LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Interessant en objectief......

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.

Willen de "meelezers" aub ook commentaar geven over deze links?

goede site
3
25%
redelijk goede site
1
8%
waardeloze site
8
67%

Totaal aantal stemmen: 12

Jan van Eechoud

Re: Interessant en objectief......

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Maar je hebt de mlm verkoopstrategie weer eens nadrukkelijk bevestigd.

Hoe dan :?
Ben ik NOG knapper dan ik zelf al dacht.......
:lol:

JvE alarmprutser..... :idea:

Henrice

Ongelezen bericht door Henrice »

Klant vraagt "mag ik wat nadere technische info over het alarmsysteem"

Jan zegt; Technische info?
Heb je daar wat aan dan........
Op de peuterspeelzaal wordt er weinig over verteld hoor.....

je bent dusdanig obsessief dat je je eigen onzin die je opschrijft niet meer inziet.Dat zijn kenmerken van geloofswanen.
Je spreekt jezelf overal tegen en je blijft erin geloven.Als de discussie je te lastig wordt reageer je niet meer.Als je geen gelijk krijgt wordt je denigrerend en ga je tieren en schelden.Ze zeggen wel eens dat een afgewezen persoon een ongeleid projectiel wordt.Maar laten we het over geloof verder niet hebben.

Wat ik je wil of probeer duidelijk te maken is dat als je een goede alarminstallateur bent er meer te verdienen valt aan de gangbare systemen dan aan die amateuristische piepkastjes.Alleen in de beveiligingssector krijg je als nieuweling bijna geen poot aan de grond met een eigen bedrijf.Dan moet je van goede huize komen en alle technische in en outs zo op kunnen ratelen.Met verhaaltjes over peuterzalen en "wat moet je nou met de info" denk ik niet dat je veel vertrouwen wint bij klanten.

jurrien

Ongelezen bericht door jurrien »

Ik denk dat JvE niet anders kan reageren. In de mlm-branche is die geheimzinnigheid altijd aanwezig. iemand stelde mij een mooie deal voor maar toen ik wilde weten waar het over ging begon ook hij geheimzinnig te doen, Ik moest maar naar de bijeenkomst komen, Daar had ik dus geen trek in en vroeg hem het me zo te vertellen, maar nee!! Dat kon niet.Als onze J ons uit zou leggen dat zijn alarmsysteempjes slechts een paar chipjes + een battery zijn, knappen we natuurlijk af. Dus niks ,nada, geen antwoord, wel kwetsen.
Jurrien

Jan van Eechoud

Heb me altijd al betrokken gevoeld met de minderbedeelden...., dus...., daar gaan we weer........ 8)
Klant vraagt "mag ik wat nadere technische info over het alarmsysteem"
Wie vroeg dat dan..... :?
Denkt u dat u een klant bent dan...... :cry:
Zulke klanten willen we niet......'Eén knoppie AAN en één knoppie UIT............???
Daat doen we dan een half uur instruktie over.....
Laat maar zitten...... :(
Wat ik je wil of probeer duidelijk te maken is dat als je een goede alarminstallateur bent er meer te verdienen valt aan de gangbare systemen dan aan die amateuristische piepkastjes
.
De NetworX :? Amateuristisch piepkastje :shock:
Ren snel naar banken en juweliers en vertel ze dat wat ze hebben hangen niks is....!
Het lijken wel dezelfde domme opmerkingen als over MLM..... :lol:
WEER totaal geen onderzoek gedaan..... :(
Alleen in de beveiligingssector krijg je als nieuweling bijna geen poot aan de grond met een eigen bedrijf.
Na 6 jaar...... :shock: :lol:

Next........ 8) ....... :twisted:
Als onze J ons uit zou leggen dat zijn alarmsysteempjes slechts een paar chipjes + een battery zijn, knappen we natuurlijk af. Dus niks ,nada, geen antwoord
Jurrien

OOK...., dus nog STEEDS geen ONDERZOEK gedaan...... :D

Denk dat het de meesten wel duidelijk is.......

Bla....., blabladie....... bladiehupsakebla, diedie.....!
:wink:

Vr. gr. en beterschap..... JvE

Henrice

Het systeem van freewave zag er wel professioneel uit Jan.In welk verband moet ik jou daar echter in zien?Als iemand een systeem wil gaat die toch eerst offertes aanvragen en hoort dan wat er allemaal te koop is op beveiligingsgebied.

Vertel eens hoe jij dat dan aanpakt.Ga je dan in de trein mensen aanspreken of in een kroeg?Dan lijk je meer op een aalmoezenier met een colbert aan.

Henrice

http://www.vego.nl/marmitek/ms90/ms90.htm

Dit is ook wel handig en niet zo duur.

