LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BB&S Bureau voor budgetadvies en schuldhulpverlening

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
pepe2570

BB&S Bureau voor budgetadvies en schuldhulpverlening

Ongelezen bericht door pepe2570 »

In de afgelopen jaar ben ik opgelicht met het bureau BB&S, ze zouden met mijn salaris alle inkasso kosten betalen maar ze hebben het geld in hun eigen zaak gestopt,
In totaal ben ik 12.000 euro kwijt geraakt, ja echt kwijt.
Ik probeer via alle instanties hulp vragen maar de enige dat ze tegen me zeggen is dat ik een advocaat moet inschakelen maar als ik nog schulden heb hoe kan ik advocaten betalen...
Alles moest al betaald zijn maar door dit oplichters bureau moest ik alles dubble betalen, zelfs mijn huis ben ik kwijt geraakt.
Als jullie dit burau kenne laat me aub. weten wie weet kunnen we advocaat samen betalen, of als ideen hebt laat me weten, ik dacht dat ik schulden vrij was maar ben meer in de **** dan geholpen.
Ik heb ook hulp gevraagd aan NVVK maar ze kunnen niks anders dan sturen naar FIOD.
ik weet ook dat meer mensen in de maling zijn genomen, maar niemand geef me namen, en weet ook dat deze oplichters geslagen zijn van hun oude klant zoals ik maar weet niet van welk krant het stond.......
Als je iets weet please laat me weten please.
groetjes....[/b]

Gast

Re: BB&S Bureau voor budgetadvies en schuldhulpverlening

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry maar ik denk dat je hier verkeerd zit.

Sterkte ermee :!:

Gesloten