Natuurlijk doen ze dat wel! Ze betalen toch de kosten die de distributeurs maken via de commissies. Van de 100 klanten die ik als voorbeeld nam zijn er 90 GEEN klant geworden. Maar daaraan heb ik WEL kosten gemaakt en die worden gedekt door de commissies/bonussen.Ik heb het over de MLM bedrijf zelf niet de distirbuteur!
Mlm betaal niets aan kosten van de ditributeur.
Laten we het eens in stappen doen:
Vraag 1: Is er een relatie tussen
a) De uitgaven van de distributeur
b) De inkomsten van de distributeur
Antwoord van jou: Ja, namelijk hij maakt kosten en daarmee brengt hij klanten aan die voor zijn inkomsten zorgen.
Vraag 2: Is er een relatie tussen
a) De inkomsten van de distributeur
b) De uitgaven van de MLM onderneming
Antwoord van jou: Ja, deze zijn namelijk gelijk.
Uit die 2 antwoorden volgt logischerwijs dat er DUS een relatie is tussen de uitgaven van de distributeur en de uitgaven van de MLM onderneming. Deze relatie houdt in dat de MLM onderneming de facto de uitgaven van de distributeur betaalt. Het enige verschil is dat dit voor de MLM onderneming "onzichtbaar" is, een "black-box". Zij heeft namelijk geen inzicht in de kosten van de distributeur. Welke kosten maakt de distributeur onder andere? MARKETINGKOSTEN. Bijvoorbeeld het opzetten van een website (zonder vooraf te weten of dit klanten op gaat leveren), het plaatsen van advertenties (idem), het investeren van tijd (idem). DUS OOK DEZE KOSTEN, DIE DE FACTO BETAALD WORDEN DOOR DE MLM ONDERNEMING, ZIJN VOORINVESTERINGEN.
Los van dit alles maakt Euphony zoals gezegd WEL reclame, namelijk reclameborden langs de weg. Daarmee komt je hele "argument" sowieso al te vervallen.
Ik hoop dat op de door Jannie geplaatste site OOK staat hoe je moet lezen, want dat lukt je kennelijk ook niet erg goed.
Waarom betaalt Euphony dan AANBRENGBONUSSEN?zonder omzet mag degelijk geen bonus betaalt worden!
En hoe staat het met de vraag op welke universiteiten MLM gedoceerd wordt trouwens??