LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mlm in de telegraaf
Re: mlm in de telegraaf
Ja..super! Heb hem even vluchtig doorgelezen. Print hem zo uit om eens goed door te lezen.
-
Heb deze ook gelezen.
Gaarne wil ik aan iedereen die meent dfe post te kunnen misbruiken, melden dat de Telegraaf geen waardeoordeel uitspreekt over Tupperware of mlm.
En ook wil ik nadrukkelijk vermelden dat ik hiermee NIET doel op ondernemer_2004.
Gaarne wil ik aan iedereen die meent dfe post te kunnen misbruiken, melden dat de Telegraaf geen waardeoordeel uitspreekt over Tupperware of mlm.
En ook wil ik nadrukkelijk vermelden dat ik hiermee NIET doel op ondernemer_2004.
Begrijpt iemand wat hier staat, of is dat verkenner-logica?--------------------------------------------------------------------------------
Heb deze ook gelezen.
Naar boven
-
jan van eechoud is weer terug.
Wat ik bedoelde was dat er waarschijnlijk wel weer een of andere gast zal gaan roepen dat de Telegraaf achter mlm staat.
Een dergelijk iets gebeurde toen met de herbalife fitness challenge.
Gast riep toen dat mlm op tv kwam, wat uiteraard niet het geval was.
Wat ik bedoelde was dat er waarschijnlijk wel weer een of andere gast zal gaan roepen dat de Telegraaf achter mlm staat.
Een dergelijk iets gebeurde toen met de herbalife fitness challenge.
Nou, ik heb hem niet gezien. Jij ziet dingen die er niet zijn. Net zoals jij positieve dingen niet WILT zien.--------------------------------------------------------------------------------
jan van eechoud is weer terug
Het gaat er ook niet om dat de telegraaf achter mlm staat, maar er zijn cijfers die genoeg zeggen!
-
Ik zei dit, daar alleen jan mij verkenner noemt.
Conclusie is dan niet onterecht.
Verder ben ik het met je eens dat er cijfers zijn die genoeg zeggen.
Zie de discussie over Herbalife on de thread "trucs die..."
Conclusie is dan niet onterecht.
Verder ben ik het met je eens dat er cijfers zijn die genoeg zeggen.
Zie de discussie over Herbalife on de thread "trucs die..."
Laatst gewijzigd door Maarschalk op 30 aug 2004 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
klopt, er wordt geen waardeoordeel gegeven.Gaarne wil ik aan iedereen die meent dfe post te kunnen misbruiken, melden dat de Telegraaf geen waardeoordeel uitspreekt over Tupperware of mlm
Dan heeft gast inderdaad foutieve info doorgestuurd. HFC is op tv geweest 7 weken lang.Een dergelijk iets gebeurde toen met de herbalife fitness challenge.
HL Nederland was hoofdsponsor.
Dan heeft gast inderdaad foutieve info doorgestuurd. HFC is op tv geweest 7 weken lang.Een dergelijk iets gebeurde toen met de herbalife fitness challenge.
HL Nederland was hoofdsponsor.
HFC was op tv. Dat klopt, maar gast probeerde ervan te maken mlm op tv kwam, wat absoluut niet het geval was.
Het klinkt alsof je het jammer vindtHFC was op tv. Dat klopt, maar gast probeerde ervan te maken mlm op tv kwam, wat absoluut niet het geval was.
Zo te zien ligt deze thread een beetje plat. Zou dat komen doordat je tegenstanders eigenlijk moeten beamen dat mlm toch zo slecht nog niet is?
Oh vind jij dat? Nou, je moet maar eens een aantal van de laatste berichten doorlezen!Zo te zien ligt deze thread een beetje plat. Zou dat komen doordat je tegenstanders eigenlijk moeten beamen dat mlm toch zo slecht nog niet is?
Je dagen zijn geteld
Ik weet je te vinden
Ik weet wie jullie zijn
etc.
Vind jij dit nu echt zo fris? Op een paar uitzonderingen na, heb ik de ervaring dat dit dus MLM-publiek is. Uitgepraat, hebben geen argumenten meer en beginnen met schelden. Ik kan me precies voorstellen wat voor een plebs dit is.
Ik wil je nog even een rekensom meegeven van gisteren die inmiddels is ondergesneeuwd in gescheld.
Iemand beweert dat zijn bedrijf zo geweldig is, 6 mio omzet per dag! en 30 mio tevreden klanten. Er zijn 365 dagen per jaar x 6 mio = omzet
2,19 miljard per jaar : 30 mio klanten = een omzet van 73 € per klant per jaar. Nou, geweldig resultaat. En je moet ook rekening houden dat de klanten wereldwijd verdeeld zijn.
Dit zijn nou de rekensommen waar wij mee ageren maar hier wordt nooit inhoudelijk op gereageerd.
Wat hiermee wordt gesteld is dat een paar MLM-ers een redelijk inkomen hebben, maar het gros niets verdiend.
Tja...dan heb je hier verkeerd gepost crabbel.Wat hiermee wordt gesteld is dat een paar MLM-ers een redelijk inkomen hebben, maar het gros niets verdiend.
Oplichterij, want dat suggereer je, hoort onder piramidespelletjes thuis en niet onder de MLM topic!