LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik snap iets niet
Ik snap iets niet
Ik begrijp iets niet helemaal. In de loop der tijd is berekend hoeveel omzet je moet hebben om met mlm-telefonie een leuk maandsalaris te ontvangen. X-aantal bellers x-Y bedrag per maand en daar een percentage van. Dus klanten werven die minimaal 50€ per maand verbellen en dan héél veel klanten.
Nu bieden haast alle telefoonmaatschappijen (ook ACN en Eurexel) gratis bellen aan voor een vast bedrag per maand.
Hoe zit het nu met die mensen die erin gestapt zijn en de klanten eigenlijk nog maar voor een habbekrats verbellen? Is het dan toch een piramide, dat het geld gegenereerd wordt door de inleggers?
Hoeveel klanten moet je nu wel niet werven om die € 600 terug te verdienen? En raakt de markt dan niet verschrikkelijk verzadigd?
Ik ben dom hoor, als er voor 6 € (ik geen een voorbeeld) een abonnent wordt aangeboden voor gratis bellen, en als dan uiteindelijk de reking € 10 is per per maand en je krijgt daar 3% van is 0,30 Eurocent per maand per klant. Om een leuk maandsalaris te ontvangen, moet je minstens 14 € per uur verdienen x 40 x 13 weken : 3 is een maandsalaris van 2426 bruto : 0,30 cent = 8.086 klanten. Als er 100 vertegenwoordigers zijn van één van beide maatschappijen, praten we over 8.086.000 klanten (meer dan de hele Nederlandse volwassen bevolking).
En dan nog zeggen dat MLM de toekomst is, dat iedereen er in moet investeren. sorry, jullie praten tegen beter weten in. Geld kwijt, jammer, heel jammer en je weet diep in je hart dat je heel stom bent geweest erin te trappen.
Nu bieden haast alle telefoonmaatschappijen (ook ACN en Eurexel) gratis bellen aan voor een vast bedrag per maand.
Hoe zit het nu met die mensen die erin gestapt zijn en de klanten eigenlijk nog maar voor een habbekrats verbellen? Is het dan toch een piramide, dat het geld gegenereerd wordt door de inleggers?
Hoeveel klanten moet je nu wel niet werven om die € 600 terug te verdienen? En raakt de markt dan niet verschrikkelijk verzadigd?
Ik ben dom hoor, als er voor 6 € (ik geen een voorbeeld) een abonnent wordt aangeboden voor gratis bellen, en als dan uiteindelijk de reking € 10 is per per maand en je krijgt daar 3% van is 0,30 Eurocent per maand per klant. Om een leuk maandsalaris te ontvangen, moet je minstens 14 € per uur verdienen x 40 x 13 weken : 3 is een maandsalaris van 2426 bruto : 0,30 cent = 8.086 klanten. Als er 100 vertegenwoordigers zijn van één van beide maatschappijen, praten we over 8.086.000 klanten (meer dan de hele Nederlandse volwassen bevolking).
En dan nog zeggen dat MLM de toekomst is, dat iedereen er in moet investeren. sorry, jullie praten tegen beter weten in. Geld kwijt, jammer, heel jammer en je weet diep in je hart dat je heel stom bent geweest erin te trappen.
Re: Ik snap iets niet
Ik snap ook iets niet.
Je begint met een vraag om vervolgens zelf het antwoord te geven.
Dat noem ik nou dom.
Dat noem ik nou dom.
-
Is het nu zo moelijk om eens 1 keer gewoon antwoord te geven ipv direct iemand te beledigen of perssonlijk aan te vallen?Ik snap ook iets niet.
Dat noem ik nou dom.
Kom op nou, man. Hij vraagt erom.Is het nu zo moelijk om eens 1 keer gewoon antwoord te geven ipv direct iemand te beledigen of perssonlijk aan te vallen?
Het zal mij ook niets verbazen als de vraag een vorm van uitlokken is.
