LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MLM-bedrijven

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
dingding

Re: MLM-bedrijven

Ongelezen bericht door dingding »

Als zelfstandige "moet" je niet hetzelfde doen als de rest van je mlm-systeem, dat is aan jou, wel word je het advies gegeven om het systeem te volgen omdat dat nou eenmaal zijn werking al heel wat jaartjes bewijst.Wat je met dat advies doet mag je zelf weten maar als het dan niet lukt moet je ook het mlm-verhaal niet de schuld geven.

Ben wel benieuwd hoe je over franchising denkt dan , zeker ook allemaal naapers, als je pizzaatje van domino`s ineens anders smaakt of je Big Mac dan begin je wel te zeuren, zeker.

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Nee geen dinosaurus nee. Wel voor leugenaar, idioot, stomme hetero en ga zo maar door.
Dat ligt meer aan de manier van opvatten dan aan mijn manier van schrijven denk ik zo. Ik heb hier nooit iemand glashard voor leugenaar uitgemaakt als ik daar geen goede reden voor had, evenmin voor idioot. Stomme hetero is puur een reactie waar ik, neem me niet kwalijk, recht op heb op het moment dat mijn sexuele geaardheid hier aangevallen wordt. Dat het sarcasme van zo'n opmerking je ontgaat ligt aan jou, niet aan mij.

Op een actie kun je een reactie verwachten, wat Jan echter doet is uit het niets met dergelijke domme opmerkingen komen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dat ligt meer aan de manier van opvatten dan aan mijn manier van schrijven denk ik zo. Ik heb hier nooit iemand glashard voor leugenaar uitgemaakt als ik daar geen goede reden voor had, evenmin voor idioot. Stomme hetero is puur een reactie waar ik, neem me niet kwalijk, recht op heb op het moment dat mijn sexuele geaardheid hier aangevallen wordt. Dat het sarcasme van zo'n opmerking je ontgaat ligt aan jou, niet aan mij.

Op een actie kun je een reactie verwachten, wat Jan echter doet is uit het niets met dergelijke domme opmerkingen komen.
S26, jij vroeg om voorbeelden en die geef ik. Vervolgens komt er weer van jouw kant een of ander l*ul verhaal. Gaaaaaaap en zuuuucccht. Doe maar wat je niet laten kunt.

Gast

Laat maar, joh...student is verslaafd en ondervind er geen hinder van. Zo ver is hij al heen.

Gast

Ik heb hier nooit iemand glashard voor leugenaar uitgemaakt als ik daar geen goede reden voor had, evenmin voor idioot.
Makkelijk he, als je zelf mag bepalen wat 'een goede reden' is.
Oftewel...wederom een geval waarin S26 zichzelf gelijk moet geven.

De Nette Netwerker

Ongelezen bericht door De Nette Netwerker »

De onderbouwing van de vraag eerder op dit forum (Energetix), naar de preciese werking kan volledig uitgeklaard worden.

Je kan 2 dingen doen:

1. Ofwel aanvaarden dat dit werkt
2. Ofwel de 315 boeken lezen die hierover geschreven zijn, en u vervolgens al dan niet bij deze wetenschappers aansluiten

(3. Ofwel zonder meer aanvaarden dat dit niet werkt, maar dan kom je wel wat * over natuurlijk...)

http://www.5pillars.com/magneticresearch.cfm

Succes,

D. B. T. Vanhove
ProRelax.be

student26

S26, jij vroeg om voorbeelden en die geef ik.
Prima, vertel maar waar ik die beledigingen heb gedaan. En dan bedoel ik dus quotes of verwijzingen naar de pagina's waar ik ze kan vinden.
Vervolgens komt er weer van jouw kant een of ander l*ul verhaal. Gaaaaaaap en zuuuucccht. Doe maar wat je niet laten kunt.
Dat mag jij ook lekker doen. De enige reden voor jou om hier te komen is kennelijk om anderen zwart te maken. Als jij in dat wereldje wilt leven, prima hoor.
Ik heb hier nooit iemand glashard voor leugenaar uitgemaakt als ik daar geen goede reden voor had, evenmin voor idioot.

