Vind je het zelf nu niet een beetje TE kort door de bocht?Geplaatst op 14 Aug 2004 14:20 door Madeleine
--------------------------------------------------------------------------------
Ach, slaat weer eens nergens op. MLM is ranzig heb ik ooit gezegd, maar het blijkt dus inderdaad zo te zijn. En het leuke ervan is nog dat ik dit niet heb hoeven te bewijzen, dat hebben de MLM-consorten uitstekend zelf gedaan! Hulde!
Ranzige uitspraken, leugens, geblèr, geschreeuw, etc. Precies wat ik altijd al had gedacht waar MLM voor staat en wat voor types het aantrekt! Ontkrachten zij mijn vooroordelen niet, nee, het wordt op een geweldige wijze bevestigd. Ben je dan dom of dom? Als iemand mij nu vraagt of ik iets van MLM weet, verwijs ik naar dit forum en met name naar de laatste 4 threads! Ze geven ons een geweldig wapen in handen, ze graven hun eigen graf.
Nogmaals hulde, we hebben nu kennisgemaakt met de werkelijke aard en mentaliteit van MULTI LEVEL MARKETING. Ik kan alleen maar iedereen adviseren om er ver vandaan te blijven
Omdat er een paar beginnen door te slaan, wil toch niet zeggen dat alle mensen die met mlm werken zo zijn?
Een vraag zou kunnen zijn : wie bewijst dat deze mensen echte mlm-ers zijn, of er ooit mee hebben gewerkt? Met mijn ervaring met mlm kan ik ronduit zeggen dat ik dit soort nog niet ben tegengekomen.Om direct de hele mlm-wereld zo te betitelen vind ik erg zwak.