Maar je hebt de mlm verkoopstrategie weer eens nadrukkelijk bevestigd.
Hoe dan
Ben ik NOG knapper dan ik zelf al dacht.......
JvE alarmprutser.....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Maar je hebt de mlm verkoopstrategie weer eens nadrukkelijk bevestigd.
Wie vroeg dat dan.....Klant vraagt "mag ik wat nadere technische info over het alarmsysteem"
.Wat ik je wil of probeer duidelijk te maken is dat als je een goede alarminstallateur bent er meer te verdienen valt aan de gangbare systemen dan aan die amateuristische piepkastjes
Na 6 jaar......Alleen in de beveiligingssector krijg je als nieuweling bijna geen poot aan de grond met een eigen bedrijf.
Als onze J ons uit zou leggen dat zijn alarmsysteempjes slechts een paar chipjes + een battery zijn, knappen we natuurlijk af. Dus niks ,nada, geen antwoord
Jurrien
Mijn beroep is:Het systeem van freewave zag er wel professioneel uit Jan.In welk verband moet ik jou daar echter in zien?Als iemand een systeem wil gaat die toch eerst offertes aanvragen en hoort dan wat er allemaal te koop is op beveiligingsgebied.
Vertel eens hoe jij dat dan aanpakt.Ga je dan in de trein mensen aanspreken of in een kroeg?Dan lijk je meer op een aalmoezenier met een colbert aan.
Waarom moet ik dit opzoeken op google? Je voelt je toch niet dusdanig verheven boven iedereen dat je van mening bent dat anderen niet weten wat je dan bent?Dat is dan toch wel een hele ernstige vorm van narcisme Jan.Mijn beroep is:
A L A R M I N S T A L L A T E U R.......
Zoek maar ff op Google
Wat je hiermee wil zeggen is ook een beetje raadselachtig.Iemand kan wel zonder verdere opleiding met piepkastjes van mlm gaan leuren maar zonder opleiding op het gebied van electrotechniek zal die nooit een STP of UTP aan de muur schroeven voor een bedrijf dat ISO of VCA gecertificeerd is.Na 6 jaar komt 60 à 70 % van de opdrachten uit het klantenbestand....
Net als met MLM......
[/quote]Hoe pak jij dat dan aan in tegenstelling tot de reguliere methode van offerte aanvragen etc.?Waarom doe ik er beter aan om te wachten totdat jij naar mij toe komt i.p.v. andersom.
OOOOOOWWWWWWWAAAAAAEEEEEEERHHHHHHHAAAAAAA!!!!!!Zo, dat is nog eens de spijker op de kop.
Je bent dus niet boos meer.Kan je eindelijk antwoord geven.Jullie hebben GEEN idee wat jullie commentaren voor mij betekenen....
Het trieste is dat het wonderbaarlijk dicht bij de realiteit ligt. Nog triester is dat je dat zelf niet eens door hebt.OOOOOOWWWWWWWAAAAAAEEEEEEERHHHHHHHAAAAAAA!!!!!!
Wordt toch tijd dat je een andere nickname neemt.... Dummy.....
En geen woorden met meer dan drie lettergrepen en een smiley hier en daar. Dan kom je ongeveer op de mate van begrip waarbij JvE niet al op syntactisch niveau bij het bericht het spoor bijster raakt .Zet af en toe een een punt......?
Zo nu en dan een nieuwe regel beginnen zou ook geen kwaad kunnen....
Een twee drie....meezingen....allemaal:OOOOOOWWWWWWWAAAAAAEEEEEEERHHHHHHHAAAAAAA!!!!!!
Wordt toch tijd dat je een andere nickname neemt.... Dummy.....