LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Definitie van "Falen".
Definitie van "Falen".
@ Iedereen,
Kom regelmatig bij zowel de vóór- als de tegenstanders van mlm de kreet "falen", "heeft gefaald", etc... tegen.
Ik denk dat om te "falen" je eerst de WIL moet hebben gehad om iets tot stand te brengen en...... vervolgens ALLES, maar dan ook alles moet hebben gegeven omdat te realiseren!
Misschien dat dáár, bij zowel de pro's en contra's, het onbegrip zit.
Ik zelf beschouw de 95% van de mensen die weinig tot niets verdienen met mlm niet als "gefaald"... en óók niet als "losers"!
"Het was hun "ding" niet."
"het was maar een probeersel".....
Ze zijn er niet op of mee doorgegaan.
Ze zijn gewoon gestopt.
Ze hadden andere prioriteiten.
Maar ze hebben "gefaald", of zijn "losers"?
NEE!
En DAN pas komen de verhalen" van de omstanders:
Mijn broer heeft er wel een jaar keihard "voor" gewerkt!......
(Broerlief ZELF zegt, na doorvragen dat hij er toch wel zeker 100 uur aan heeft "gewerkt"....!)
Mijn tante heeft jarenlang Herbalife gedaan en ze is maar gestopt!
( Tante ZELF zegt dat ze er een tijdje leuk aan heeft verdiend en dat , toen ze ging verhuizen, de boel op een laag pitje kwam en er eigenlijk niks meer van is gekomen!)
En zo spoken de kletskoek verhaaltjes in beide kampen door en gaan hun eigen leven leiden.
En toch steeds weer zijn er vrije geesten die mogelijkheden zien en het "uitproberen" of er voluit tegenaan gaan.
Hoe meer men heeft "gedaan", hoe positiever men later, of naderhand nog is!
So be it
Kom regelmatig bij zowel de vóór- als de tegenstanders van mlm de kreet "falen", "heeft gefaald", etc... tegen.
Ik denk dat om te "falen" je eerst de WIL moet hebben gehad om iets tot stand te brengen en...... vervolgens ALLES, maar dan ook alles moet hebben gegeven omdat te realiseren!
Misschien dat dáár, bij zowel de pro's en contra's, het onbegrip zit.
Ik zelf beschouw de 95% van de mensen die weinig tot niets verdienen met mlm niet als "gefaald"... en óók niet als "losers"!
"Het was hun "ding" niet."
"het was maar een probeersel".....
Ze zijn er niet op of mee doorgegaan.
Ze zijn gewoon gestopt.
Ze hadden andere prioriteiten.
Maar ze hebben "gefaald", of zijn "losers"?
NEE!
En DAN pas komen de verhalen" van de omstanders:
(Broerlief ZELF zegt, na doorvragen dat hij er toch wel zeker 100 uur aan heeft "gewerkt"....!)
( Tante ZELF zegt dat ze er een tijdje leuk aan heeft verdiend en dat , toen ze ging verhuizen, de boel op een laag pitje kwam en er eigenlijk niks meer van is gekomen!)
En zo spoken de kletskoek verhaaltjes in beide kampen door en gaan hun eigen leven leiden.
En toch steeds weer zijn er vrije geesten die mogelijkheden zien en het "uitproberen" of er voluit tegenaan gaan.
Hoe meer men heeft "gedaan", hoe positiever men later, of naderhand nog is!
So be it
-
Re: Definitie van "Falen".
Wat probeer je nu te zeggen?
@ Schallulleke, (Of waren we klaar met dat kinderachtige gedoe?)
(Jullie hebben nl érg veel "geloof" nodig voor jullie stellingen....! LOL)
So be it
(Het anti-mlmisme lijkt wel een sekte! )
Vraag even om uitleg aan een van je geloofsgenoten.Wat probeer je nu te zeggen?
(Jullie hebben nl érg veel "geloof" nodig voor jullie stellingen....! LOL)
So be it
(Het anti-mlmisme lijkt wel een sekte! )
-
Jouw antwoord is leuk. Eerst probeer je me duidelijk te maken dat je het kinderachtig vind dat ik je zot noem, ipv so be it. Om vervolgens voor de zoveelste keer geen antwoord te geven op een gestelde vraag.
