Maar niet zoveel want al die verkopers die de problemen creëeren zijn slechts BC en werken dus voor helemaal niemand.Adje-m schreef:...er werken ook MENSEN bij Euphony...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Euphony: ervaringen van mensen?
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
Precies! Objectief kijken door een positieve bril - dat klinkt als een goede benadering!Adje-m schreef:Besteed je tijd eens, maar dan objectief aan je te verdiepen in Euphony door een positieve bril.
Heb je geen plaatsje voor ons bij Euphony?Ga iets zinnigs doen met je tijd en zorg dat je wat brood op de plank krijgt in deze tijden.
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
Bron? Voor die bewering van 1,5 miljoen klanten.Adje-m schreef:Euphony heeft inmiddels ruim 1,5 miljoen!!!! Klanten.
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
Je eerste zin ga je vast nog even onderbouwen (of zoals kuklos vroeg, bronvermelding) met gegevens of roep je gewoon maar wat?Adje-m schreef:Euphony heeft inmiddels ruim 1,5 miljoen!!!! Klanten. En we zien in deze zogenaamde discussies dat er hooguit een 10- tal klachten behandeld wordt, en steeds maar doorzagen en doorzagen. Ik heb een voorstel aan degene die steeds weer een antwoord geven op een integer verweer. Besteed je tijd eens, maar dan objectief aan je te verdiepen in Euphony door een positieve bril.
10 klachten? dacht het toch niet hoor.
https://www.google.nl/search?q=klachten ... =firefox-a
-
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
Oh jee, ik zie dat ik er weer aan te pas moet komen om duidelijkheid te scheppen in dit verhaal. Nou vooruit dan maar, daar komt-ie:
Euphorie heeft al sinds jaar en dag rond de 900.000 klanten. Dit is niet zo moeilijk te achterhalen, dit staat gewoon bij henzelf op de site, https://www.euphony.nl/site/euphony/ove ... 20%28NL%29. En dat is dan met de meest optimistische roze bril bezien. We hebben het dan namelijk niet over Nederland, maar over alle landen bij elkaar. Bij de nederlandse cijfers schieten spontaan de barsten in de positieve bril, want dat zijn er slechts zo'n 70.000, zoals de Financiële Telegraaf wist op te tekenen uit de mond van bestuursvoorzitter de Vink himself: http://www.telegraaf.nl/dft/20049652/__ ... ren__.html.
Oh ja, en euforie is al zo'n 5 jaar genoteerd aan de beurs, want uiterlijk 2008 zou dat gaan gebeuren aldus meneertje telecom in 2007. En wie ben ik om daar dan aan te twijfelen, nietwaar?
Euphorie heeft al sinds jaar en dag rond de 900.000 klanten. Dit is niet zo moeilijk te achterhalen, dit staat gewoon bij henzelf op de site, https://www.euphony.nl/site/euphony/ove ... 20%28NL%29. En dat is dan met de meest optimistische roze bril bezien. We hebben het dan namelijk niet over Nederland, maar over alle landen bij elkaar. Bij de nederlandse cijfers schieten spontaan de barsten in de positieve bril, want dat zijn er slechts zo'n 70.000, zoals de Financiële Telegraaf wist op te tekenen uit de mond van bestuursvoorzitter de Vink himself: http://www.telegraaf.nl/dft/20049652/__ ... ren__.html.
Oh ja, en euforie is al zo'n 5 jaar genoteerd aan de beurs, want uiterlijk 2008 zou dat gaan gebeuren aldus meneertje telecom in 2007. En wie ben ik om daar dan aan te twijfelen, nietwaar?
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 12 jun 2013 01:13
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
Ik ben hier niet Euphony te willen bewijzen, maar om mensen te helpen met besparen.
Hoe makkelijk is het om te klagen over een goed bedrijf met goede diensten bij sites zoals deze....
Het feit dat mensen gaan zoeken naar ervaringen en sites geeft al aan dat mensen in een mineur stemming zijn. hoe makkelijk is het dan om lekker mee te gaan zitten klagen, zeker als dit bedrijf in nederland nog niet zo bekend is.
