LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het christelijk geloof bestaat nu meer dan 2000 jaar is het
Het christelijk geloof bestaat nu meer dan 2000 jaar is het
Het christelijk geloof bestaat nu meer dan 2000 jaar is het hele wereld nu al christelijk dan? Sterker nog er is na 2000 jaar genoeg mensen die niet in het christelijk geloven! toch met 12 apostelen begonnen?
Re: Het christelijk geloof bestaat nu meer dan 2000 jaar is het
Je bedoelt hier vast iets mee. Maar wat?
Doe je best eens om het voor de argeloze lezer
iets duidelijker te maken. Bvb dank.
Doe je best eens om het voor de argeloze lezer
iets duidelijker te maken. Bvb dank.
ik spreek hier over de mensen die er een probleem hebben met verzadiging. Beter bart 1999
Wat een vergelijking zeg, het christelijk geloof versus MLM met betrekking tot verzadiging.
nieuw, heb je wel eens een boek gelezen?
nieuw, heb je wel eens een boek gelezen?
Vele boeken zelfs ! Jij zeker niet
pfff.
begrijpt je het niet?
is de wereld al dan verzadigd met het christelijk geloof? na 2000 jaar?
ze blijven het verkondigen
begrijpt je het niet?
Ik denk dat jij nog niet veel van de wereld begrijpt. Ooit buiten de Westerse wereld geweest?begrijpt je het niet?
Daarom, daar zijn ze op kleinschalige gebied net zo goed bezig.(geloof)
Als we over mlm hebben is mlm in de aziatische wereld nog groter dan hier. Zelfs china! met een communistische achtergrond.
Als we over mlm hebben is mlm in de aziatische wereld nog groter dan hier. Zelfs china! met een communistische achtergrond.
Wat wil je nou toch allemaal zeggen joh, je praat als iemand die alle wijsheid van de wereld heeft maar je schrijft zo'n blabla.
Bedenkt eerst een zin in je hoofd voordat je hem opschrijft. Dat maakt het allemaal begrijpelijker.
Bedenkt eerst een zin in je hoofd voordat je hem opschrijft. Dat maakt het allemaal begrijpelijker.
Ik weet niet dat jij een beetje iets afweet van het geloof. Maar dat gaat ook via netwerken. of moet ik je het helemaal uitgaan leggen.
zoals mlm netwerken is met mensen en hun overtuiging hebben in dat bedrijf zoals mensen met hun geloof. pffff
zoals mlm netwerken is met mensen en hun overtuiging hebben in dat bedrijf zoals mensen met hun geloof. pffff
Is MLM dus toch een sekte!Ik weet niet dat jij een beetje iets afweet van het geloof. Maar dat gaat ook via netwerken. of moet ik je het helemaal uitgaan leggen.
Het hele leven bestaat uit "netwerken" ! Maakt niet uit welke "business" je doet
Geloof hoeft ook geen sekte te zijn
en dat jij weer het gaan vergelijken met een sekte heeft totaal hier niets van te doen. Ik heb het over netwerken zoals elk zakenman/vrouw het doet in welke business dan ook. Maar misschien daarom ook dat grote leider van bedrijven en politiek vooraan in de kerk zitten.(niet ik daar een voorstander van ben)
Mensen die geld verdienen hebben een netwerk en een netwerk opgebouwd. In je eentje valt er geen geld te verdienen.
het was alleen een vergelijking dat je met mlm mond tot mond reclame gebruikt met het enige verschil dat je daarvoor wordt betaalt.
En natuurlijk het verzadiging punt wilde ik aangeven.
zoals de islam/moslims netwerken in Europa en het christelijk geloof hier ook netwerken maar ook zeker in landen waar het islam het meerderheid heeft ook al verbieden ze het in sommige landen omdat ze denken dat islam het enige is.