Jan van Eechoud

Het systeem van freewave zag er wel professioneel uit Jan.In welk verband moet ik jou daar echter in zien?Als iemand een systeem wil gaat die toch eerst offertes aanvragen en hoort dan wat er allemaal te koop is op beveiligingsgebied.

Vertel eens hoe jij dat dan aanpakt.Ga je dan in de trein mensen aanspreken of in een kroeg?Dan lijk je meer op een aalmoezenier met een colbert aan.
Mijn beroep is:
A L A R M I N S T A L L A T E U R.......
Zoek maar ff op Google......... :wink:

Na 6 jaar komt 60 à 70 % van de opdrachten uit het klantenbestand....
Net als met MLM...... :lol:

JvE (Freewave is voor particulieren tot risicoklasse 3)

Henrice

Mijn beroep is:
A L A R M I N S T A L L A T E U R.......
Zoek maar ff op Google
Waarom moet ik dit opzoeken op google? Je voelt je toch niet dusdanig verheven boven iedereen dat je van mening bent dat anderen niet weten wat je dan bent?Dat is dan toch wel een hele ernstige vorm van narcisme Jan.

Mijn broer heeft ganzen en een Rothweiler en noemt dit zijn alarmsysteem.Risicoklasse 1 tot 5 want ze zien het verschil niet tussen de postbode en een inbreker.Ze lopen allemaal los dus een draadloos systeem met afstandbediening.
Na 6 jaar komt 60 à 70 % van de opdrachten uit het klantenbestand....
Net als met MLM......
Wat je hiermee wil zeggen is ook een beetje raadselachtig.Iemand kan wel zonder verdere opleiding met piepkastjes van mlm gaan leuren maar zonder opleiding op het gebied van electrotechniek zal die nooit een STP of UTP aan de muur schroeven voor een bedrijf dat ISO of VCA gecertificeerd is.
Bij mlm kun je zelfs dietist zijn zonder ooit van de schijf ven vijf gehoord te hebben.Daar hoef je in de reguliere gezondheidszorg niet mee aan te komen.
Dus wat bedoel je met"net als met mlm"?

mlm tracht zich in zekere zin te onderscheiden van de reguliere verkoopmethode en dat dit een betere methode is ben jij hier halstarrig aan het verkondigen.Maar als het je nu en dan zo uitkomt is het opeens hetzelfde.

Maar goed.Je geeft weer geen normaal antwoord op een vraag en die was.

Hoe pak jij dat dan aan in tegenstelling tot de reguliere methode van offerte aanvragen etc.?Waarom doe ik er beter aan om te wachten totdat jij naar mij toe komt i.p.v. andersom.[/quote]

Jan van Eechoud

Hoe pak jij dat dan aan in tegenstelling tot de reguliere methode van offerte aanvragen etc.?Waarom doe ik er beter aan om te wachten totdat jij naar mij toe komt i.p.v. andersom.
[/quote]

Bla bla weer...... :twisted:

Tuut tuut....twiet twiet.....
Heb.... en MAAK geen tijd meer voor jou.....

JvE

jurrien

Ongelezen bericht door jurrien »

Gaan we weer ! Henrice stelt een aantal normale vragen waar ook ik graag het antwoord van zou willen weten, En onze JvE voelt zich klem gezet. Dan heeft hij ineens geen tijd/zin om nog antwoord te geven.
Kom op Jan, geef ook eens antwoord als je niet direct naar je mond gepraat word.
Jurrien.