Misschien wel door jou, maarschalk
Natuurlijk is dat moeilijk, als je in zo'n kort en simpel gesteld onweerlegbaar verhaal je winkeltje in rook ziet opgaan. Moet je het dan hebben over dat men er voor kiest? Dat het maar als part-time bijverdienste bedoeld is? Dat je het zelf in de hand hebt? Dat Chrysler en IBM aan mlm doen....?Is het nu zo moelijk om eens 1 keer gewoon antwoord te geven ipv direct iemand te beledigen of perssonlijk aan te vallen?
Kan... maar beter nog, je kijkt naar de syntax van het bericht en of daar niet iets te vinden is op basis waarvan je de aandacht van de discussie af kan leiden. Dat wordt je zo geleerd omdat men veel practijkervaring heeft met mlm-ers die met deze kant van de medaille te kampen hebben. De tegenaanval kiezen dus. Dat je daarbij maar even de inhoud van de boodschap over het hoofd ziet, soit. Ieder weldenkend mens leest in het bericht niet de vraag hoe het komt dat mlm per definitie vast loopt -als het niet in de breedte is dan wel in de lengte-, dat antwoord gaf hij zelf inderdaad al. De werkelijke vraag die iedereen bezig houdt, jou ook, is hoe er toch hele volksstammen zo stom kunnen zijn om er in te trappen??
Laat dat nu precies de vraag zijn die de mlm-ers het minst graag horen, laat staan beantwoord zien worden. Vind je het dan gek dat mlm-mannetjes reageren als een stier op de horzel bij z'n ballen? Een werkelijke discussie is er dan weliswaar niet meer mogelijk, maar je leert de mlm er wel het beste door kennen.
Ook aan de hand van de in gebrekkig nederlands geformuleerde one-liner die er binnenkort als reactie op deze post verschijnt. Ben benieuwd...
Laten we wel even alvast de wind uit de zeilen halen m.b.t. de aantallen; 8000 klanten van 100 vertegenwoordigers hebben uiteraard een volume van 800.000, maar 100 vertegenwoordigers bij een 'zoek 5 distributeurs'-schema loopt in level 3 al vast. Twee levels verder zitten we ruim over de 1500 distributeurs en over de 12 miljoen klanten. Tel uit je winst....
ALs hoger opgeleide voel ik mij redelijk vaak aangevallen door zogenaamde antimlm-ers dat (pro) mlm-ers dom zijn. Ik ben geen pro mlm-er, ik ben mlm-er.
'Diep in mijn hart' weet ik helemaal niet dat dit heel stom is om te doen. Nee, diep in mijn hart weet ik dat ik hierin een kans zie om meer uit het leven te halen dan anders mogelijk zou zijn. Meerdere bronnen van inkomsten is een goeie zet in je eigen 'inkomens-verzekering' voor het leven. Mocht er ooit iets mis gaan (ontslag, arbeidsongeschikt) dan ben ik niet gelijk afhankelijk van anderen. (Is dat on-intelligent?)
Daarnaast heb ik dromen (filantropische) dienooit en te nimmer haalbaar zijn met een inkomen van een baas (zelfs een goed inkomen). Ik beweer niet dat er niet geleefd kan worden van een regulier baan. Sterker vele doen het heel goed. Maar in mijn geval is er meer voor nodig. Dan zijn er vele mogelijkheden om dit te bereiken, zoals het starten van een eigen onderneming. Ook mlm is hierin een mogelijkheid. Noem mij dom, maar er zit potentie in het systeem waardoor ik dit wil proberen. Ik ben net een paar maanden bezig, dus ik zal de laatste zijn die beweert dat je hier rijk van wordt. Ik beweer alleen dat ik dit als een kans zie waarmee idd veel geld verdient KAN worden.
Op hoop van zegen, fingers crossed.
