichting.
Hierover mekkeren heeft dus geen zin
--------------------------------------------------------------------------------
Wel jammer dat gast niet even reageert. Vond het nou net leuk worden.
"Echte kenner" heeft enkel kennis van papegaaien. De copy/paste manier heeft hij al gevonden. Goed zo jongen. Je mag over 2 jaar wel eens je computerrijbewijs gaan halen.
Neeeee Keesjan, jij hebt zeker wel verstand van.....ja van wat eigenlijk?? Val een ander niet af als je zelf ook geen snuggere antwoorden kan geven.
Op het moment dat iemand talloze malen hetzelfde bericht post in verschillende topics, dan mag ik concluderen dat die persoon op z'n minst een verstandelijke beperking heeft.Neeeee Keesjan, jij hebt zeker wel verstand van.....ja van wat eigenlijk?? Val een ander niet af als je zelf ook geen snuggere antwoorden kan geven.
Geplaatst op 10 Aug 2004 20:20 door echte kenner
Ik doe feitelijk hetzelfde als de tegenstanders.Altijd maar hetzelfde gemekker neerzetten. Als jij niet inziet dat het totaal geen zin heeft, kun je jezelf afvragen wie er nu eigenlijk een geestelijke achterstand heeft.
Ik doe feitelijk hetzelfde als de tegenstanders.Altijd maar hetzelfde gemekker neerzetten. Als jij niet inziet dat het totaal geen zin heeft, kun je jezelf afvragen wie er nu eigenlijk een geestelijke achterstand heeft.
Helaas student, misschien heb ik iets te snel getiept en neergezet dat hij professor in netwerkmarketing is, maar hij is wel degelijk professor en hij doet wel degelijk positieve uitspraken over netwerkmarketing:
http://www.herbastore.nl/nieuws/pdf/Con ... 2-2003.pdf of een quote van hem:
Weer een voorstander die jou de les kan leren.
Dus behalve een simpel foutje is hij wel degelijk voorstander van MLM."Netwerkmarketing wordt alleen maar belangrijker. Er is tegenwoordig zoveel informatie te vinden over producten, vooral op internet, dat je niet meer weet wat je kunt geloven. Dus ga je naar iemand in je omgeving die je vertrouwt. Mond-tot-mondreclame. En netwerkmarketing stimuleert dat."
Dat de heer verbeke professor is heeft student26 niet ontkend.Geplaatst op 11 Aug 2004 15:36 door Gast
Helaas student, misschien heb ik iets te snel getiept en neergezet dat hij professor in netwerkmarketing is, maar hij is wel degelijk professor en hij doet wel degelijk positieve uitspraken over netwerkmarketing:
Quote:
"Netwerkmarketing wordt alleen maar belangrijker. Er is tegenwoordig zoveel informatie te vinden over producten, vooral op internet, dat je niet meer weet wat je kunt geloven. Dus ga je naar iemand in je omgeving die je vertrouwt. Mond-tot-mondreclame. En netwerkmarketing stimuleert dat."
Dus behalve een simpel foutje is hij wel degelijk voorstander van MLM.
Wat wel ergelijk is is dat dit artikel geen bron aanhaalt voor de uitspraak die wordt geciteerd.
Niet na te gaan dus.
Ten slotte wordt nergens in het artikel duidelijk dat prof. Verbeke een voorstander is van MLM.
Gast, zou je nog even willen reageren op mijn eerste reactie op jouw post?
Verder haal je een qoute aan die niet van prof. Verbeke is, maar van de auteur van het artikel.
Inmiddels zit je dus dubbel fout.
Verder haal je een qoute aan die niet van prof. Verbeke is, maar van de auteur van het artikel.
Inmiddels zit je dus dubbel fout.
en geef wel aan dat het philips iets van kon leren over hun marketing.
Dus het werkt, hoeft nog niet een voorstander zijn.
of bel RtlZ business op . hij is ook op tv geweest.
gemekker.
voor een werkt het voor de ander werk het niet. Klaar.
gemekker.
Gast, of het werkt of niet gaat hyet me nu niet om.en geef wel aan dat het philips iets van kon leren over hun marketing.
gemekker.
Ik haal je argumenten onderuit en ineens is voorstander zijn geen issue meer.
Je klinkt als Bruno Santanera van de Biostabil 2000.
waar moet het wel omgaan dan.?
wil je de scociale fnv lid uithangen.
vrij land om te kiezen.Daar hoeft niemand anders over te spreken.
wil je de scociale fnv lid uithangen.
vrij land om te kiezen.Daar hoeft niemand anders over te spreken.
Dit was de originele post.Willem Verbeke. Hij is professor in de netwerkmarketing aan de Erasmus universiteit in Rotterdam, het zo goed aangeschreven opleidingsinstituut waar student26 beweert gestudeert te hebben.
Blijkbaar is dat nu ineens niet meer van belang.
Van de oorspronkelijke stelling is niets meer over, alles is onderuit gehaald.
Dat is mijn punt.
Sommige mensen denken echt te denken dat "professor" staat voor "alwetend". Professor word je in een bepaald vakgebied en dan nog zelfs in een heel klein gedeelte van het vakgebied. Een professor kan verder van alles beweren uit persoonlijke overtuiging, maar dat impliceert geen waarheid.
Onderbouw je bewering.