LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Einde discussie

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Einde discussie

Ongelezen bericht door Gast »

Is het geen tijd om een einde aan dit forum te breien?

Inhoudelijk gaat het helemaal nergens meer over imho (zoals student26 zou zeggen). En te lachen valt er ook niets meer.

Jan

Keesjan

Re: Einde discussie

Ongelezen bericht door Keesjan »

Ik stel voor dat we alle "gasten" weren, een moderator aanstellen en om eens echt aan de algemeen geldende discussie regels houden.

Gast

Ja lijkt me een goedplan! Mensen met de gebruikersnaam Keesjan ..exit want die voegen niets toe :lol: :lol: :lol:

Gast

Geplaatst op 10 Aug 2004 23:39 door Keesjan

--------------------------------------------------------------------------------

Ik stel voor dat we alle "gasten" weren, een moderator aanstellen en om eens echt aan de algemeen geldende discussie regels houden.

Precies, dus niet iemand een oplichter noemen als die het niet is. En goede produkten ook geen troep meer noemen.
Ach....de tros maakt zich wel heel belachelijk door dit gezemel toe te staan.MLM is geen piramidespel, dus wordt het tijd op dit eens te veranderen. Is ook een beetje dom om over vervoer te gaan praten onder het vakje'verzekeringen'. :roll:

Gesloten