LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoop dat veel mensen die informatie zoeken op dit forum tere
Hoop dat veel mensen die informatie zoeken op dit forum tere
Nou, de ware aard van MLM (NWM) komt boven! Hoop dat veel mensen die informatie zoeken op dit forum terechtkomen. Zijn gelijk genezen als ze lezen welk soort publiek MLM aantrekt
serieuze mensen die met mlm beginnen en hier toevoellig terecht komen nemen het toch niet serieus. overigens totale trosradar niet. [/quote]
serieuze mensen die met mlm beginnen en hier toevoellig terecht komen nemen het toch niet serieus. overigens totale trosradar niet. [/quote]
Re: Hoop dat veel mensen die informatie zoeken op dit forum tere
We nemen gasten ook niet serieus. Dus dat treft.
Ach Keesjan... jij bent eigenaar van dit forum ? Of heb je een persoonlijkheidsstoornis ? "we" ?
keesjan moet zelf "voorstanders"' creeëren op dit forum
forum heeft in ieder geval geenbetekenis meer
En dat dacht jij? Ben je toch nog stommer dan ik al had gedacht.keesjan moet zelf "voorstanders"' creeëren op dit forum
Misschien wel stommer dan jij maar ik verdien veel meer dan jij !
Stoer!Misschien wel stommer dan jij maar ik verdien veel meer dan jij !
Je krijgt het wel maar ik vraag me af of je het echt verdient, over de rug van anderen.
Het blijven zielepoten. En dan denken ze nog dat wij dat geloven!Misschien wel stommer dan jij maar ik verdien veel meer dan jij !
Nee joh , lekker mensen oplichten is toch leuk ! En ik word er lekker rijk en gelukkig van, wat wil je nog meer ?
Dat willen jullie tegenstanders toch horen ?!
Nee, wat wij willen horen is een eerlijk antwoord.Nee joh , lekker mensen oplichten is toch leuk ! En ik word er lekker rijk en gelukkig van, wat wil je nog meer ?
Helaas volgen er voornamelijk scheldpartijen persoonlijke aanvallen en opmerkingen als "jij snapt het niet".
Ik zou mezelf geen tegenstander willen noemen in de zin dat ik tegen het concept ben, maar ik ben zeer sterk van mening dat er nogal schimmig gedaan wordt over MLM, en dat maakt me wantrouwig.
De mensen die hier spreken zijn allemaal nep.!!!