Hoe makkelijk is het om te klagen over een goed bedrijf met goede diensten bij sites zoals deze....
Het feit dat mensen gaan zoeken naar ervaringen en sites geeft al aan dat mensen in een mineur stemming zijn. hoe makkelijk is het dan om lekker mee te gaan zitten klagen, zeker als dit bedrijf in nederland nog niet zo bekend is.
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
Oh getverdemme, hebben we dat hele zeurverhaal weer - je bent hier om de mensen "te helpen met besparen".De Aansluitdokter schreef:Ik ben hier niet Euphony te willen bewijzen, maar om mensen te helpen met besparen.
Hoe makkelijk is het om te klagen over een goed bedrijf met goede diensten bij sites zoals deze....
Het feit dat mensen gaan zoeken naar ervaringen en sites geeft al aan dat mensen in een mineur stemming zijn. hoe makkelijk is het dan om lekker mee te gaan zitten klagen, zeker als dit bedrijf in nederland nog niet zo bekend is.
Weet je wat het is? We hebben het hier al zo vaak gehoord dat het niet eens meer leuk is. Het is ook al géén "goed bedrijf met goede diensten", dat moge inmiddels wel duidelijk zijn en wie dat nog niet weet is blind.
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
Hoeveel mlm bedrijven zijn wel bekend in Nederland? En wat hanteer jij als maatstaf? Euphony wordt op dit forum toch al zeker zo'n 10 jaar besproken. Er is zelfs al een aantal maal sprake geweest van een beursgang.De Aansluitdokter schreef: zeker als dit bedrijf in nederland nog niet zo bekend is.
Maar als ik jouw gedachtegang volg dan is het dus "onbekend maakt onbemind" en daarom de klachten. Die zullen natuurlijk niet veroorzaakt zijn door distributeurs, of het aanbod van Euphony wat toch wat minder goed is dan voorgespiegeld wordt.
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
De meeste klachten worden echter veroorzaakt door communicatie. Een nieuwe klant betaald 30,-- aansluitkosten bij een 3-1 pakket. De eerste factuur bestaat uit de aansluitkosten + gebroken maand en een maand vooruit. Dit wordt altijd getraind op alles GOBC trainingen. Conclusie klanten nemen het niet in zich op of consultants vermelden het niet.
Oplossing , klanten krijgen nu een document wat samen wordt ingevuld met daarop alle kosten nogmaals op gespecificeerd. Kortom klachten zullen nu worden gereduceerd. Euphony wil de organisatie verder professionaliseren door disclaimer in te voeren, klantenservice verder trainen, opleidingen verbeteren, communicatie verbeteren. Euphony wil zich continue blijven verbeteren en zal de klachten nooit geheel kunnen uitbannen.
Euphony is een netwerk bedrijf, helaas geeft dit al snel een negatief beeld deels waar. Men heeft al snel de neiging alles over een kam te scheren. (Stereotypering) Laten we de negatieve stereotyperingen opsommen : hypotheekadviseurs, banken, politiek,MLM, Autoverkoper, etc....
Dit is meteen de weerspiegeling van het trosradar forum alles wordt over een kam geschoren. Mensen nemen alleen de moeite negatieve dingen te melden gedreven uit woede en wraak. Je gaat toch niet de moeite nemen op een positieve ervaring van je overstap te melden als klant:)
Klanten melden alleen een positieve reiservaring of een aankoop van een woning. Dingen die grote indruk achterlaten in een mensen leven.
Oplossing , klanten krijgen nu een document wat samen wordt ingevuld met daarop alle kosten nogmaals op gespecificeerd. Kortom klachten zullen nu worden gereduceerd. Euphony wil de organisatie verder professionaliseren door disclaimer in te voeren, klantenservice verder trainen, opleidingen verbeteren, communicatie verbeteren. Euphony wil zich continue blijven verbeteren en zal de klachten nooit geheel kunnen uitbannen.
Euphony is een netwerk bedrijf, helaas geeft dit al snel een negatief beeld deels waar. Men heeft al snel de neiging alles over een kam te scheren. (Stereotypering) Laten we de negatieve stereotyperingen opsommen : hypotheekadviseurs, banken, politiek,MLM, Autoverkoper, etc....
