mezelf26 schreef:@antileugens...je hebt je zin: cobra group/ capital marketing topic is gesloten(?) Dankzij jouw gezeur en geklaag over de plek van het topic?
Ik heb het idee dat jij ervoor verantwoordelijk bent dat misschien wel het meest succesvolle topic van trosradar niet langer beschikbaar is. En waarom? Omdat het niet onder het goede onderwerp staat. Hartelijk dank om al jouw energie te stoppen in zoiets onbelangrijks als dit. Met als resultaat dat er geen info meer via google is te vinden over deze organisatie (althans, niet info van trosradar) en er waarschijnlijk meer mensen gedupeerd gaan worden. Nogmaals, hartelijk dank. hulde.
Ik zal het topic niet meer openen en er ook geen energie meer in steken. Je mag (en zal) reageren, maar ik lees het niet en reageer niet.
Hm, leuke beschuldiging die zoals gebruikelijk weer helemaal nergens op slaat. De topic is voor zover ik zien kan niet gesloten maar verdwenen en ik heb géén idee waarom dat is.
Ik heb in elk geval NOOIT mijn beklag over dat het in het verkeerde topic stond gedaan bij de moderator maar wel consequent IN de topic gewezen op het feit dat het niet onder MLM valt omdat dit nu eenmaal één van de zaken is die de anti-MLM secte graag gebruikt om onschuldigde burgers zand in de ogen te strooien. Zoals we bijvoorbeeld al hebben gezien bij een zogenaamde onafhankelijke blog die eerlijke info zou geven maar daarentegen willens en weten foutieve informatie verstrekt om MLM in een slecht daglicht te plaatsen. Zoals bijvoorbeeld wetenschappelijke artikelen over bepaalde Aloë Vera varianten die NIET in MLM worden gebruikt en over productmethodes bij Aloë Vera producten die eveneens NIET in MLM worden gebruikt (maar in beide gevallen wél in Aloë Vera producten die door de
reguliere industrie worden gebruikt).
Bovendien is het bepaald niet het enige topic dat verdwenen is én is de topic 'Blackwater Advertising' NIET verdwenen dus jouw redenering slaat als een t..t op een varken.
We zullen het maar op de hoop 'persoonlijke aanvallen' gooien. Dat is op zich overigens een goed teken want de anti MLM secte schakelt hier telkens op over als ze zonder inhoudelijke argumentatie zit.
In dat kader is het ook grappig op weer eens op mijn stelling te wijzen dat ze, als ze in het nauw zitten, een paar weekjes van het forum verdwijnen en dan, als de hitte wat is afgenomen, weer van voor af aan te beginnen. Exact dát is ook nu weer gebeurt.