LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Herman Mostert

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Herman Mostert

Ongelezen bericht door Gast »

Laat je nooit over halen om naar een presentatie te gaan door deze man.

Als iemand mij zegt dat ik een zaken kans kan krijgen dan moet je mijn een duidelijk buisness plan aanbieden en geen uur een brainwash sessie over hoe leuk het zou zijn om geld te hebben en wat je allemaal met dat geld kan doen.
Ik weet wel wat ik met geld allemaal kan doen en ik wil horen hoe ik geld kan verdienen.
En ik wil niet over vage producten iets weten en wat kan het mij intereseren hoe zielig de man/vrouw was ide het bedrijf heeft gestart.

Hun roepen zo hard dat je als werknemer ook in een pyramide systeem zit. En dat hun systeem dus beter is want daar kan je niet uit ontslagen worden.
OK Wat als nu de topman denkt. het is leuk geweest ik pak het geld op uit het bedrijf en laat me failiet verklaren.
Dan heeft nietmand die onder hem zit in het NLM-systeem meer geld en inkomsten. en dan kan je geen uitkerening aan te vragen. Want een uitkeren is gebaseerd op je laatst verdiende loon. en je hebt geen loon gehad want je was zelfstandig ondernemener. Dus eigenlijk ben je niet zelfstandig maar afhankelijk van HUN!!!!!!!

Let op als hun het hebben over: dingen die ze met het geld samen doen dan zijn er altijd al mensen aanwezig die het ook gedaan hebben .
Waarom zijn deze mensen nog aan wezig bij die presentatie?
Ze verdienen toch al zoveel geld?
Waarom moeten ze nog bij zo'n beginners cursus zitten?
Voor de gezelligheid?
Als ik zoveel geld had, dan zou ik lekker iets leuks met mijn geld gaan doen dan entree te betalen voor een presentatie die ik al gezien heb.

Mensen die echt rijk zijn, zijn nooit verteld hoe ze rijk moeten worden. die hebben zelf een strak plan bedacht en zich er aan gehouden.
Leer van het verleden.

Groetjes,
Iemand die hoopt dat iedereen rijk zal worden,
Maar zich terdegen realiseerd dat dit nooit kan.

Consument

Re: Herman Mostert

Ongelezen bericht door Consument »

Beste Gast,

Ben jij iemand, die overal ter plaatse wat om zich heen staat te roepen?
Of ben jij een harde werker voor je geld en zich realiseert dat de gebraden kippetjes jouw niet van zelf in de mond vliegen?

Jij vraagt om een buisness plan en dat is geen probleem, dit kan je bekijken tijdens een persoonlijke ontmoeting en daarna kun jij je mening geven.

Stuur maar een e-mail!
Dit is volkomen vrijblijvend.

Met vr. groeten.
Iemand die weet dat alles wat je over jezelf zegt waar is.
En zich terdege realiseert, waar een wil is, is ook een weg!

Gesloten