LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] citigroup: netwerkmarketing

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
gastheer

citigroup: netwerkmarketing

Ongelezen bericht door gastheer »

zie http://www.dft.nl/servlet/ArticleByID?I ... section=00

Recordwinst Citigroup

NEW YORK (ANP) - Het Amerikaanse bankconcern Citigroup, ’s werelds grootste financiële dienstverlener, heeft in het derde kwartaal met een recordwinst afscheid genomen van zijn bestuursvoorzitter Sandford Weill. De nettowinst steeg in vergelijking met hetzelfde kwartaal vorig jaar 20 procent tot 4,69 miljard dollar.
Citigroup profiteerde van een herstel op de aandelenbeurzen en wist sterke groei te realiseren met het bankieren voor consumenten (creditcards, hypotheken en verzekeringen) en bedrijven. De omzet nam met 10 procent toe tot 19,4 miljard dollar. De resultaten overtroffen de verwachtingen van analisten. Concurrerende banken verrasten de afgelopen weken ook al met hun kwartaalresultaten.
’Sandy’ Weill droeg begin oktober de leiding over aan zijn vertrouweling Charles Prince. De legendarische Wall Street-bankier had sinds 1998 de macht in handen bij Citigroup. Daarvoor was hij topman bij de verzekeraar Travelers Group, die met Citicorp fuseerde tot Citigroup.

Eén van de bedrijfsonderdelen van citigroup is primerica
zie http://www.citigroup.com/citigroup/business/index.htm

En Primerica is een ..................................

netwerkmarketingbedrijf.

Zie ook http://ww4.primerica.com/public/what/pr ... arque.html

Is citigroup dan toch een pyramidespel?????????
mmmmmmmmmm

marketing

Re: citigroup: netwerkmarketing

Ongelezen bericht door marketing »

als de Tros een keer een programma ging maken VOOR de mensen in networkmarketing /directeverkoop inplaast alleen mensen te melden die in contact zijn gekomen met een verkeerd organisatie.

Dan hebben ze potentioneel een nieuw groep mensen aangeboord bij de tros dat zijn op dit moment rond 38000 mensen. zie www.dsa.org
voor wereldcijfers. Dat groeit alleen maar.

Meer leden bij de tros?

mvg

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Marketing,

Ik ben zelf dan wel een tegenstander van mlm, maar daar heb ik al genoeg over gediscusieerd in een forum over ACN.

Je hebt gelijk. Ik vind dat er wel wat meer neutrale/informatieve aandacht op de media mag komen over mlm, zodat iedereen goed kan zien hoe mlm werkt. En dat iedereen een eigen (eerlijke) mening kan vormen uit iets objectiefs ipv de ruwe berichten die we tot nu toe hebben gezien.

De meesten verdienen een beetje/geen geld, een enkeling weer veel.

Maar de reden waarom mlm als negatief wordt omschreven komt waarschijnlijk doordat het werven van vertegenwoordigers over het algemeen wat geheimzinnig verloopt (op sommigen na)

Ik ben laatst ook met een smoes gelokt naar een presentatie. Ik ken mensen die waren uitgenodigd voor een "sollicitatiegesprek", wat achteraf mlm bleek te zijn. Mensen en bonden worden daar wat achterdochtig over. Ik werd er eerlijk gezegd ook achterdochtig van, er werden me allemaal dingen verteld wat me overrompelde.

Ik ben er niet op ingegaan omdat ik vrienden heb, die hun inleggeld zijn kwijtgeraakt zonder een rooie cent te hebben terugverdiend.

Iedereen die ermee begint moet ook goed nadenken. Als je veel geld wilt verdienen, moet je er wel veel tijd en moeite insteken, en/of dondersveel geluk hebben. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat maar weinig daadwerkelijk rijk worden.

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Je moet er volgens jou veel tijd in steken. Maar geld dat niet voor elk bedrijf?
Let maar eens op hoeveel ZZP'ers die de laatste jaren zijn gestart binnenkort failliet zijn.
Met elk type bedrijf is het zo dat je hard moet werken en bereid moet zijn om te leren en vooral bereid moet zijn om kritisch nog je eigen goede en slechte eigenschappen te kijken om succes te hebben.
Alleen is het wel zo dat de investering in MLM veel lager is dan voor het opstarten van een traditioneel bedrijf, wat het binnen het bereik van veel meer mensen brengt.
Het enige denk ik waar je echt voor op moet passen zijn de zogenaamde MLM bedrijven waar ze je willen overtuigen. Stink daar niet in. Of je ziet dat het concept iets voor je is, of je ziet het niet. In het laatste geval: NIET AAN BEGINNEN.

Gesloten