LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IBO

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
collega1

IBO

Ongelezen bericht door collega1 »

Hoi,

Ben sinds een aantal maanden Independent Business Owner. en ben ontzettend enthousiast. Heb in deze zaak ontzettend veel geleerd wat ik in mijn dagelijks leven in mijn paralelle carriere ook kan gebruiken. WIN / WIN!

Ik heb al gelezen dat er best veel tegenstanders zijn. ik denk dat het heel makkelijk is om hier een ongefundeerde mening over te hebben. ik heb zelf ook eerst goed moeten nadenken voor ik ben begonnen. als product gebruik ik het bedrijf Amway maar zie de mogelijkheden veel groter dan alleen het product Amway.

ik zou heel graag positieve mensen willen horen die ook in deze zaak zitten. die zijn hier zeker ook. laat eens van je horen hoe het met je zaak gaat?

iedereen heel veel succes! If the dream is big enough!!!...

joopataa

Re: IBO

Ongelezen bericht door joopataa »

De toon is al gelijk weer gezet! De tegenstanders? Hun mening is bij voorbaat ongefundeerd, EN alleen postieve reactie's zijn welkom. Fijne binnenkomer op een platgetrapt onderwerp.Hoe is het met jou ZAAK?

Joopataa

collega1

Hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik heb heel veel reacties nagelezen op dit forum en het ging steeds over Amway maar niet over de mensen die met het concept werken dus daar was ik benieuwd naar. ik ken in mijn omgeving al een anatal succesvolle mensen maar was ook buiten mijn omgeving aan het kijken en hoopte een goed leesbare draad te maken door ook echt te "forummen" over dit onderwerp.

groetjes

Oja. bijna vergeten. mijn zaak gaat het goed. dankje

joopataa

Ongelezen bericht door joopataa »

Hmm , klinkt al beter. Wie weet wat in het draadje zit.

Succes Joopataa

So be it

Ongelezen bericht door So be it »

@ Collega 1,
Is Amway "het product"...? :lol:

Suc6,

So be it

collega1

Ja ik heb m eigen zaak en ben niet in dienst voor iemand. ik bestel producten bij een firma die mij een bonus geeft over de producten die ik verkoop en ook bonussen geeft over mensen die ik in contact breng met deze mogelijkheid. meer is het eigenlijk niet. Amway is maar een middel of een product.
de "zaak" is van mij.

So be it

@ 1,

Bedankt voor je uitleg over Amway.
Het is wat nieuw voor me....
Maar Amway een "product"....?

Een "middel", je "voertuig",.... Ja. :lol:
Maar een "product"?
Een "product" wat je weggeeft, dan zeker? :wink:

SBI

collega1

ja het middel of het voertuig is misschien ook wel een goede benaming. en Amway als verzamelnaam voor de producten die onder andere onder die naam op de markt worden gebracht.

So be it

@ 1,

Succes dan.......

SBI. Trust.

Walter van V

Ongelezen bericht door Walter van V »

ik denk dat het heel makkelijk is om hier een ongefundeerde mening over te hebben.
oh maar het is ook heel gemakkelijk om een gefundeerde mening te hebben.

Het klinkt een beetje alsof degeen die voor is alleen de gefundeerde menig heeft om voor te zijn, en dat degene die tegen is per definitie een ongefundeerde mening heeft...

Dus om uw mening in deze toch iets beter te funderen adviseer ik u de diverse topics toch eens heel goed te lezen, vooral ook de info die in de links (en vaak ook sub-links ) staat..

succes!

So be it

Het klinkt een beetje alsof degeen die voor is alleen de gefundeerde menig heeft om voor te zijn, en dat degene die tegen is per definitie een ongefundeerde mening heeft...
Dat heb je mooi en juist geformuleerd, Walter.....

Nu deze stelling van je nog even funderen....! :lol:

SBI

collega1

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt wat betreft je verhaal over niet weten hoe een ander aan zn standpunt is gekomen. het heeft ook veel te maken met referentie kader dus kunnen we ons geen mening vormen over de mening van iemand anders. bedankt voor je uitleg.

nu weer on-topic?

So be it

En... collega 1,

Al een keer wat besteld bij bestelict.nl?

Succes, SBI

collega1

Hoi,

Bij bestelict heb ik nog niks besteld. tis wel interesant maar heb nog niks gevonden wat ik direct nodig heb.

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

En waar blijven de positieve reacties van collega 2,3,4,5,... op de vraag van collega1? 'k Ben echt benieuwd :lol:

collega1

ja ik ben ook wel benieuwd, Ik denk dat ze allemaal druk bezig zijn met hun zaak!
Ik zal hun voorbeeld maar aangaan nemen...

So be it

@ collega 1,
Je hebt wat goeds in je handen.
Adviezen hoor je niet hier te beluisteren, maar bij je upline.
Die hebben gedaan wat jij wil gaan doen.

Houdt er een oogje op dat mensen.... mensen blijven en dat ook organisaties van het fatsoenlijke pad af kunnen dwalen.

Suc6, SBI

collega1

Hoi,

Bedankt. Ik weet het "mn upline dupliceren" is wat ik ga doen maar ik was gewoon eens benieuwd.
Ik heb een super upline die een goed voorbeeld voor me zijn.

So be it

Fantastisch....!
We lopen elkaar wel een keer tegen het lijf.,.....(Het mijne is atletisch en gespierd! :wink: )

SBI

Gesloten