'Diep in mijn hart' weet ik helemaal niet dat dit heel stom is om te doen. Nee, diep in mijn hart weet ik dat ik hierin een kans zie om meer uit het leven te halen dan anders mogelijk zou zijn. Meerdere bronnen van inkomsten is een goeie zet in je eigen 'inkomens-verzekering' voor het leven. Mocht er ooit iets mis gaan (ontslag, arbeidsongeschikt) dan ben ik niet gelijk afhankelijk van anderen. (Is dat on-intelligent?)
Daarnaast heb ik dromen (filantropische) dienooit en te nimmer haalbaar zijn met een inkomen van een baas (zelfs een goed inkomen). Ik beweer niet dat er niet geleefd kan worden van een regulier baan. Sterker vele doen het heel goed. Maar in mijn geval is er meer voor nodig. Dan zijn er vele mogelijkheden om dit te bereiken, zoals het starten van een eigen onderneming. Ook mlm is hierin een mogelijkheid. Noem mij dom, maar er zit potentie in het systeem waardoor ik dit wil proberen. Ik ben net een paar maanden bezig, dus ik zal de laatste zijn die beweert dat je hier rijk van wordt. Ik beweer alleen dat ik dit als een kans zie waarmee idd veel geld verdient KAN worden.
Op hoop van zegen, fingers crossed.
Idd. 800.000 komt eerder in de richting. En dan te bedenken dat er 400.000.000+ mensen wonen in de europese Unie. En nog eens 375.000.000 in de US. Juist als je het over de kracht van het getal gaat praten is dat in het voordeel van MLM.
Daarnaast moet je ook nadenken als je informatie krijgt. Als er beweert wordt dat er €50 per maand gebeld wordt door een persoon dan denk ik bij mijzelf: BS laten we het laag inschatten en €10 euro nemen. Kan het slechts tegenvallen.
In het geval van ACN. Hier gaat het om ACN klanten die naar ACN klanten bellen. Hier is geen abonnement geld voor verschuldigd. Het is idd zo dat hiermee de maandelijkse rekening lager uitvalt dan wanneer deze service niet geboden zou worden. (goeie reden om klant van ACN te worden!!!). Het is echter nooit zo dat IEDEREEN klant wordt van ACN. Er zal dus altijd een 'rekening' zijn. En hier krijg je betaald over. En als je er een poosje aan werkt, dan kan het een leuk extra inkomen zijn.
Niet heel moeilijk dus of onmogelijk.
Daarnaast moet je ook nadenken als je informatie krijgt. Als er beweert wordt dat er €50 per maand gebeld wordt door een persoon dan denk ik bij mijzelf: BS laten we het laag inschatten en €10 euro nemen. Kan het slechts tegenvallen.
In het geval van ACN. Hier gaat het om ACN klanten die naar ACN klanten bellen. Hier is geen abonnement geld voor verschuldigd. Het is idd zo dat hiermee de maandelijkse rekening lager uitvalt dan wanneer deze service niet geboden zou worden. (goeie reden om klant van ACN te worden!!!). Het is echter nooit zo dat IEDEREEN klant wordt van ACN. Er zal dus altijd een 'rekening' zijn. En hier krijg je betaald over. En als je er een poosje aan werkt, dan kan het een leuk extra inkomen zijn.
Niet heel moeilijk dus of onmogelijk.
-
Met mlm zijn enkele mensen rijk geworden, met een reguliere baan ook. Wat is nu precies je punt?Daarnaast heb ik dromen (filantropische) dienooit en te nimmer haalbaar zijn met een inkomen van een baas (zelfs een goed inkomen).
Vandaar ook dat na 60 jaar mlm nog steeds niet is doorgebroken.Idd. 800.000 komt eerder in de richting. En dan te bedenken dat er 400.000.000+ mensen wonen in de europese Unie. En nog eens 375.000.000 in de US. Juist als je het over de kracht van het getal gaat praten is dat in het voordeel van MLM.
De mensen die rijk zijn geworden door mlm, hebben dat gedaan in een veel kortere tijd.Met mlm zijn enkele mensen rijk geworden, met een reguliere baan ook. Wat is nu precies je punt?
Punt.
Zegt meer over de mensen die ermee werken, dan over het systeem zelf!Vandaar ook dat na 60 jaar mlm nog steeds niet is doorgebroken.
Wat vind ( zonder T!!) jij een doorbraak? Dat 80% van de bevolking mlm doet ofzo?
Maarschalk ons talenwonder die altijd maar zeikt over fouten.of perssonlijk aan te vallen?
Man, man, man toch. Dat kun je doen als je zelf 100% correct schrijft.
En niet met dat wazige verhaal komen over tikfouten en schrijffouten.
Het gaat om het princiepe.
Je bent de zwakste schakel, maarschalk. TOT ZIENS!
Ik herhaal:Met mlm zijn enkele mensen rijk geworden, met een reguliere baan ook. Wat is nu precies je punt?
Ik maak geen punt. Ik geef alleen aan dat ik tot nu toe geen enkele overtuigende reden heb waargenomen om niet met mlm verder te gaan. Zoals met alles probeer ik zowel de voor- als nadelen op een rijtje te krijgen en een afweging te maken wat te doen. Ik probeer hiermee niemand te overtuigen, maar mijn mening weer te geven om over na te denken.Dan zijn er vele mogelijkheden om dit te bereiken, zoals het starten van een eigen onderneming. Ook mlm is hierin een mogelijkheid.
Wie dan ??, met een reguliere baan ook.
Zet hier maar de gegevens neer van deze personen.
Jack Welch, de bazin van Ebay, de vertrokken topman van de New York Stock Exchange
Behalve dan als je bedenkt dat MLM's in de meeste landen ook actief zijn en er daar dus ook mensen aan het werven (van klanten en distributeurs) zijn. 400.000.000 mensen is veel hoor, maar als je 5.000.000 distributeurs hebt zijn het er nog maar gemiddeld 80 de man. De concurrentie binnen MLM moet wel moordend zijn.Idd. 800.000 komt eerder in de richting. En dan te bedenken dat er 400.000.000+ mensen wonen in de europese Unie. En nog eens 375.000.000 in de US. Juist als je het over de kracht van het getal gaat praten is dat in het voordeel van MLM.
Dat ligt natuurlijk aan je definitie van moeilijk. Voor de meeste mensen zal het domweg onmogelijk zijn om 1000 of meer klanten bij elkaar te krijgen.En als je er een poosje aan werkt, dan kan het een leuk extra inkomen zijn.Niet heel moeilijk dus of onmogelijk.
Dromers heb je altijd.Maar het bestaat dus wel al zo lang !!!!!!!!!!!!!!!!!!111
Korter dan wat? Dan mensen die opklimmen binnen een bedrijf? Dan mensen die een echte onderneming beginnen? Dan mensen die gewoon slim hun spaargeld beleggen?De mensen die rijk zijn geworden door mlm, hebben dat gedaan in een veel kortere tijd. Punt.
Dat MLM geen negatief imago meer heeft? Dat een flink deel van de retailomzet via MLM wordt gerealiseerd? Dat MLM een aanzienlijk deel van de beroepsbevolking van een minimuminkomen of meer voorziet? Dat zijn het soort dingen die in ieder geval bij mij naar boven komen.Wat vind ( zonder T!!) jij een doorbraak? Dat 80% van de bevolking mlm doet ofzo?
Dat zijn wel erg veel familie en kennissen. Veel succes op de door mlm nog onontgonnen markt in de VS...En dan te bedenken dat er 400.000.000+ mensen wonen in de europese Unie. En nog eens 375.000.000 in de US. Juist als je het over de kracht van het getal gaat praten is dat in het voordeel van MLM.