LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FTC 4ever!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mr_zebi

Re: FTC 4ever!

Ongelezen bericht door mr_zebi »

Im back,

Ik ben terug na een lange internet-afwezigheid.
Wat mij opvalt, is dat veel mensen hier onnodigge conclusies trekken, zoals A.I.V.D. die zegt dat ik geen geld eraan heb overgehouden en entreegeld voor me voorgeschoten moest worden. Ik heb genoeg geld eraan overgehouden om een auto te kopen en een eigen zaak te starten. Tevens is er na de eerste twee of drie bezoekjes aan FTC nooit meer entreegeld voor me voorgschoten door wie dan ook, dus ik weet ook niet waarom je beweert de FTC-administratie over mij te hebben ingezien. Alsof je mij kent.....Het enige wat je waarschijnlijk van mijn naam kan afleiden is dat ik van Marokkaanse afkomst ben, maar ja, daar zijn er wel meer van bij FTC ,he! Ook over het moment van stoppen heb ik bewust gelogen. En als je genoeg kennis zou hebben om mijn ip-adres te achterhalen en te traceren, zou je niet verder komen dan een internet-cafe , want ik internet niet vanuit mijn eigen huis.....
Dus kom a.u.b.niet interessant doen, dat je zogenaamd weet wie ik ben en dat mijn verhaal vol leugens zit.
Ik vertel hier gewoon hetgeen ik meegemaakt heb bij FTC, hoe het bij mij is overgekomen en hoe ik er , naar mijn gevoel, het maximale uit heb gehaald. Zo kunnen alle zgn gedupeerden zien dat het ook anders kan....
Voor die andere persoon, die vindt dat ik mezelf rijker voordoe dan ik ben: als je mijn teksten goed leest, zie je dat ik juist dat gedrag bij ftc afkeur en dat ik daar nooit aan heb meegedaan. Ik ben gewoon een simpele ziel, die wat geld heeft overgehouden aan ftc, waarmee hij enkele van zijn doelen heeft kunnen bereiken. Ruim twee jaar na dato vind ik dat ik momenteel objectief genoeg ben om te oordelen dat het echt niet zo slecht was als wordt geschetst. Het hele gebeuren vergt wel een bepaalde houding van je en als je die niet kan opbrengen, dan is de kans dat je al je geld kwijt ben geraakt inderdaad vrij hoog.
Maar ik blijf erbij dat het geen grote oplichtersstunt is, maar een fraai staaltje marketing van de later & co.....

In afwachting van uw reactie...

respects

Re: FTC 4ever!

Ongelezen bericht door respects »

Meen je dat nou, Therion?? Wat een ongelofelijk zootje lijkt me dat dan.
Maar goed...je moet nergens voor tekenen wat niet goed aanvoelt, waar je over twijfelt of waar je geen bedenktijd voor krijgt na het tekenen.
En als ze je onder druk gaan zetten...zou ik eerlijk gezegt hardop lachen en rustig weglopen..Misschien nog wel bedanken voor de koffie, of kreeg je die ook niet??

Maar dit typische gedrag kenmerkt wel hoe je een slecht, of zelfs een illegale organisatie kan herkennen.

Maar laat wel wezen....we zijn allemaal volwassenen die tekenen, dus je moet achteraf niet gaan huilen als je je geld kwijtraakt, omdat jezelf niet de moeite hebt genomen om een eigen onderzoek te doen naar de organisatie, het management en de producten.

Ik lees weleens iets over vrienden of vrienden verliezen. Ik betwijfel ten zeerste dat mensen die jou ergens van proberen te weerhouden waar jij ingelooft, of mensen die jou het kwalijk nemen dat je iets probeert, wel ECHTE vrienden zijn.

Ik heb genoeg vrienden, sommige zijn ook met netwerkmarketing begonnen en verdienen nu leuk geld (fulltime of als bijverdienste), een aantal vrienden redde het niet (1-tje was zelfs te laat om zijn geld terug te vragen, maar daar heb ik hem vaak genoeg op gewezen) en een aantal vrienden willen het niet, voor verschillende redenen. Maar het zijn nog steeds echte vrienden hoor.
VRIENDEN ZIJN DE MENSEN DIE JE ALTIJD RESPECTEREN EN STEUNEN, IN GOEDE EN SLECHTERE TIJDEN!!!

Gesloten