Dus jouw algemene ontwikkeling is wel zeer laag om het geloof tot sekte te bestempelen.
en dat jij weer het gaan vergelijken met een sekte heeft totaal hier niets van te doen. Ik heb het over netwerken zoals elk zakenman/vrouw het doet in welke business dan ook. Maar misschien daarom ook dat grote leider van bedrijven en politiek vooraan in de kerk zitten.(niet ik daar een voorstander van ben)
Mensen die geld verdienen hebben een netwerk en een netwerk opgebouwd. In je eentje valt er geen geld te verdienen.
het was alleen een vergelijking dat je met mlm mond tot mond reclame gebruikt met het enige verschil dat je daarvoor wordt betaalt.
En natuurlijk het verzadiging punt wilde ik aangeven.
zoals de islam/moslims netwerken in Europa en het christelijk geloof hier ook netwerken maar ook zeker in landen waar het islam het meerderheid heeft ook al verbieden ze het in sommige landen omdat ze denken dat islam het enige is.
Dus jouw algemene ontwikkeling is wel zeer laag om het geloof tot sekte te bestempelen.
Whahahaha! Mijn algemene ontwikkeling.....
geen tegen argument meer.?
Om even op de oorspronkelijke stelling van deze thread terug te komen: wat gebruik jij (nieuw) als definitie van "verzadiging"?
Want ik krijg het gevoel dat jij onder verzadiging verstaat dat 100% van de bevolking iets doet/gelooft/vindt/aanhangt/enz. Versta je dat onder verzadiging?
Want ik krijg het gevoel dat jij onder verzadiging verstaat dat 100% van de bevolking iets doet/gelooft/vindt/aanhangt/enz. Versta je dat onder verzadiging?
Weet je wat ik wel eens zou willen weten over het geloof? Nou, de eerste mensen waren Adam en Eva. Ze hadden 2 zonen Kain en Abel. Die kregen ruzie en Kain sloeg Abel dood en Kain vluchtte naar een ander land. Met wie trouwde hij dan, vraag ik mij toch steeds af? Leefden daar dan ook al mensen, die niet in de bijbel genoemd worden? Dit is een serieuze vraag, dus graag ook een serieus antwoord.
Geloof ik schrok toen ik al die reactie's zag.
Maak er geen karakatuur van.
Dat komt je duur te staan.
In de bijbel staat geloof in Mij( God de Vader) en wordt behouden.
Zonder HEm is er geen leven maar een eeuwig zielsverderf.
Praat er met eerbied over, laat een ieder in zijn waarde.
Neem maar van mij aan het is de moeite waard om te geloven in ***** Christus en die gekruisigde.
Hij nam de zonde schuld op zich ik hoop ook Uw wn OPuw zonde.
Dan pas ben je een vrij persoon geborgen in HEm.
Maak er geen karakatuur van.
Dat komt je duur te staan.
In de bijbel staat geloof in Mij( God de Vader) en wordt behouden.
Zonder HEm is er geen leven maar een eeuwig zielsverderf.
Praat er met eerbied over, laat een ieder in zijn waarde.
Neem maar van mij aan het is de moeite waard om te geloven in ***** Christus en die gekruisigde.
Hij nam de zonde schuld op zich ik hoop ook Uw wn OPuw zonde.
Dan pas ben je een vrij persoon geborgen in HEm.
Dat weet ik en u heeft helemaal gelijk, maar kunt u mijn vraag misschien dan ook beantwoorden? De vraag nogmaals, Kain vluchtte naar een ander land en trouwde daar. Maar met wie dan?
En anders, laat ook maar. Ik vind dit geen onderwerp voor zo,n forum als deze. Ik vraag het wel een keer ergens anders.
En anders, laat ook maar. Ik vind dit geen onderwerp voor zo,n forum als deze. Ik vraag het wel een keer ergens anders.
Kain vluchtte naar Egypte en trouwde daar met Miep van den Berg.Dat weet ik en u heeft helemaal gelijk, maar kunt u mijn vraag misschien dan ook beantwoorden? De vraag nogmaals, Kain vluchtte naar een ander land en trouwde daar. Maar met wie dan?