LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MLM-bedrijven
Re: MLM-bedrijven
Als zelfstandige "moet" je niet hetzelfde doen als de rest van je mlm-systeem, dat is aan jou, wel word je het advies gegeven om het systeem te volgen omdat dat nou eenmaal zijn werking al heel wat jaartjes bewijst.Wat je met dat advies doet mag je zelf weten maar als het dan niet lukt moet je ook het mlm-verhaal niet de schuld geven.
Ben wel benieuwd hoe je over franchising denkt dan , zeker ook allemaal naapers, als je pizzaatje van domino`s ineens anders smaakt of je Big Mac dan begin je wel te zeuren, zeker.
Ben wel benieuwd hoe je over franchising denkt dan , zeker ook allemaal naapers, als je pizzaatje van domino`s ineens anders smaakt of je Big Mac dan begin je wel te zeuren, zeker.
Dat ligt meer aan de manier van opvatten dan aan mijn manier van schrijven denk ik zo. Ik heb hier nooit iemand glashard voor leugenaar uitgemaakt als ik daar geen goede reden voor had, evenmin voor idioot. Stomme hetero is puur een reactie waar ik, neem me niet kwalijk, recht op heb op het moment dat mijn sexuele geaardheid hier aangevallen wordt. Dat het sarcasme van zo'n opmerking je ontgaat ligt aan jou, niet aan mij.Nee geen dinosaurus nee. Wel voor leugenaar, idioot, stomme hetero en ga zo maar door.
Op een actie kun je een reactie verwachten, wat Jan echter doet is uit het niets met dergelijke domme opmerkingen komen.
S26, jij vroeg om voorbeelden en die geef ik. Vervolgens komt er weer van jouw kant een of ander l*ul verhaal. Gaaaaaaap en zuuuucccht. Doe maar wat je niet laten kunt.Dat ligt meer aan de manier van opvatten dan aan mijn manier van schrijven denk ik zo. Ik heb hier nooit iemand glashard voor leugenaar uitgemaakt als ik daar geen goede reden voor had, evenmin voor idioot. Stomme hetero is puur een reactie waar ik, neem me niet kwalijk, recht op heb op het moment dat mijn sexuele geaardheid hier aangevallen wordt. Dat het sarcasme van zo'n opmerking je ontgaat ligt aan jou, niet aan mij.
Op een actie kun je een reactie verwachten, wat Jan echter doet is uit het niets met dergelijke domme opmerkingen komen.
Laat maar, joh...student is verslaafd en ondervind er geen hinder van. Zo ver is hij al heen.
Makkelijk he, als je zelf mag bepalen wat 'een goede reden' is.Ik heb hier nooit iemand glashard voor leugenaar uitgemaakt als ik daar geen goede reden voor had, evenmin voor idioot.
Oftewel...wederom een geval waarin S26 zichzelf gelijk moet geven.
De onderbouwing van de vraag eerder op dit forum (Energetix), naar de preciese werking kan volledig uitgeklaard worden.
Je kan 2 dingen doen:
1. Ofwel aanvaarden dat dit werkt
2. Ofwel de 315 boeken lezen die hierover geschreven zijn, en u vervolgens al dan niet bij deze wetenschappers aansluiten
(3. Ofwel zonder meer aanvaarden dat dit niet werkt, maar dan kom je wel wat * over natuurlijk...)
http://www.5pillars.com/magneticresearch.cfm
Succes,
D. B. T. Vanhove
ProRelax.be
Je kan 2 dingen doen:
2. Ofwel de 315 boeken lezen die hierover geschreven zijn, en u vervolgens al dan niet bij deze wetenschappers aansluiten
(3. Ofwel zonder meer aanvaarden dat dit niet werkt, maar dan kom je wel wat * over natuurlijk...)
Succes,
D. B. T. Vanhove
ProRelax.be
Prima, vertel maar waar ik die beledigingen heb gedaan. En dan bedoel ik dus quotes of verwijzingen naar de pagina's waar ik ze kan vinden.S26, jij vroeg om voorbeelden en die geef ik.
Dat mag jij ook lekker doen. De enige reden voor jou om hier te komen is kennelijk om anderen zwart te maken. Als jij in dat wereldje wilt leven, prima hoor.Vervolgens komt er weer van jouw kant een of ander l*ul verhaal. Gaaaaaaap en zuuuucccht. Doe maar wat je niet laten kunt.
Met een goede reden bedoel ik uiteraard dat ik er zeker van ben dat de ander ergens over liegt. Dus niet omdat ik dat DENK, maar omdat ik dat ZEKER WEET.Ik heb hier nooit iemand glashard voor leugenaar uitgemaakt als ik daar geen goede reden voor had, evenmin voor idioot.
Makkelijk he, als je zelf mag bepalen wat 'een goede reden' is.
Oftewel...wederom een geval waarin S26 zichzelf gelijk moet geven.
En student heeft al vaak zat laten zien dat wat hij zeker DENKT te weten lang niet altijd zeker IS.
Het laat wel zien hoe doordrengt van arrogantie die arme kerel is.
Het laat wel zien hoe doordrengt van arrogantie die arme kerel is.
Kom je nog met quotes of verwijzingen? Anders mag je dit soort ongegronde beweringen gerust achterwege laten.En student heeft al vaak zat laten zien dat wat hij zeker DENKT te weten lang niet altijd zeker IS.
Nee hoor, behalve die ene die er inmiddels in een andere thread op staat. Ik heb je zelfs al de reden gegeven, maar studiebol kan niet goed lezen.
Op jouw onzin reageer ik verder niet meer. Ik ben het zat om me te gaan verdedigen tegen iemand die pertinent weigert zijn beweringen met feiten te onderbouwen.
Gelukkig luisteren er maar weinig mensen naar je student, anders zou iedereen je voorbeeld volgen en niemand meer op je reageren. En dan zou het hier toch wel heel stil worden.
Of zou je dan meteen onder een van je andere synoniemen doorgaan?!
Dag Rene, ben je er weer? Ad nog gezien laatst?Gelukkig luisteren er maar weinig mensen naar je student, anders zou iedereen je voorbeeld volgen en niemand meer op je reageren. En dan zou het hier toch wel heel stil worden.
Gaaaaaaaap moet jij nodig zeggen. De enige reden dat jij hier komt is om anderen af te z*eiken en altijd maar proberen je gelijk te krijgen. Droom lekker verder knul!Dat mag jij ook lekker doen. De enige reden voor jou om hier te komen is kennelijk om anderen zwart te maken. Als jij in dat wereldje wilt leven, prima hoor.
Gaan we die afgezaagde discussie weer krijgen, djeez.... Zoek het dan eens uit man, maak contact met de beheerder van het forum en vraag hem onder welk IP-adres mijn posts worden geplaatst en of datzelfde IP ook bij andere schrijvers voorkomt. Ik kan je het antwoord zo vertellen maar ja, dat geloof je weer niet. En ja, ik heb een vast IP-adres en nee, ik heb niet meer dan 1 (ADSL-)aansluiting dus ik heb niet de beschikking over meerdere IP's.Of zou je dan meteen onder een van je andere synoniemen doorgaan?!
Kortom, weer een ongegronde bewering, je bent lekker op dreef.
Die heb ik wel, maar je kunt de tijdstippen van mijn postings hier zien he.Je hebt zeker geen internet aansluiting op je werk ??
De onderbouwing van de vraag eerder op dit forum (Energetix), naar de preciese werking kan volledig uitgeklaard worden.
Je kan 2 dingen doen:
Succes,
D. B. T. Vanhove
ProRelax.be
Je kan 2 dingen doen:
Succes,
D. B. T. Vanhove
ProRelax.be
Wegens chatgedrag is dit onderwerp gesloten.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie