LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mlm strategieën ontkracht? zo kort mogelijk uitgelegd
Re: mlm strategieën ontkracht? zo kort mogelijk uitgelegd
Het zal nooit uitdoven zolang er mensen zijn die denken dat ze er gemakkelijk geld mee kunnen verdienen. Maar waarom zou je er tegen vechten, gewoon niet aan mee doen en verder geen aandacht aan schenken.
Dat vind ik dan weer vervelend voor de stumperds die erin gel*ld worden...Het zal nooit uitdoven zolang er mensen zijn die denken dat ze er gemakkelijk geld mee kunnen verdienen. Maar waarom zou je er tegen vechten, gewoon niet aan mee doen en verder geen aandacht aan schenken.
Ach gossie.....wat een groot hart heb jijDat vind ik dan weer vervelend voor de stumperds die erin gel*ld worden...
Nou ik heb medelijde met die stumperds die werken voor een baas, tegen een vergoeding voor arbeid waar een koe nog niet eens meer op schijt!!!
Dag in dag uit van 8 tot 5 of zelfs langer werken voor een honger loontje. Zeker van je Baan? HAHAHAHAHA - laat me niet lachen, je pensioen die je opbouwt is zelfs niet zeker, eerder stoppen met werken? Ja die Bobo's die aan de top staan van jouwn werk. Die die andere stumperds laten werken voor niks extra. Geen loonsverhoging, Ziekenfondspremie omhoog, No claim regeling, franchise omhoog, geen PC - prive regeling meer. en noem ze maar op!!
Dat is geweldig! en maar klagen dat het slechter gaat met Nederland. Maar er wel niks tegen doen. Wel overal tegen aanschopen.
Nee die stumperds zijn jullie - de anti mlm'ers- die vastzitten in hun vast dagpatroon. Heb plezier stumperds met klagen en schopen.
Ik doe er tenminste iets aan!
Dag in dag uit van 8 tot 5 of zelfs langer werken voor een honger loontje. Zeker van je Baan? HAHAHAHAHA - laat me niet lachen, je pensioen die je opbouwt is zelfs niet zeker, eerder stoppen met werken? Ja die Bobo's die aan de top staan van jouwn werk. Die die andere stumperds laten werken voor niks extra. Geen loonsverhoging, Ziekenfondspremie omhoog, No claim regeling, franchise omhoog, geen PC - prive regeling meer. en noem ze maar op!!
Dat is geweldig! en maar klagen dat het slechter gaat met Nederland. Maar er wel niks tegen doen. Wel overal tegen aanschopen.
Nee die stumperds zijn jullie - de anti mlm'ers- die vastzitten in hun vast dagpatroon. Heb plezier stumperds met klagen en schopen.
Inderdaad: alleen voor jezelf en ten koste van anderen! Dus doe nou niet alsof je de nieuwe Verlosser bent.Ik doe er tenminste iets aan!
Niemand werkt voor zijn baas. Iedereen werkt voor zichzelf!Nou ik heb medelijde met die stumperds die werken voor een baas,
Hmmm, de feiten zijn helaas voor jou anders. Uit de feiten blijkt namelijk dat de gemiddelde persoon binnen MLM voor een uurloon ver onder het minimumloon werkt...tegen een vergoeding voor arbeid waar een koe nog niet eens meer op schijt!!!
Datzelfde geldt uiteraard voor de MLM'er.Dag in dag uit van 8 tot 5 of zelfs langer werken voor een honger loontje.
De kans dat iemand zijn baan kwijtraakt is op het moment relatief hoog ja. De kans dat een MLM'er mislukt is echter nog hoger.Zeker van je Baan? HAHAHAHAHA - laat me niet lachen,
Dat klopt technisch gezien natuurlijk niet helemaal... En daarbij, wij bouwen tenminste nog pensioen op! Kan ik van MLM'ers niet zeggen. En kom nou niet aanzetten met het verhaal dat je zelf geld opzij zet voor je pensioen, want dat kan iedereen, ook niet MLM'ers.je pensioen die je opbouwt is zelfs niet zeker,
Die anderen laten werken voor niks extra...?!? Jaja, heel duidelijk. Binnen MLM moet het grootste deel ook gewoon door blijven werken hoor.eerder stoppen met werken? Ja die Bobo's die aan de top staan van jouwn werk. Die die andere stumperds laten werken voor niks extra.
Krijg jij die wel dan? Oh nee, jij hebt helemaal geen loonGeen loonsverhoging,
En jij dan? Jij bent gewoon onverzekerd of zo?!Ziekenfondspremie omhoog,
Laat me niet lachen zeg. Je begrijpt de helft van de zaken die je hier noemt niet eens, en je begrijpt niet eens dat het grootste deel in dezelfde mate of erger voor jouw soort ook opgaat...Dat is geweldig! en maar klagen dat het slechter gaat met Nederland. Maar er wel niks tegen doen. Wel overal tegen aanschopen.
Daar is ie weer. De nummer 1 student die alles beter weet ... onze nationale troetelbeer onze grote bruine ridder ... onze poephomo.
Daar is ie weer, onze gast die denkt dat ie alles beter weet, maar geen inhoudelijke mededelingen heeft; ons grote MLM voorbeeld; de MLM'er die door alle MLM'ers wereldwijd aanbeden wordt; onze hetero die desondanks nog nooit gen**kt heeft...
Gaap...
Gaap...
Ja Bart, dat krijg je ervan als je het woord 'ik' gebruikt in plaats van het algemenere 'men'. Niet iedereen beschikt over de voldoende verstandelijke vermogens om het onderscheid tussen de syntactische en de semantische inhoud van een boodschap op te pikken. Zeker niet iemand die belast is met een zekere cognitive dissonantie omdat hij zelf zojuist een dergelijk concept heeft opgepakt en al snel tot de conclusie komt dat hij meer voor de catalogus heeft moeten betalen dan de waarde van de nagelknipper die hij aan de klant kan slijten.
Wat een gelukzalig gevoel moet het geven eigen baas te zijn van je eigen bedrijf en jezelf onafhankelijk te weten als je de catalogus weer op gaat halen bij de klant waar je zojuist de order hebt weten binnen te halen van een 10cm lange nagelknipper!
Ik ga zo'n catalogus maar eens bestellen denk ik, de kattenbak begint weer een beetje te stinken...
Ja Bart, dat krijg je ervan als je het woord 'ik' gebruikt in plaats van het algemenere 'men'. Niet iedereen beschikt over de voldoende verstandelijke vermogens om het onderscheid tussen de syntactische en de semantische inhoud van een boodschap op te pikken. Zeker niet iemand die belast is met een zekere cognitive dissonantie omdat hij zelf zojuist een dergelijk concept heeft opgepakt en al snel tot de conclusie komt dat hij meer voor de catalogus heeft moeten betalen dan de waarde van de nagelknipper die hij aan de klant kan slijten.
Wat een gelukzalig gevoel moet het geven eigen baas te zijn van je eigen bedrijf en jezelf onafhankelijk te weten als je de catalogus weer op gaat halen bij de klant waar je zojuist de order hebt weten binnen te halen van een 10cm lange nagelknipper!
Ik ga zo'n catalogus maar eens bestellen denk ik, de kattenbak begint weer een beetje te stinken...
-
Dus eerst zijn ze geschikt omdat ze met mij willen samenwerken.Dit zijn die mensen die serieus met jou willen samenwerken binnen jouwn netwerk en dus daarom ook geschikt zijn.
Deze 1% heeft niet die problemen die velen wel hebben: Ze zijn Coachable, zijn leergierig, willen het wiel niet opnieuw uitvinden enz.
Zij zijn die mensen die het potentieel van MLM zien, hebben geen behoefte aan marktonderzoek, trekken zich niets aan van zogenaamde demografische beperkingen, enz.
Daarna zijn het mensen die leergierig zijn, coachable, het wiel niet opnieuw willen uitvinden etc.
Die drie kwalificaties gaan voor mij ook op, toch ben ik niet gescikt voor mlm. Waarom niet?
Omdat ik geen verkoper ben.
En toch, ondanks deze drie kwalificaties die ik ook bezit, zie ik heel duidelijk geen potentieel in mlm.
-
Jij zei het, ik zei het boeit niet.Is het niet zo geweest dat Maarschalk de conclusie heeft getrokken dat die 1% voor de gehele Nederlandse bevolking geldt? Is het dus dan ook niet zo dat jullie beiden hierop verder zijn gegaan met jullie berekeningen?
Is het NU niet zo dat JIJ zegt dat ik dat gedaan heb terwijl jullie dat ZELF gedaan hebben?
Inderdaad ik zei het, maar klopt dit nu ja of nee?
Daar heb ik nog geen tegenwerping gezien.
Als het klopt zijn die zogenaamde demografische beperkinge dus heel reeel en aanwezig.
Als het niet klopt behoor ik tot een apart soort mensen, de hoger opgeleiden met een goede baan.
Dan hebben we in ieder geval die mythe ontkracht.
-
Ja nou en?Volgens mij moeten alle tegenstanders van MLM er stilletjesaan het bijltje bij neerleggen, want Kleeneze is reeds +80 jaar bezig.
Succes hebben, dat is duidelijk.
In Engeland met zo'n 60 miljoen inwoners hebben ze een omzet van 150 miljoen. Dat komt neer op een omzet van 2,5 euro per persoon per jaar.
En nu zijn ze al uitgegroeid. Damn, now I'm convinced.
Misschien kunnen ze magneetjes gaan verkopen, kunnen ze vast nog een kwartje per jaar extra verdienen.
Wegens chatgedrag is dit onderwerp gesloten.
TROS Radar internetredactie
TROS Radar internetredactie