LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] my shoppinggenie is niet kosher!!!!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
bobcat
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 dec 2009 22:29

my shoppinggenie is niet kosher!!!!

Ongelezen bericht door bobcat »

Hallo mensen,

Hierbij even een ALERT voor My ShoppingGenie, wat momenteel door diverse mlm-ers hevig wordt gepromoot.
Het is ongelooflijk dat men hier instinkt .

Bob C.

check de volgende link:


http://www.businessforhome.org/2010/09/ ... t-so-good/

I agree with Troy Dooly concerns (See the video), if you want to join My Shopping Genie or are involved, I encourage you to do a very good Due Diligence. I will not call it a scam, but this company is balancing on a very thin rope…. and might fall down.

The basic problem with My Shopping Genie: all internal consumption, meaning there is no product going the the consumer. In a lot of countries that is a controversial business model if you are rewarding distributors through a MLM payplan with no product involved. It could result in a pyramid charge either to the company or distributors sooner or later.

edjehulp
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2010 17:43

Re: my shoppinggenie is niet kosher!!!!

Ongelezen bericht door edjehulp »

MyShoppingGenie – Gefahr eines Pyramidensystems

http://www.obtainer-online.com/myshoppi ... 40_DE.html

rhyker
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 dec 2010 18:13
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: my shoppinggenie is niet kosher!!!!

Ongelezen bericht door rhyker »

The product within the Genie is the shopping genie, just because it's free, doesn't mean there isn't a product (and the value is absolutely there!) A new international compensation plan addresses all these issues making all previous allegations false.

http://wealthmasteryonline.com/2010/12/ ... recording/

M.a.w. wel kosher :wink: en 1 van de betere mogelijkheden welke voor iedereen geschikt is, omdat iedere Nederlander graag GRATIS geld bespaard. De Nederlandse Prelaunch eindigd trouwens deze maand ... volgende maand wordt de Genie gelanceert. In bovengenoemde webinar wordt dat allemaal toegelicht.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: my shoppinggenie is niet kosher!!!!

Ongelezen bericht door Niels2010 »

Waar is de hele discussie gebleven? :?

Trebelski, ik zou graag antwoorden op je PB, maar er staat dat je je PB-functie hebt uitgeschakeld..

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: my shoppinggenie is niet kosher!!!!

Ongelezen bericht door trebelski »

Staat weer aan. Bij de medelingen bovenaan het forum legt de moderator uit dat er een technisch probleem is waardoor een flink deel van de reacties zijn verdwenen.

visliefhebber
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 aug 2010 19:55

Re: my shoppinggenie is niet kosher!!!!

Ongelezen bericht door visliefhebber »

Wat een stumpers ik heb alle ontbrekende berichten op mijn server staan.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: my shoppinggenie is niet kosher!!!!

Ongelezen bericht door trebelski »

visliefhebber schreef:Wat een stumpers ik heb alle ontbrekende berichten op mijn server staan.
Fijn voor jou,veel leesplezier.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: my shoppinggenie is niet kosher!!!!

Ongelezen bericht door Niels2010 »

trebelski schreef:
visliefhebber schreef:Wat een stumpers ik heb alle ontbrekende berichten op mijn server staan.
Fijn voor jou,veel leesplezier.
Sluit ik me bij aan.

Wel jammer dat de discussie weg is. Ik zag dat de distributeur die hier veelvuldig reageerde en onze discussie ook op zijn blog plaatste, inmiddels elke verwijzing naar dit topic heeft verwijderd. Blijkbaar was hij toch bang voor de negatieve publiciteit.

Jan1957
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jul 2012 19:48

Re: my shoppinggenie is niet kosher!!!!

Ongelezen bericht door Jan1957 »

d

rhyker
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 dec 2010 18:13
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: my shoppinggenie is niet kosher!!!!

Ongelezen bericht door rhyker »

rhyker schreef:The product within the Genie is the shopping genie, just because it's free, doesn't mean there isn't a product (and the value is absolutely there!) A new international compensation plan addresses all these issues making all previous allegations false.

http://wealthmasteryonline.com/2010/12/ ... recording/

M.a.w. wel kosher :wink: en 1 van de betere mogelijkheden welke voor iedereen geschikt is, omdat iedere Nederlander graag GRATIS geld bespaard. De Nederlandse Prelaunch eindigd trouwens deze maand ... volgende maand wordt de Genie gelanceert. In bovengenoemde webinar wordt dat allemaal toegelicht.
Ik zie dat iemand de topics omhoog schopt. Het is vorig jaar al gebleken dat My Shopping Genie een scam is. De distributeur waar over gesproken wordt heeft ook nogsteeds zijn filmpjes op YouTube staan, maar ik beveelde het zelf ook aan, en ben niet te beroerd te reageren. Op papier zag het er goed uit. Er was geen sprake van piramide, en de app deed zijn werk goed (alleen in USA en UK). Tot een internationale lancering is het nooit gekomen, en dat ligt volledig aan het management van het bedrijf. We -- als onafhankelijke affiliates -- werden aan het lijntje gehouden met mooie beloftes welke niet waar zijn gemaakt, en toen er op management niveau ruzie ontstond, geld gejat is, enz. ging het snel berg afwaards met het bedrijf. Achteraf gezien is het inderdaad vreemd dat er gekozen is voor een master distributor met een zeer dubieus verleden. Maarja dat is altijd achteraf.

Eigenlijk het nadeel van startups. Het is geen geheim dat 90% van de startups faalt in het eerste jaar. Ondertussen zijn daar alweer veel talloze voorbeelden van (Zeek Rewards bv. ) Vandaar dat ik er bewust voor gekozen heb alleen nog te werken met bedrijven welke langer bestaan dan 3 jaar. Zowel op het vlak van affiliate, als MLM-based als andere partnerships.

Gesloten