LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hoe blijk je rijk na/met MLM-verdiensten?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
waarnemer

hoe blijk je rijk na/met MLM-verdiensten?

Ongelezen bericht door waarnemer »

Stel je hebt het gemaakt met MLM: je hebt een downline die groeit als kool, je omzetten stijgen, je residual inkomen blijft relatief toenemen. Je past je levensstijl aan aan je inkomstenniveau, maar je wilt ook op langere termijn van je rijkdom genieten. Hoe stel je in die situatie je opgebouwde vermogen veilig? Door met nieuwe MLM-activiteiten te beginnen of door toch -uiteindelijk- toch maar weer traditioneel te beleggen in bedrijven die volgens de 'oude'principes werken?

Laat de ervaringsdeskundigen hier maar eens op reageren. Ik ben benieuwd.

Tussen haakjes: de downline van het supportersfonds van de Nationale Bijstandsloterij groeit gestaag, maar het kan natuurlijk never nooit niet op...dat snappen jullie!

waarnemer

Re: hoe blijk je rijk na/met MLM-verdiensten?

bedoeld is natuurlijk: hoe blijf je rijk....sorry

ondernemer_2004

Ongelezen bericht door ondernemer_2004 »

wat dacht je van investeren in bijv. onroerend goed. Kijk maar eens waarmee de top 500 uit de quote hun geld mee verdienen: op een enkeling na met onroerend goed.

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

Tuurlijk. Zelfs in de soap GTST laat men zien wat er gebeurt als je onroerend goed koopt tijdens grote projecten in het buitenland...

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Toch is het waar Keesjan. Een dikke 90% van de Amerikaanse miljonairs heeft zijn vermogen met onroerend goed verdiend. Ik weet het percentage voor Nederland niet, maar ook hier zullen de rijken met name daarin beleggen.

Keesjan

Ja, maar het wordt hier gebracht als argument voor MLM. Alsof ze willen beweren dat MLM en handelen in onroerend goed hetzelfde zijn en successen van het 1 ook succes van het ander betekent. Die redenatie klopt niet. Vandaar.

ondernemer_2004

Ja, maar het wordt hier gebracht als argument voor MLM. Alsof ze willen beweren dat MLM en handelen in onroerend goed hetzelfde zijn en successen van het 1 ook succes van het ander betekent. Die redenatie klopt niet. Vandaar
Natuurlijk is dat niet het zelfde. Ik zou alleen mijn verdiende geld (waarmee dan ook verdiend is) investeren in onroerend goed.

Keesjan

Zo "natuurlijk" was dat niet voor de mensen die het als argument gebruikten. Op deze topic mag een slot, er komt niks zinnigs meer uit.

ondernemer_2004

de vraag was toch: hoe blijk je rijk na/met MLM-verdiensten?

Nou, investeer je mlm inkomsten in onroerend was een mogelijk antwoord.

Investeren in aandelen zou ook kunnen
Investeren in andere ondernemingen, ook mogelijk.
Op de bank zetten tegen 4% rente, kan allemaal.

Madeleine

Ongelezen bericht door Madeleine »

Nou, investeer je mlm inkomsten in onroerend was een mogelijk antwoord.
Dit is dus het niveau van de MLM-zakenlui(s). Investeren in onroerend. OK. Wat is onroerend? Juist, niet te verplaatsen. Maar dat is wel een ruim begrip hoor!
Investeren in aandelen zou ook kunnen
Investeren in andere ondernemingen, ook mogelijk.
Op de bank zetten tegen 4% rente, kan allemaal.
Grappig, maar niet im MLM. Dat is toch zo geweldig? Als ik een echte voorstander zou zijn, zou ik zeggen: Neem een MLM-bedrijf over.

Maar omdat ze weten hoe groot de kans is dat je er rijk van wordt, investeren ze gewoon in de normale handel in Nederland.

Frappant!

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Ondanks het gedoe eromheen, vind ik het wel een leuke/opvallende uitkomst. En waarnemer heeft het antwoord op zijn vraag misschien ook meteen. Iedereen blij :)

ondernemer_2004

Grappig, maar niet im MLM. Dat is toch zo geweldig? Als ik een echte voorstander zou zijn, zou ik zeggen: Neem een MLM-bedrijf over.
wel eens van Warren Buffet gehoord? Heeft inderdaad een netwerkmarketing bedrijf gekocht, The Pampered Chef

waarnemer

Klopt. Waarnemer is in zijn (voor)oordeel bevestigd! Als je geen geld hebt, kun je het niet beleggen. Verwerf je het in relatief korte tijd met MLM dan ga je daar niet mee verder, maar investeer je het verdiende geld gewoon weer lekker traditioneel in onroerende goederen. Bewijst dat dan mijn stelling (en wellicht) van anderen, dat MLM en schaarste niet samengaan en beleggen in (schaars) OG wel. Of, kort door de bocht: zit je hoog binnen in het MLM-gebouw dan pak je gauw het geld en investeert het vervolgens elders om je vermogen redelijk veilig te stellen, de lager geplaatsen kunnen op termijn hooguit een flatje voor eigen gebruik aanschaffen, of -eenmalig!- een hele mooie auto. Kunnen ze toch nog hun relatieve succes etaleren...En helemaal onderaan de ladder heb je gewoon pech. Wat armer in materie, maar rijker in illusies. 't Is net het echte leven!

Jan van Eechoud

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Hi Waarnemer,
Ik snap niet dat nog niemand je heeft uitgelegd hoe dat zit.
Maar misschien is het ook anders bij andere bedrijven.

Het hoort zo te zijn:

Wanneer JIJ 8.000 euri per maand verdient en bijv. 3 mensen (in de breedte) in jouw "downline" verdienen resp. 3.000, 5.000 en 12.000 euri, dan blijft jouw inkomen gewoon doorgaan of jij nou met vakantie bent, of ziek of met "pensioen". (je inkomen is zelfs overdraagbaar aan kinderen, kleinkinderen of goede doelen)
(persoonlijk geloof ik niet dat -wiedanook- met pensioen gaat, want het zit ik je bloed en gaat er alleen maar uit als je dood gaat. En ik zelf zal de pieren er nog over vertellen wanneer ik onder de grong lig)

Die andere 3 zeggen niet: Oh, jij doet niets meer, dus dan doen wij ook maar niets meer...!
Maar veel te weinig mensen kunnen gezonde, zakelijke principes laten zien in MLM. of dit nou komt door een knudde mlm of door onbegrip maakt even niet uit.

Wat wijzer geworden? En de echte grote jongens (Die ALTIJD ook mensen "boven" zich hebben die niets verdienen of weinig) investeren inderdaad ook in O.G. en andere beleggingen omdat ze anders niet weten wat ze er mee doen moeten. Meestal zijn zij zeer royaal (aantoonbaar) voor filantropische instellingen. Organisaties vaak ook.

Vr. gr. Jan van Eechoud

Henny E

Ongelezen bericht door Henny E »

Lieve beste mensen,

Voordat jullie verder discusiëren over wat je met je verdiende geld moet doen: Neem even de moeite en ga naar de site van mijn collega:

http://www.explorefreedom.com/eurexcel/

Klik hier op de knop "Learn How The Wealthy Get That Way" en kijk even naar het filmpje !! Je zult echt verbaasd staan !!!! :?
Dit geeft een heel duidelijk antwoord wat te doen met geld, ongeacht hoe je het verdiend hebt !

Nu je toch op die site bent, klik dan ook even op "Brilliant Compensation" en bekijk ook dit (objectieve !!!) filmpje !!!

Als je dit gezien EN begrepen hebt, zul je nooit meer domme dingen zeggen over MLM (o.a. MLM=piramidespel) !!!

Veel plezier ermee !!!!

M.v.g
Henny E.
[email protected]

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

pff heb je die snelrijk MLM methode van eurexcel weer. Als er 1 MLM bedrijf is wat uberhaupt niet op lange termijn denkt is het Eurexcel wel, ik zou zeggen ga eens ergens anders kijken.

ayo

lisa

Gast

waar staat dat het een een snelrijkmethode is,lisa????

Gast

Geplaatst op 18 Aug 2004 00:53 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

pff heb je die snelrijk MLM methode van eurexcel weer. Als er 1 MLM bedrijf is wat uberhaupt niet op lange termijn denkt is het Eurexcel wel, ik zou zeggen ga eens ergens anders kijken.

ayo

lisa

lisa werkt voor een ander mlm-bedrijf en wat zij zegt zijn de woorden van haar sponsor, die waarschijnlijk een groot stuk downline verloren is aan Eurexcel.Dat gebeurt steeds vaker, omdat Excel gewoon veel en snel betaalt. En DAT willen mensen nu eenmaal.
Een meisje uit Holland, lisa, die wel even probeert te vertellen dat dit miljardenbedrijf geen visie heeft.Ach, wel zielig eigenlijk........
Onderbouw je zwakke gezemel eens, lisa.

Alex van Breemen

Ongelezen bericht door Alex van Breemen »

:D Hallo,

Heel duidelijk deze 2 presentaties. Het kanniet simpeler uitgelegd worden wat MLM nou precies is. Ondanks dat zullen er nog zat mensen zijn, die ondanks dat zij MLM nooit ervaren hebben, zeggen dat het niet klopt.

Ze komen dan weer met een formule aan dat er verzadiging optreed na een aantal ingeschreven distributeurs etc. etc.

Ik zeg/ schrijf dat dit je ogen opent en als je nog steeds tegen MLM bent prima, dat is jouwn keuze. Maar bekritiseer niet de keuze van een MLM'er omdat hij wel iets in dit systeem ziet en laat hem of haar lekker haar gang gaan met verdienen :D

Probeer eens elkaars mening en inzicht in deze te waarderen en elkaar niet het licht uit de ogen te slaan zo roep je alleen maar agressie op en kun je niet rationeel meer denken.

Veel suc6 met discusieren zolang het maar netjes blijft.

Alex

Bart1999

Ongelezen bericht door Bart1999 »

Quote:
"Maar bekritiseer niet de keuze van een MLM'er omdat hij wel iets in dit systeem ziet en laat hem of haar lekker haar gang gaan met verdienen "

Ja, aan de mensen die er de dupe van worden.
En dat is te bekritiseren.

Gesloten