Makkelijk he, als je zelf mag bepalen wat 'een goede reden' is.
Oftewel...wederom een geval waarin S26 zichzelf gelijk moet geven.
Met een goede reden bedoel ik uiteraard dat ik er zeker van ben dat de ander ergens over liegt. Dus niet omdat ik dat DENK, maar omdat ik dat ZEKER WEET.

Gast

En student heeft al vaak zat laten zien dat wat hij zeker DENKT te weten lang niet altijd zeker IS.
Het laat wel zien hoe doordrengt van arrogantie die arme kerel is.

student26

En student heeft al vaak zat laten zien dat wat hij zeker DENKT te weten lang niet altijd zeker IS.
Kom je nog met quotes of verwijzingen? Anders mag je dit soort ongegronde beweringen gerust achterwege laten.

Gast

Nee hoor, behalve die ene die er inmiddels in een andere thread op staat. Ik heb je zelfs al de reden gegeven, maar studiebol kan niet goed lezen.

student26

Op jouw onzin reageer ik verder niet meer. Ik ben het zat om me te gaan verdedigen tegen iemand die pertinent weigert zijn beweringen met feiten te onderbouwen.

Gast

Gelukkig luisteren er maar weinig mensen naar je student, anders zou iedereen je voorbeeld volgen en niemand meer op je reageren. En dan zou het hier toch wel heel stil worden.
Of zou je dan meteen onder een van je andere synoniemen doorgaan?!

theguestformerlyknownas

Ongelezen bericht door theguestformerlyknownas »

Gelukkig luisteren er maar weinig mensen naar je student, anders zou iedereen je voorbeeld volgen en niemand meer op je reageren. En dan zou het hier toch wel heel stil worden.
Dag Rene, ben je er weer? Ad nog gezien laatst?

Gast

:?:

Gast

Dat mag jij ook lekker doen. De enige reden voor jou om hier te komen is kennelijk om anderen zwart te maken. Als jij in dat wereldje wilt leven, prima hoor.
Gaaaaaaaap :roll: moet jij nodig zeggen. De enige reden dat jij hier komt is om anderen af te z*eiken en altijd maar proberen je gelijk te krijgen. Droom lekker verder knul!

student26

Gaan we die afgezaagde discussie weer krijgen, djeez.... Zoek het dan eens uit man, maak contact met de beheerder van het forum en vraag hem onder welk IP-adres mijn posts worden geplaatst en of datzelfde IP ook bij andere schrijvers voorkomt. Ik kan je het antwoord zo vertellen maar ja, dat geloof je weer niet. En ja, ik heb een vast IP-adres en nee, ik heb niet meer dan 1 (ADSL-)aansluiting dus ik heb niet de beschikking over meerdere IP's.

Kortom, weer een ongegronde bewering, je bent lekker op dreef.

gast400

Ongelezen bericht door gast400 »

Je hebt zeker geen internet aansluiting op je werk ??

student26

Je hebt zeker geen internet aansluiting op je werk ??
Die heb ik wel, maar je kunt de tijdstippen van mijn postings hier zien he.

De Nette Netwerker

Ongelezen bericht door De Nette Netwerker »

De onderbouwing van de vraag eerder op dit forum (Energetix), naar de preciese werking kan volledig uitgeklaard worden.

Je kan 2 dingen doen:

1. Ofwel aanvaarden dat dit werkt
2. Ofwel de 315 boeken lezen die hierover geschreven zijn, en u vervolgens al dan niet bij deze wetenschappers aansluiten

(3. Ofwel zonder meer aanvaarden dat dit niet werkt, maar dan kom je wel wat * over natuurlijk...)

http://www.5pillars.com/magneticresearch.cfm

Succes,

D. B. T. Vanhove
ProRelax.be

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Wegens chatgedrag is dit onderwerp gesloten.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten