LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] exuusbericht aan de deelnemers van het mlm forum.
-
exuusbericht aan de deelnemers van het mlm forum.
Het heeft er meer dan lang dan genoeg gestaan.
Ik sta ondanks alles nog altijd achter de inhoud.
Zal een dezer dagen de moderators verzoeken dit topic te sluiten.
jj
Ik sta ondanks alles nog altijd achter de inhoud.
Zal een dezer dagen de moderators verzoeken dit topic te sluiten.
jj
Laatst gewijzigd door jan jansen============ op 08 sep 2007 02:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: exuusbericht aan de deelnemers van het mlm forum.
In ieder geval dapper van je. Natuurlijk was het een uitschieter dat kon je aan jou overige reactie's wel zien, Maar de tijdelijke ban was terecht.Welkom terug op het forum van Jor.
Hi JJ,
Ben altijd al een gifkikkertje geweest....., maar dat is geen excuus, natuurlijk.
Over mijn gedrag?
Kan, en WIL daar niks aan veranderen, want ik vind niet dat ik "zelfingenomen" bén, maar ik wil ook niet zo óverkomen.
Dus bij deze mijn excuses.
So be it
(Hoop je nog div malen "op je vingers te kunnen tikken" wanneer je onzin verkoopt over mlm....! )
Sorry, is niet mijn bedoeling.SBI werkte me regelmatig op mijn zenuwen door zijn zelfingenomen gedrag,
Ben altijd al een gifkikkertje geweest....., maar dat is geen excuus, natuurlijk.
Over mijn gedrag?
Kan, en WIL daar niks aan veranderen, want ik vind niet dat ik "zelfingenomen" bén, maar ik wil ook niet zo óverkomen.
Dus bij deze mijn excuses.
So be it
(Hoop je nog div malen "op je vingers te kunnen tikken" wanneer je onzin verkoopt over mlm....! )
-
...
Laatst gewijzigd door jan jansen============ op 08 sep 2007 02:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik heb de berichten gemist waarover al deze commotie was ontstaan. Zou je ze nog een keer willen plaatsen?
-
[quote]Ik heb de berichten gemist waarover al deze commotie was ontstaan. Zou je ze nog een keer willen plaatsen?[/quote
Lijkt me vrij duidelijk dat ik die berichten hier niet meer ga plaatsen.
Lijkt me vrij duidelijk dat ik die berichten hier niet meer ga plaatsen.
Laatst gewijzigd door jan jansen============ op 14 jul 2007 02:02, 1 keer totaal gewijzigd.
En ook ik weet écht niet meer precies hoe of wat en het is niet interessant ook........
Een paar tellen later was IK het voorval alweer vergeten, dus.... er valt nu niks te katten......
SBI
Een paar tellen later was IK het voorval alweer vergeten, dus.... er valt nu niks te katten......
SBI
-
@sobeit, ik heb ook het betreffende bericht niet gelezen. Maar dat jij het een paar tellen later alweer vergeten was gelooft niemand.
Hoef je ook niet te geloven.@sobeit, ik heb ook het betreffende bericht niet gelezen. Maar dat jij het een paar tellen later alweer vergeten was gelooft niemand.
Ik wéét dat het zo is. Mag misschien het einde van die dag hebben gehaald, maar meer ook niet.
(Hoe denk je dat ik al die bagger van jullie overleef?? )
Wanneer JJ zonder bericht zijn neus weer had laten zien, had ik echt niet meer geweten DAT en WAT er was gebeurd!
Want hoelang geleden speelde dit.....?
Wanneer ik het terug probeer te halen, schat ik 5, 6 weken.
En mijn vrouw vraagt aan mij 's avonds wat ik die dag heb gedaan..., en dan weet ik dat vaak écht niet meer......
Heeft niks te maken met mijn huidige leeftijd van 18 jaar..., want dat had ik óók al als 10 jarige!!!!
SBI
-
En dan moeten we nog waarde hechten aan jouw getuigenis dat ik mrtelecom belasterd zou hebben?En mijn vrouw vraagt aan mij 's avonds wat ik die dag heb gedaan..., en dan weet ik dat vaak écht niet meer......
-
..
Laatst gewijzigd door jan jansen============ op 08 sep 2007 02:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
@jj, dat de berichten niet netjes waren geloof ik best. Zoals al gezegd, ik heb ze niet gelezen.
Econometrist zal wel in een melige bui zijn geweest.
Ik geloof alleen niet dat sbi ze na een paar tellen, of zelfs na een dag vergeten was.
Econometrist zal wel in een melige bui zijn geweest.
Ik geloof alleen niet dat sbi ze na een paar tellen, of zelfs na een dag vergeten was.
Je gelooft wel meer van mij niet....Ik geloof alleen niet dat sbi ze na een paar tellen, of zelfs na een dag vergeten was.
Dat Covey mlm wél een goed idee vindt, bijvoorbeeld.....
Dus je gelooft zelfs je eigen ogen niet???
En het moet dan waarde hebben dat je mij niet gelooft???
So be it
-
Mis. Ik hecht er geen waarde aan. Juist omdat het 1 filmpje betreft en hij er geen boeken aan wijdt. je weet wel, die dingen waarmee hij bekendheid verwierf.Dat Covey mlm wél een goed idee vindt, bijvoorbeeld.....
Niet liegen....Mis. Ik hecht er geen waarde aan. Juist omdat het 1 filmpje betreft en hij er geen boeken aan wijdt. je weet wel, die dingen waarmee hij bekendheid verwierf.
Je hebt herhááldelijk gezegd dat hij dan maar aan mlm moest beginnen...., anders is hij niet geloofwaardig!!
Hij verdient miljoenen met andere dingen dus kan hij andere ideen geen succes vinden omdat hij daar zijn tijd niet in wil steken???
Door zulke argumentern verlies je voor mij alle geloofwaardigheid....
SBI
Geplaatst op 13 Jul 2007 23:50 door Econometrist
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb de berichten gemist waarover al deze commotie was ontstaan. Zou je ze nog een keer willen plaatsen?
Dat zou niet erg snugger zijn, ( trouwens de vraag hierom ook niet ) Omdat het JJ direct opnieuw een ip-ban zou opleveren. Als je het gemist hebt jammer dan, maar het voegde niets aan je anti-mlmstrijd toe.