Henrice

Jan verkoopt alarmsystemen.Hij gaat op zoek naar klanten om zijn waar te kunnen slijten.Niets bijzonders,heel gewoon,net een echte ondernemer.Vervolgens gaat hij daarnaast op zoek naar mensen die ook hetzelfde systeem aan de man gaan brengen en dat verloopt allemaal via Jan.Maar Jan verdient daar niet zoveel aan want deze mensen moeten ook weer mensen zoeken en die dan ook weer en die dan ook weer,dan wordt het pas een beetje lucratief.Maar die mensen verdienen zelf het meest want wie werkt verdient en wie niet werkt verdient niets.Behalve Jan dan want de systemen zijn alleen via hem te verkrijgen maar daar wordt Jan niet rijk van zegt die.Zegt die.Toch is er iemand die denkt wat Jan kan,kan ik ook dus die gaat hetzelfde truckje van Jan toepassen.Maar dit is geen concurent volgens Jan dus die maalt daar niet om.Deze man/vrouw vergaat het hetzelfde en uiteindelijk wordt er niemand rijk maar eigenlijk ook weer niet want Jan is er rijk van geworden door anderen voor hem te laten werken en zelf niets te doen.Want wie werkt wordt rijk en wie niet werkt niet.Dit geldt uiteraard niet voor Jan.Want Jan leeft in een hele grote wereld waar iedereen staat te springen om alarmsystemen van Jan en iedereen heeft Jan in dusdanig aanzien dat ze blij voor hem alarmsystemen gaan verkopen en mensen zoeken die deze dan ook weer gaan verkopen voor Jan.De wereld van Jan is zo groot dat uiteindelijk iedereen zijn systemen wil en iedereen ze verkoopt en de markt raakt maar niet verzadigd en er zijn zelfs mensen die 2 systemen willen maar dan eentje die niet gaat piepen of bellen maar als het alarm afgaat de naam van Jan luidt door de straten galmt.Jan werdt aanbeden door zijn downline want uiteindelijk waren ze door Jan zijn inspanning en advies rijk geworden en de alarmsystemen waren nog steeds niet aan te slepen en Jan moest zelfs mensen afwijzen voor zijn downline omdat de rij voor zijn deur te lang werd.Jan,Jan,Jan riepen de mensen op straat.Help ons,help ons, maak ons rijk en bevrijd ons uit de arremoede in deze onveilige boze wereld waar zelfs het eten niet meer is wat het altijd is geweest.Jan selecteerde de beste kandidaten uit de rij en deze bofkonten mochten als ze Jan daarom smeekte zijn alarmsystemen verkopen waar nog steeds een eindeloze vraag naar was.....Uiteindelijk stierf Jan. Arm als een kerkrat,eenzaam en alleen en werdt tezamen met zijn illusie begraven op het kerkhof.In de kranten stonden geen rouwadvertenties van collega's.Op zijn graf lagen geen bloemen van vrienden.Alleen zijn moeder was daar en ze huilde.Waarom Jan ,Waarom wilde je naar niemand luisteren en heb je je door die schrobbejakken laten inpalmen.Waar is het mis gegaan Jan?De stem van Jan verrees nog een keer uit het graf en sprak tot zijn moeder."nergens mamma,je begrijpt het niet"

Succes ermee verder Jan.

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

Zo, dat is nog eens de spijker op de kop.

Jan van Eechoud

Zo, dat is nog eens de spijker op de kop.
OOOOOOWWWWWWWAAAAAAEEEEEEERHHHHHHHAAAAAAA!!!!!!

Wordt toch tijd dat je een andere nickname neemt.... Dummy..... :lol:

En.... Enrica.........

Zet af en toe een een punt......? :(
Zo nu en dan een nieuwe regel beginnen zou ook geen kwaad kunnen.... 8)

Jullie hebben GEEN idee wat jullie commentaren voor mij betekenen....
Positieve reclame voor MLM..... :wink:
Ga zo door..... :P

JvE

Henrice

Jullie hebben GEEN idee wat jullie commentaren voor mij betekenen....
Je bent dus niet boos meer.Kan je eindelijk antwoord geven.

Geen idee Jan.Kom nou.Jij en ik weten inmiddels wel beter toch?

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Wordt toch tijd dat je een andere nickname neemt.... Dummy.....
Het trieste is dat het wonderbaarlijk dicht bij de realiteit ligt. Nog triester is dat je dat zelf niet eens door hebt.

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Zet af en toe een een punt......?
Zo nu en dan een nieuwe regel beginnen zou ook geen kwaad kunnen....
En geen woorden met meer dan drie lettergrepen en een smiley hier en daar. Dan kom je ongeveer op de mate van begrip waarbij JvE niet al op syntactisch niveau bij het bericht het spoor bijster raakt .

Jan van Eechoud

Sjachrijn.......! :lol:

JvE :twisted:

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

Wordt toch tijd dat je een andere nickname neemt.... Dummy.....
Een twee drie....meezingen....allemaal:

"Want we gingen op vakantie van het geld van ome Jan
En niemand leek te weten hoe die aan die centen kwam
Dat kon ons weinig schelen dus we namen het ervan
Niks te klagen
Niet naar vragen
Wat hebben we plezier gehad van ome Jan z'n geld
En daarom was ook iedereen enorm op hem gesteld
En waar hij 't vandaan had heeft nog niemand ons verteld
O die lieve ome Jan!"

:D 8) :wink:

Jan van Eechoud

''Ik en mijn vriendjes.......
Wij zijn zo.......''

JvE

Henrice

He Jan , Ouwe Phoeniks.

Je berichtjes worden kort.Zijn dit je laatste stuiptrekkingen wat de mlm myhe betreft ?

Geef je nog antwoord op de prangende vraag over jou rol in het mlm imperium ?

Gesloten