Misschien moet je dat eerst eens gaan doen. Daarmee verdien je respect en zal de noodzaak jouw zot te noemen vanzelf vervallen.
Misschien moet je dat eerst eens gaan doen. Daarmee verdien je respect en zal de noodzaak jouw zot te noemen vanzelf vervallen.
@ Schallulleke,
Geef me aub nog één kans......
Wat was de vraag ook weer?
So be it (ZOT)
Geef me aub nog één kans......
Wat was de vraag ook weer?
So be it (ZOT)
@ Maarschalk,
Zie het al.
dáár geef ik inderdaad geen antwoord op.
Wanneer je niet snapt dat ik van beide kampen zulke uitlatingen verkeerd vind, heeft dat ook geen nut.
We gaan zo BBQ-en....
So be it
Zie het al.
dáár geef ik inderdaad geen antwoord op.
Wanneer je niet snapt dat ik van beide kampen zulke uitlatingen verkeerd vind, heeft dat ook geen nut.
We gaan zo BBQ-en....
So be it
-
Misschien had je het moeten laten bij dat stuk ipv een hele serie aannames te doen waarmee je niets meer bewijst dan dat jij geen interesse hebt in een serieuze discussie.Wanneer je niet snapt dat ik van beide kampen zulke uitlatingen verkeerd vind, heeft dat ook geen nut.
Hmm, wanneer je zonder hoge verwachtingen begint, kun je niet spreken van falen. Want zonder inzet is falen onmogelijk.
Als ik het echt als baan zou zien, zou ik wel vinden dat ik gefaald heb wanneer ik na weet ik hoeveel uren werk weinig of geen resultaat zou zien.
Als ik het echt als baan zou zien, zou ik wel vinden dat ik gefaald heb wanneer ik na weet ik hoeveel uren werk weinig of geen resultaat zou zien.
@ S.
Gegroet.
So be it
Daar ben ik het mee eens, S., maar ik denk dat enkelen dat niet zullen zijn.Hmm, wanneer je zonder hoge verwachtingen begint, kun je niet spreken van falen. Want zonder inzet is falen onmogelijk.
Gegroet.
So be it
Je gaat voorbij aan de verhalen van personen die in mlm gezeten hebben, er zich 100% voor hebben ingezet, en aangeven dat ze ettelijke duizenden €'s hebben verloren.En DAN pas komen de verhalen" van de omstanders:
Hier ben ik het mee eens, jarenlang uren spenderen aan mlm maar geen cent zien = falen.Als ik het echt als baan zou zien, zou ik wel vinden dat ik gefaald heb wanneer ik na weet ik hoeveel uren werk weinig of geen resultaat zou zien.
En maar sprookjes geloven ........LOL
Een beetje ervaren mlm-er heeft zulke mensen in no time met hun billen bloot......!
Slechts een paar vragen voor nodig.....:
Hoe heette je upline???
(Weet je niet meer? En jarenlang met hem samengewerkt???)
waar waren de vergaderingen?
(Weet je niet meer? En jarenlang -bijna- elke week naar de vergadering geweest????)
Hoeveel maal heb je het marketingplan uitgelegd?
Welk marketingplan? Ja, ja, je weet wel......!
Och...., denkedenkedenkedenke.... Toch wel zeker 20 x....!
Je geloofd nog in sprookjes.......
So be it
Een beetje ervaren mlm-er heeft zulke mensen in no time met hun billen bloot......!
Slechts een paar vragen voor nodig.....:
Hoe heette je upline???
(Weet je niet meer? En jarenlang met hem samengewerkt???)
waar waren de vergaderingen?
(Weet je niet meer? En jarenlang -bijna- elke week naar de vergadering geweest????)
Hoeveel maal heb je het marketingplan uitgelegd?
Welk marketingplan? Ja, ja, je weet wel......!
Och...., denkedenkedenkedenke.... Toch wel zeker 20 x....!
Je geloofd nog in sprookjes.......
So be it