LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Grappig
-
Re: Grappig
Tja, rene, jij was niet geconsulteerd door de redactie? Dus ze zijn op eigen houtje ons gaan aanschrijven? Of bedoel je dat de term laster uit hun koker kwam?
Intussen wachten we nog op een onafhankelijke bron. Zoals de KvK.
Intussen wachten we nog op een onafhankelijke bron. Zoals de KvK.
Kletskoek, Maarschalk........Intussen wachten we nog op een onafhankelijke bron. Zoals de KvK.
Wanneer de KvK een vrij positief artikel (Friesland.., een jaartje geleden??) plaatst over mlm...... staan ze op eens weer bij op op de loonlijst zeker??
SBI
-
Waar we op wachten zijn de cijfers die zijn gedeponeerd bij de KvK.
Zou je nogmaals de link naar dat artikel kunnen plaatsen?
Zou je nogmaals de link naar dat artikel kunnen plaatsen?
Ben je nou echt zo dom Maarschalk of moet ik nog tienduizend keer tegen je zegen dat de cijfers niet gedeponeerd hoeven te worden. Jij gelooft dat niet maar je weigert om de KVK te vragen wie van ons beide gelijk heeft.
Ik weet de reden wel; je hebt een bloedhekel aan de feiten die keer op keer je ongelijk bewijzen.
Ja, en wat betreft dat consulteren betreft; ook daar toon je aan niet te kunnen lezen.
Heb jij eigenlijk wel werk?! Kan me dat moeilijk voorstellen want je lijkt me vreselijk incapabel.
Ik weet de reden wel; je hebt een bloedhekel aan de feiten die keer op keer je ongelijk bewijzen.
Ja, en wat betreft dat consulteren betreft; ook daar toon je aan niet te kunnen lezen.
Heb jij eigenlijk wel werk?! Kan me dat moeilijk voorstellen want je lijkt me vreselijk incapabel.
-
en zo zwart-wit ligt dat juridisch gezien dus ook weer niet...En tja, als je zegt dat iemand failliet is gegaan en je levert geen bewijs dan is dat nog altijd laster.
Wel als het absolute kolder is en die persoon nooit failliet gegaan is.
-
Als mlm-er zal je er geen moeite mee hebben om tienduizend keer hetzelfde versje dat je door je bovenmeesters wordt voorgekauwd te komen voordragen. Meestal is dat een beetje jammer omdat zulke verhaaltjes doorgaans niet kloppen. Zoals ook in dit geval waarin jou is voorgehouden dat euphony niet publicatieplichtig zou zijn omdat de engelse moeder consolideert. Ik heb jou ook al meerdere keren uiteengezet dat indien dit het geval is, bij de KvK een 403 verklaring wordt gedeponeerd en een verwijzing via welke de gezochte gegevens op de balans van de verantwoordelijke moeder kunnen worden getraceerd. Op die manier kunnen de jaarstukken van maatschappelijke ondernemingen ALTIJD worden achterhaald. Precies zoals de wet dat voorschrijft en precies wat de belangrijkste taak van de KvK is.Ben je nou echt zo dom Maarschalk of moet ik nog tienduizend keer tegen je zegen dat de cijfers niet gedeponeerd hoeven te worden.
Laat je toch eens een keer niet altijd van je onnozelste kant zien die alle smoesjes van de grote bovenmeesters zonder uitzondering altijd maar slikt zonder het ook ooit maar één kritische blik te gunnen. Denk jij nou werkelijk dat een bedrijf dat op de nederlandse markt actief is en een ondernemingsrechtelijke band aan gaat in het buitenland in één klap de KvK buiten spel zet en daar nooit meer iets van zich hoeft te laten horen?
Op zich is het niemand kwalijk te nemen dat die niet weet hoe het een en ander wettelijk geregeld is, en ook niet dat iemand van onjuiste informatie voorzien wordt door ongure types die daar niet geheel koshere bedoelingen mee voor ogen hebben, maar laat je dan niet uit op een manier zoals in de quote hierboven. Want enerzijds geeft dat een indicatie van een persoonlijkheid waar je nou niet bepaald trots op hoeft te zijn, en anderzijds ga je op het moment dat je club voor gaas gaat extra hard mee als je ze in deze bewoordingen gevolgd bent...
Negatieve berichten blokkeren wordt ook gedaan door de SP.
En door de EU... en de C&A... etc.....
Truste....
SBI
Truste....
SBI
Je blijft een kneus SO BE It..jammer.. Ik had een "warm gevoel over je""..........maar de kneuzelpoilite is al onderweg naar jou...
Je bent mischien nog te redden zeggen ze...Ik betwijfel het....Dwangbuisgeval...
Je bent mischien nog te redden zeggen ze...Ik betwijfel het....Dwangbuisgeval...
-
Rene, econometrist heeft vermeld op grond van welke wetten en bepalingen cijfers wel gedeponeerd dienen te worden. Controleren bij de KvK is al gebeurd. Vele financials hebben dit allang een keer gedaan toen ze in een financiele functie werkzaam werden.Blablabla. Controleer het toch gewoon een keertje bij de KVK.
Dus nu aan jou de vraag op grond van welke wetten en bepalingen zou euphony niet aan de deponeringsplicht hoeven te voldoen?
Ennnnn..., onze Econometrist weet óók hoe hij de beentjes van een pop uit de torso moet rukken..., dus weet hij ALLES!!!Rene, econometrist heeft vermeld op grond van welke wetten en bepalingen cijfers wel gedeponeerd dienen te worden.
SBI... .... ..... (speciaal voor Eco.... Tok tok....
-
Grappig hoor, sobeit, ook wel Jan van E.
Vooral niet inhoudelijk reageren en alleen maar kinds blijven doen.
Karel..., Truus... en Jaap...... Bespeur ik enige irritatie???Grappig hoor, sobeit, ook wel Jan van E.
Kop op.... Straks sta je óók bij ons op de loonlijst en gaan we van jou ook een gelukkig mens maken...!
SBI
Hier... ff wat te lachen voor je.....
http://www.youtube.com/watch?v=eIud7f5bj_I
-
Ja, je bespeurt inderdaad irritatie.
Je blijft als een kiind reageren. En dat mag je als een belediging voor alle kinderen beschouwen.
Je blijft als een kiind reageren. En dat mag je als een belediging voor alle kinderen beschouwen.
Mooi.......
Candy van een baby jatten.. ben ik goed in...!
SBI
Hehé'he....
Dit gaat zo niet langre hoor....!!!
Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Candy van een baby jatten.. ben ik goed in...!
SBI
Hehé'he....
Dit gaat zo niet langre hoor....!!!
Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Toegegeven, om die laatste post moest ik ook lachen.