LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn visie op MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.

Ik heb positieve ervaringen met MLM

JA!
2
29%
Nee!
5
71%

Totaal aantal stemmen: 7

mlmangel
Contacteer:

Re: Mijn visie op MLM

Ongelezen bericht door mlmangel »

De man leeft van het verkopen van allerlei boeken over mlm, seminars geven over mlm voor een mlm publiek en het adviseren van MLM bedrijven. Uiteraard gaat hij ze dan niet al te sterk bekritiseren, hij leeft ervan. Dus onafhankelijk van MLM is hij zeker niet.

antileugens

Ongelezen bericht door antileugens »

Joh, bekijk die site eerst even goed voor je weer zo'n ongefundeerde mening geeft.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Hmm, opnieuw dezelfde tactiek antileugens. Wat is er dan mis aan deze mening?
Ik kom tot dezelfde conclusie als mlmangel.

antileugens

Natuurlijk kom jij tot dezelfde conclusie. Dat komt omdat je niet leest. Er staat heel duidelijk Rod niet tot een MLM bedrijf behoort, dat hij schatrijk is en er staan heel veel negatieve artikelen over MLM bedrijven en je zult hem onmogelijk met feiten kunnen omschrijven als iemand die oneerlijke info verspreid.

Hij doet wat jullie zouden moeten doen: Op een oprechte manier de rotte appels aan de kaak stellen. Hakken kan iedereen en ik heb nog geen enkel punt gezien waar jullie hem onderuit hebben kunnen halen met feiten. Iets dat ik bij jullie al talloze malen heb kunnen doen.

Je pretendeert mensen te willen beschermen tegen MLM; de waarheid is dat je alle MLM bedrijven als oplichters wilt omschrijven en dat lukt je keer op keer niet omdat het niet klopt

Maarschalk

Je liegt nu aangaande wat wij zeggen en denken.
Noch mlmangel, noch ik hebben gezegd dat hij oneerlijke info verspreidt. Dat maak JIJ er weer van en verdraait zo weer andermans woorden.
Hij doet wat jullie zouden moeten doen: Op een oprechte manier de rotte appels aan de kaak stellen.
Dat is precies wat wij doen.
ik heb nog geen enkel punt gezien waar jullie hem onderuit hebben kunnen halen met feiten. Iets dat ik bij jullie al talloze malen heb kunnen doen.
Opnieuw een hele valse. Nooit gedacht dat jij zo doortrapt kon zijn. Hebben wij geprobeerd hem onderuit te halen? hebben we gezegd dat te doen? Opnieuw roep je weer dingen die er niet staan.
En wanneer heb jij ons onderuit gehaald? Wie zijn ons? Jij hebt hier niets anders gedaan dan dezelfde spelletjes spelen als je euroie alter ego.

antileugens

En opnieuw laat antileugens zien XXXX te zijn.
Je liegt nu aangaande wat wij zeggen en denken.
Noch mlmangel, noch ik hebben gezegd dat hij oneerlijke info verspreidt. Dat maak JIJ er weer van en verdraait zo weer andermans woorden.
Nee maar je suggereert wel dat hij niet onafhankelijk is en dat zijn info daarom niet betrouwbaar is. Ik ga overigens een klacht indienen bij de moderator omdat ik jouw reacties zo ver beneden peil en in strijd met de regels vind dat jij volgens mij je rechten op dit forum aanwezig te zijn verspeeld hebt.

Dat is precies wat wij doen.
Nee, jullie zien alleen maar rotte appels.
Opnieuw een hele valse. Nooit gedacht dat jij zo doortrapt kon zijn. Hebben wij geprobeerd hem onderuit te halen? hebben we gezegd dat te doen? Opnieuw roep je weer dingen die er niet staan.
En wanneer heb jij ons onderuit gehaald? Wie zijn ons? Jij hebt hier niets anders gedaan dan dezelfde spelletjes spelen als je euroie alter ego.
Tja, lees dat stukje eens door en kijk dan eens hoe je je zou voelen als ik dat over jou zou hebben geschreven. Geen enkel bewijs maar wel bomvol aantijgingen.

jor

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 11 Aug 2008 08:03 door antileugens
Ik ga overigens een klacht indienen bij de moderator omdat ik jouw reacties zo ver beneden peil en in strijd met de regels vind dat jij volgens mij je rechten op dit forum aanwezig te zijn verspeeld hebt.

Had ook niet anders verwacht, je kunt het op een normale manier niet winnen.

antileugens

Lieve Jor,

Ik weet niet of je het door hebt maar Maarschalk begint te schelden en persoonlijk aan te vallen. Vind je dat soms normaal gedrag?!

Overigens trek je rare conclusie of is je engels niet goed genoeg om te begrijpen wat er in die andere post stond?

Maarschalk

Weet je telecom-meneer-wiens-naam-wij-niet-mogen-noemen-maar-van-wie-we-allemaal-weten-wie-je-werkelijk-bent, het probleem is niet zozeer het probleem dat jij aanhaalt.
Het werkelijke venijn zit hem erin dat jij wel de laatste bent om een ander op zijn gedrag aan te spreken en je je hier continu zo gedraagt dat mensen op een gegeven moment hun geduld verliezen en dan uit hun slof schieten. Zoals ik dus deed.
Als de moderators me daarvoor willen blokkeren moeten ze dat vooral doen. Maar alleen als ze ook naar jouw gedrag en werkelijke identiteit kijken. Immers gelijke monniken, gelijke kappen.

antileugens

Zeg, waarom bewijs jij je stelling eigenlijk niet?! Je hebt net gezegd in een andere post dat als ik iets stel ik het bewijzen moet. 'Gelijke monniken, gelijke kappen' was het toch?! Al zul je daar wel weer onderuit proberen te komen. Toch is het iets anders dan mijn gevalletje: Ik kan het bewijzen omdat je het dan in twijfel zou trekken (van een mail zou je toch zeggen dat die vervalst is) en bovendien kun je het zelf met een simpel mailtje controleren.
Jouw insinuatie is echter in het geheel niet te bewijzen omdat het niet zo is

Maar gewoon stug volhouden, dat deden jullie toen ook met die verhalen over mrtelecom. Dat zou ook heel simpel te bewijzen moeten zijn geweest (gewoon ff het faillisementregister er bij pakken) maar ook dat was een boel geschreeuw en verder niks.

Heb je overigens een andere verklaring voor de plotsklappe verdwijning van Econometrist?!

Maarschalk

Heb je overigens een andere verklaring voor de plotsklappe verdwijning van Econometrist?!
Hij heeft geen interesse meer, is op vakantie, heeft het te druk, noem maar op.
Op het mlm prikbord komt hij ook niet meer. En daar lukt het ze ook niet om Ad te blokkeren, dus is hij zeker niet geblokkeerd.

antileugens

Dus je weigert om het ff bij de moderator te controleren?! Hoe typerend.

Gesloten