LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Evangelische MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Mario Van Mooter

Evangelische MLM

Ongelezen bericht door Mario Van Mooter »

Voila zo zie ik zaken doen.

So be it

Re: Evangelische MLM

Ongelezen bericht door So be it »

* * * * *, scheer je weg, debie*, en het eindigt op "arme ziel".....

SBI
(Ik zou er bijna van uit mlm stappen...., maar daarentegen zouden dan alle normale mensen door Eco en M uit het leven moeten stappen!!! :oops: )

Mario Van Mooter

Ongelezen bericht door Mario Van Mooter »

Read your bible, pray everyday, pray everyday, pray everyday. Read your bible pray everyday, if you want to grow, if you want to grow. Forever You will be, the lamb upon the throne. I gladly bow my knee, and I worship Him alone. Rejoice in the Lord, and go and tell the devil that now I have Jesus within my heart!!!. Halleluya Amen, amen. Thank you Jesus, thank, you Lord. Hossana, hossana in the highest.

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Read your bible, pray everyday, pray everyday, pray everyday. Read your bible pray everyday, if you want to grow, if you want to grow. Forever You will be, the lamb upon the throne. I gladly bow my knee, and I worship Him alone. Rejoice in the Lord, and go and tell the devil that now I have Jesus within my heart!!!. Halleluya Amen, amen. Thank you Jesus, thank, you Lord. Hossana, hossana in the highest.
Ah, het Amway bedrijfslied...
Is die door van Andel zelf geschreven? Of door deVos?

So be it

Ik heb onderweg naar huis eens nagedacht wat voor soort mannetje je bent, econometrist.....

Ik heb het wel bij het rechte eind als ik je op de navolgende manier beschrijf:
Op de lagere school al een klein ettertje, wat altijd hard aan het hollen was om iedereen vóór te blijven.... wanneer het een brééd pad was..... en met de armen wíjd ging lopen om iedereen tegen te houden die hem voorbij wilde.... wanneer het een smál pad was......
.
Op latere leeftijd een wat groter ettertje die op een bréde weg minstens dertig km te hárd rijdt om iedereen vóór te blijven..... en bij een wegversmalling, zelfvergenoegzaam minstens 10 km onder de maximum snelheid blijft rijden omdat tóch niemand hem voorbij kan...!
En nu een nóg groter ettertje wat lief en aardig doet tegen zijn zwagertje die met een leuk zakelijk idee komt om er sámen geld mee te kunnen verdienen.... en dan STIEKEM met dat idee naar een ander toegaat en met DIE persoon in zee gaat.... met het idee van je zwagertje...!
En..., zik zit er niet ver naast, toch, Econometrist???

En wanneer je nu óók vindt dat het maar eens welletjes moet zijn met die onzin-beledigingen, dan kunnen we het weer over echte mlm hebben... en niet over die flauwe kul zoals bijvoorbeeld verdienen over inschrijvingen..!:roll:
Wél goed luisteren dan... anders kun je het weer niet volgen en dan plaatst je weer snerende opmerkingen....

Ik ben gelukkig nogal verlegen.., dus IK pik een hoop van je! :lol:

So be it :roll:

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Op de lagere school al een klein ettertje, wat altijd hard aan het hollen was om iedereen vóór te blijven.... wanneer het een brééd pad was..... en met de armen wíjd ging lopen om iedereen tegen te houden die hem voorbij wilde.... wanneer het een smál pad was......
Wel, sommige mensen lopen van nature wat harder dan anderen. Ik had er nog nooit zo bij stil gestaan, maar jij licht hier een tipje van de sluier op over welke indruk dit maakt op de achterblijvertjes en welk effect dit in de jeugd opgelopen trauma in de latere levensfase ressorteert.

Ik heb namelijk ook toevallig net na zitten denken over wat voor soort mannetje JIJ bent. Als kind van vóór de uitvinding van ADHD op school waarin de stof al snel op de basisschool boven de pet ging met de daaruit voortvloeiende concentratie problemen altijd achterstevoren in de bank. 's Middags thuis rustig gehouden met snoep en frisdrank met als resultaat een moeilijke eter bij de avonddis. Het gebrek aan slaap vanwege de aanwakkerende honger tijdens de nacht en het als gevolg hiervan weer niet kunnen ontbijten vanwege de slaap wat ook weer weinig bevorderlijk is voor de concentratie op school maakte dat de d's en de t's niet helemaal zijn gesettled onder het pannetje. Het uit zelfbescherming benoemen van de klasgenootjes die je in verte ziet verdwijnen als zijnde 'ettertjes', die hun armpjes wijd houden om niet door jou te worden ingehaald is blijkbaar het mechanisme waarmee de kinderpsyche is uitgerust om nog met zichzelf door één deur te kunnen. Het feit dat je de anderen van je levensdagen nooit bij hebt kunnen houden, al had dat uit levensnood gemoeten, is blijkbaar verdrongen naar de catacombes van het bewustzijn waar alle gebeurtenissen waar men liever niet meer aan herinnerd wordt terecht komen. Af en toe komt het achterblijven in deze fase van je ontwikkeling nog wel eens bovendrijven in de vorm van een smiley of wat in de toch voor volwassenen bedoelde forums waarin je je dissertaties plaatst.

In dat licht bezien denk ik inderdaad dat het best wel eens zo zou kunnen zijn dat ik vanuit het perspectief van het jongetje dat ik beschrijf, overgekomen ben als het jongetje dat jij beschrijft....

So be it

Hmmmm, ben niet onder de indruk....

Fijne dag verder.....

SBI

Gesloten