LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuw MLM produkt

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mlm-er

Re: Nieuw MLM produkt

Ongelezen bericht door mlm-er »

Geplaatst op 14 Aug 2004 14:20 door Madeleine

--------------------------------------------------------------------------------

Ach, slaat weer eens nergens op. MLM is ranzig heb ik ooit gezegd, maar het blijkt dus inderdaad zo te zijn. En het leuke ervan is nog dat ik dit niet heb hoeven te bewijzen, dat hebben de MLM-consorten uitstekend zelf gedaan! Hulde!

Ranzige uitspraken, leugens, geblèr, geschreeuw, etc. Precies wat ik altijd al had gedacht waar MLM voor staat en wat voor types het aantrekt! Ontkrachten zij mijn vooroordelen niet, nee, het wordt op een geweldige wijze bevestigd. Ben je dan dom of dom? Als iemand mij nu vraagt of ik iets van MLM weet, verwijs ik naar dit forum en met name naar de laatste 4 threads! Ze geven ons een geweldig wapen in handen, ze graven hun eigen graf.

Nogmaals hulde, we hebben nu kennisgemaakt met de werkelijke aard en mentaliteit van MULTI LEVEL MARKETING. Ik kan alleen maar iedereen adviseren om er ver vandaan te blijven

Vind je het zelf nu niet een beetje TE kort door de bocht?
Omdat er een paar beginnen door te slaan, wil toch niet zeggen dat alle mensen die met mlm werken zo zijn?

Een vraag zou kunnen zijn : wie bewijst dat deze mensen echte mlm-ers zijn, of er ooit mee hebben gewerkt? Met mijn ervaring met mlm kan ik ronduit zeggen dat ik dit soort nog niet ben tegengekomen.Om direct de hele mlm-wereld zo te betitelen vind ik erg zwak.

student26

Ongelezen bericht door student26 »

MLM-er: Als het kwaakt als een eend, loopt als een eend en eruitziet als een eend...

Natuurlijk zijn niet alle MLM'ers fout, dom, naief, enzovoorts. Maar een bijzonder groot aantal zet hier wel direct een grote bek op en begint met schelden e.d. als ze de argumenten niet meer onderuit kunnen halen. Volgens mij ben jij de enige hier die dat nog niet zo hard heeft gedaan, hoewel ook jij uitspraken in die richting hebt gedaan, zij het wat mooier taalkundig vormgegeven.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Het moet niet gekker worden. :!: :!: :!:

Met die studentjes.

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Tsja, ik heb zomaar een vaag vermoeden dat student 27 helemaal geen student is.... Maar wat moet niet gekker worden?

Gesloten