Dit is meteen de weerspiegeling van het trosradar forum alles wordt over een kam geschoren. Mensen nemen alleen de moeite negatieve dingen te melden gedreven uit woede en wraak. Je gaat toch niet de moeite nemen op een positieve ervaring van je overstap te melden als klant:)
Klanten melden alleen een positieve reiservaring of een aankoop van een woning. Dingen die grote indruk achterlaten in een mensen leven.
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 15 sep 2012 14:08
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
En als er iets positiefs over een bedrijf vermeldt wordt dan is het of spam of je werktDit is meteen de weerspiegeling van het trosradar forum alles wordt over een kam geschoren. Mensen nemen alleen de moeite negatieve dingen te melden gedreven uit woede en wraak. Je gaat toch niet de moeite nemen op een positieve ervaring van je overstap te melden als klant:)
voor dat bedrijf
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
En dat bewijs jij nog even door te communiceren dat de klant gewoon ongelijk heeft. De criticus heeft ongelijk. Communicatieprobleem is dus dat kritiek niet naar geluisterd wordt en niet serieus wordt genomen.yekki77 schreef:De meeste klachten worden echter veroorzaakt door communicatie.
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
Klopt helemaal dat het spam is of een medewerker. Aangezien klanten dat niet doen. Jullie zijn trouwens ook geen klanten, dus alles behalve objectief.
Inderdaad klachten komen door consultants en uiteraard ook doordat klanten niet goed luisteren.
Een disclaimer die wordt doorgenomen en getekend moet alle onduidelijkheid wegnemen
Inderdaad klachten komen door consultants en uiteraard ook doordat klanten niet goed luisteren.
Een disclaimer die wordt doorgenomen en getekend moet alle onduidelijkheid wegnemen
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
Probeer je nu serieus hier te communiceren naar alle lezers dat alleen klanten objectief zijn?yekki77 schreef:Jullie zijn trouwens ook geen klanten, dus alles behalve objectief.
je bedoelt consultants zoals jij die hier meerdere keren zaken verborgen heeft gehouden? En daarna de klant de schuld beschuldigt van niet luisteren?yekki77 schreef:Inderdaad klachten komen door consultants en uiteraard ook doordat klanten niet goed luisteren.
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
Jij bent niet objectief alleen een beetje lol schoppen elke dag hier.
Klanten zijn inderdaad objectief over de producten die ze gebruiken.
Toevallig ben ik een klant, maar ik ben consultant"let op niet werkzaam bij Euphony" dus niet objectief.
Met dingen verzwegen doel je op het " opnemen pakket" wat eerst inclusief was en later exclusief. Gewoon een foutje niks meer en minder......
Misschien moet je nu beginnen over de beursgang?!
Klanten zijn inderdaad objectief over de producten die ze gebruiken.
Toevallig ben ik een klant, maar ik ben consultant"let op niet werkzaam bij Euphony" dus niet objectief.
Met dingen verzwegen doel je op het " opnemen pakket" wat eerst inclusief was en later exclusief. Gewoon een foutje niks meer en minder......
Misschien moet je nu beginnen over de beursgang?!
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
De schuld ligt inderdaad regelmatig bij de klant. (Let consultant uiteraard ook)Uiteraard zullen wij de kant nooit beschuldigen en altijd hand in eigen boezem steken. Zo'n disclaimer die men in andere branches zoals de financiele dienstverlening al langer gebruiken biedt de oplossing. Er ontstaat dan nooit meer discussie.
Kuklos dit topic gaat over ervaring met Euphony. Wat is jou ervaring daarmee dan??? Heb jij de producten gehad of ben je consultant??? Of zing je gewoon mee??
Kuklos dit topic gaat over ervaring met Euphony. Wat is jou ervaring daarmee dan??? Heb jij de producten gehad of ben je consultant??? Of zing je gewoon mee??
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
Tuurlijk, want een klant is natuurlijk nooit positief, liegt natuurlijk nooit. Waarom was er dan zoveel kritiek op de klanten van de Biostabil als ze toch altijd objectief zijn?yekki77 schreef:Jij bent niet objectief alleen een beetje lol schoppen elke dag hier.
Klanten zijn inderdaad objectief over de producten die ze gebruiken.
Ik zat meer te denken aan de dingen die je zei over gratis bellen enzo, wat uiteindelijk dus niet zo bleek te zijn. Als jij dergelijke zaken verzwijgen een foutje noemt dan snap ik wel waarom communicatie het probleem is ja.yekki77 schreef:Met dingen verzwegen doel je op het " opnemen pakket" wat eerst inclusief was en later exclusief. Gewoon een foutje niks meer en minder......
En dat goedpraten van het gedrag van greenchoice, ook communicatie.
Je snapt er dus echt helemaal niks van. Weet je wat DE oplossing is? Gewoon de waarheid vertellen, altijd en overal. En geen rotproducten aanbieden. De bank- en verzekeringswereld heeft dat helaas nog steeds niet door. Mocht zoiets toch gebeuren, liegen of rotproducten aanbieden, dan is de oplossing om de dader voor eeuwig en altijd uit de branche te trappen.yekki77 schreef:Zo'n disclaimer die men in andere branches zoals de financiele dienstverlening al langer gebruiken biedt de oplossing. Er ontstaat dan nooit meer discussie.
Joepie, laten we het over mij gaan hebben. Die tactiek hebben nog niet eerder gezien.yekki77 schreef:Kuklos dit topic gaat over ervaring met Euphony. Wat is jou ervaring daarmee dan??? Heb jij de producten gehad of ben je consultant??? Of zing je gewoon mee??
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
Je hebt een hele uitgesproken mening over de producten van KPN, Greenchoice en Euphony. Ik vraag me af wat jou ervaringen zijn met deze partijen en producten. Ik denk namelijk dat je gewoon het MLM systeem niks vindt en daarom alles en iedereen die daar aangekoppeld zit af te branden. Uiteraard heb je zeker veel punten die correct zijn, maar ook een aantal punten die nergens over gaan. Alles bij jou is compleet negatief.kuklos schreef:Tuurlijk, want een klant is natuurlijk nooit positief, liegt natuurlijk nooit. Waarom was er dan zoveel kritiek op de klanten van de Biostabil als ze toch altijd objectief zijn? Wie is Biostabil !!!yekki77 schreef:Jij bent niet objectief alleen een beetje lol schoppen elke dag hier.
Klanten zijn inderdaad objectief over de producten die ze gebruiken.
Ik zat meer te denken aan de dingen die je zei over gratis bellen enzo, wat uiteindelijk dus niet zo bleek te zijn. Als jij dergelijke zaken verzwijgen een foutje noemt dan snap ik wel waarom communicatie het probleem is ja.yekki77 schreef:Met dingen verzwegen doel je op het " opnemen pakket" wat eerst inclusief was en later exclusief. Gewoon een foutje niks meer en minder......
En dat goedpraten van het gedrag van greenchoice, ook communicatie. Greenchoice is wederom uitgeroepen tot beste leverancier door VVE en consumentenbond. Het enige wat voorgevallen is het opnemen pakket. Je zuigt echt dingen uit je duim. Niks mis met Greenchoice.
Je snapt er dus echt helemaal niks van. Weet je wat DE oplossing is? Gewoon de waarheid vertellen, altijd en overal. En geen rotproducten aanbieden. De bank- en verzekeringswereld heeft dat helaas nog steeds niet door. Mocht zoiets toch gebeuren, liegen of rotproducten aanbieden, dan is de oplossing om de dader voor eeuwig en altijd uit de branche te trappen. Een disclaimer is handig om geen discussie te hebben ergens over. Ik vertel overal de waarheid. Niet alles komt aan bij een klant.yekki77 schreef:Zo'n disclaimer die men in andere branches zoals de financiele dienstverlening al langer gebruiken biedt de oplossing. Er ontstaat dan nooit meer discussie.
Joepie, laten we het over mij gaan hebben. Die tactiek hebben nog niet eerder gezien.yekki77 schreef:Kuklos dit topic gaat over ervaring met Euphony. Wat is jou ervaring daarmee dan??? Heb jij de producten gehad of ben je consultant??? Of zing je gewoon mee??
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
En wat als Kuklos gewoon meezingt? Daar is dit forum voor weet je en niet voor consulentjes/Betwetertjes die koste wat koste dit waardeloze bedrijf een veer in hun h*l willen steken die ze nog niet eens verdienen ook.yekki77 schreef:De schuld ligt inderdaad regelmatig bij de klant. (Let consultant uiteraard ook)Uiteraard zullen wij de kant nooit beschuldigen en altijd hand in eigen boezem steken.
Kuklos dit topic gaat over ervaring met Euphony. Wat is jou ervaring daarmee dan??? Heb jij de producten gehad of ben je consultant??? Of zing je gewoon mee??
Zelf heb ik ondervonden dat een consultant bij contract afsluiten volhield ( is nog op het forum terug te vinden dacht ik ) dat er nummerherkenning mogelijk was in Amsterdam west (postcodegebied 1013) bij euphony maar terwijl dat bij de KPN totaal geen probleem was/is kon dat met euphony dus niet en het heeft heel veel gezever en gedoe gekost om weer van dat contract af te komen.euphony? dacht het nie.
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
Ik geloof dat ik het begrijp. Ik mag niks zeggen omdat ik kritisch ben. En dat moeten we natuurlijk niet willen, mensen die kritisch zijn.
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
Juist,zo zit het. Iedere keer als bij voorstanders van in dit geval euphony de argumenten op zijn (en dat is al vlug) moet degene die zich ook maar een klein beetje kritisch opstelt of al de mooie beloftes in twijfel trekt zal deze direct belachelijk worden gemaakt of desnoods voor leugenaar gezet. Een tactiek die op dit forum al jaren word gebruikt al werkt dat natuurlijk voor geen meter, ga gewoon eens Google op euphony en ziet wat voor puinzooi het in werkelijkheid is.kuklos schreef:Ik geloof dat ik het begrijp. Ik mag niks zeggen omdat ik kritisch ben. En dat moeten we natuurlijk niet willen, mensen die kritisch zijn.
http://www.klacht.nl/euphony/
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/v ... trouwbaar/
Bron=bellen.com
Belinda | 2-5-2013, 16:03
Euphony,Ik las net iets over een paar zwarte schapen? Ja soort zoekt soort. Heb te maken gehad met [...], die mij middels misleiding een contract aangeboden heeft. [...] bedriegt op meerdere gebieden. Maar goed lang verhaal kort maken. Euphony houdt zich niet aan de aan de wet en regelgeving. LET OP! dit is alleen van toepassing op verkoop aan de deur. Zo staat er niet in het contract wat je ondertekent, dat je een bedenktijd van 8 dagen hebt, DIT IS WETTELIJK VERPLICHT!! Hierdoor is er geen geldige overeenkomst tot stand gekomen! Dit alles is terug te lezen op Consuwijzer http://www.consuwijzer.nl/thema/colport ... onstraties Dus beste BC die op deze site het opnemen voor Euphony jullie zijn net zo verkeerd bezig en het meest trieste is dat jullie totaal niet geïnformeerd zijn over wat jullie verkopen. En zeer waarschijnlijk heel veel NIET GELDIGE OVEREENKOMSTEN hebben afgesloten.Beetje jammer.
In April 2012 een zakelijk 2-jarig contract getekend. Echter door de tijd heen lijken de paketten stilzwijgend aangepast te worden. Vooral bij mobiel internet (eudata)wordt je belazerd waar je zelf bij staat. Toen ik tekende was het nog voor dat bedrag onbeperkt gebruik, maar op de laatste factuur zie ik tot mijn verbazing dat dit nu nog slechts 500 mb is.
Gelukkig heb ik op mijn telefoon een verbuiksmelder van KPN en kan exact zien hoeveel ik verbruikt heb. Ik ga dat gevecht wel aan, want anders zitten ze een dezer dagen weer bij Radar en hebben ze veel uit te leggen. Voor alle zekerheid ga ik mijn abonnement nu alvast opzeggen, want hier zitten teveel addertjes onder het gras.