LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nutricia-MLM
-
Re: Nutricia-MLM
Dat toont aan dat je niet goed gelezen hebt. Numico nam in 1999 Enrich over en in 2000 Rexall Sundown. Dat zijn beide MLM bedrijven met GEEN ander distributiekanaal. Deze beide bedrijven werden later door Numico gecombineerd tot Unicity, wederom enkel een MLM bedrijf.
GNC word op geen enkel moment genoemd als een MLM bedrijf. GNC daarentegen is nooit een MLM bedrijf geweest. Misschien is het wel handig dat je vermeld wáár in dat artikel je hebt gelezen dat Rexall of Enrich meerdere distributiekanalen hebben. Dat zorgt er dan in elk geval voor dat je het artikel eens goed leest.
En zoals ik al eerder heb vermeld, het ging met beide bedrijven uitstekend VOOR ze werden overgenomen door Numico, de omzet daalde dramatisch toen ze eigendom waren van Numico, en het ging meteen weer beter NADAT Numico ze had verkocht. Is het dan heel erg moeilijk te begrijpen wat er aan de hand is? Of wil je het gewoon niet zien?
Wel grappig trouwens dat je, nu ik jou behandel zoals jij recent asgard behandelde, je op je teentjes getrapt bent. Je zou er misschien iets van kunnen leren.
GNC word op geen enkel moment genoemd als een MLM bedrijf. GNC daarentegen is nooit een MLM bedrijf geweest. Misschien is het wel handig dat je vermeld wáár in dat artikel je hebt gelezen dat Rexall of Enrich meerdere distributiekanalen hebben. Dat zorgt er dan in elk geval voor dat je het artikel eens goed leest.
En zoals ik al eerder heb vermeld, het ging met beide bedrijven uitstekend VOOR ze werden overgenomen door Numico, de omzet daalde dramatisch toen ze eigendom waren van Numico, en het ging meteen weer beter NADAT Numico ze had verkocht. Is het dan heel erg moeilijk te begrijpen wat er aan de hand is? Of wil je het gewoon niet zien?
Wel grappig trouwens dat je, nu ik jou behandel zoals jij recent asgard behandelde, je op je teentjes getrapt bent. Je zou er misschien iets van kunnen leren.
Laatst gewijzigd door antileugens op 26 jun 2009 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
pagina 4 van jouw oorspronkelijke artikel, 2e alinea na de vetgedrukte kop, 4e zin:Dat toont aan dat je niet goed gelezen hebt. Numico nam in 1999 Enrich over en in 2000 Rexall Sundown. Dat zijn beide MLM bedrijven met GEEN ander distributiekanaal.
De producten werden op de consumentenmarkt verkocht in drogisterijen en voedingswinkels. Bovendien had de onderneming een netwerk van onafhankelijke Rexall Sundown distributeurs die....
-
Juist, een pracht voorbeeld hoe je niet begrijpt wat er staat:
Zo, en nu bij de les blijven.
Met de onderneming word natuurlijk gerefereerd naar Numico zelf en niet naar Rexall dat een puur MLM bedrijf was.De producten werden op de consumentenmarkt verkocht in drogisterijen en voedingswinkels. Bovendien had de onderneming een netwerk van onafhankelijke Rexall Sundown distributeurs die....
Zo, en nu bij de les blijven.
Ik lees duidelijk dat Rexall Sundown andere distributiekanalen had dan alleen distributeurs.
-
Overigens is het een mooie afleidingsmaneuvre van je want de oorspronkelijke vraag was of Numico MLM activiteiten had en ongeacht de kwestie of Rexall ook nog andere distributiekanalen heeft is die vraag inmiddels positief beantwoord.
Je vergist je, ik heb je nooit gevraagd of Numico mlm activiteiten had.
Maar aangaande deze thread verschillen we nog steeds van mening dat Numico gefaald is met hun aankoop omdat ze niks snapten van mlm.
Maar aangaande deze thread verschillen we nog steeds van mening dat Numico gefaald is met hun aankoop omdat ze niks snapten van mlm.
-
Daar heb je gelijk aan, dat deed iemand anders. Maar jij hebt wel regelmatig gevraagd om te bewijzen dat reguliere bedrijven de MLM methode toepassen. Twee vliegen in een klap dus.
En aangezien je zo enorm goed bent in deductie zou je andere vraag ook beantwoord moeten zijn, ook zonder het antwoord dat ik je heb gegeven. Je doet dus dubbelop alsof de vraag niet beantwoord is.
En aangezien je zo enorm goed bent in deductie zou je andere vraag ook beantwoord moeten zijn, ook zonder het antwoord dat ik je heb gegeven. Je doet dus dubbelop alsof de vraag niet beantwoord is.
De vraag is wel beantwoord, maar door mlmangel. Nergens in het artikel staat dat Numico faalde bij de overname omdat men mlm niet snapt.
-
Hahaha, eerst loop je te zeuren dat de vraag niet beantwoord is maar nu is die dat ineens wel maar daar een van je maatjes. En sorry hoor, maar je liegt: Hij is ook door mij beantwoord. En met een beetje gezond verstand kun je het zelf ook uitvogelen.
Asgard is echt veel slimmer dan jij (da's volgens je eigen regeltjes overigens géén persoonlijke aanval
)
Ik stop er overigens maar mee want je begint chatgedrag uit te lokken.
Asgard is echt veel slimmer dan jij (da's volgens je eigen regeltjes overigens géén persoonlijke aanval

Ik stop er overigens maar mee want je begint chatgedrag uit te lokken.
Ik moet ineens denken aan de zinssnede uit de film "Sleepers" waarin Brad Pitt een getuige ondervraagt bij en wederondervraging zijn getuige door de mand valt.
The witness blew up in his face. Dat is hier ook gebeurd, of niet antileugens. Kom je met een mooi stukje dat Numico Rexall Sundown overneemt en dat zij van mlm niks snappen en er dus geen succes van konden maken blijkt na enig doorprikken dat ook dit weer niet klopt en jouw punt volledig onderuitgaat.
The witness blew up in his face. Dat is hier ook gebeurd, of niet antileugens. Kom je met een mooi stukje dat Numico Rexall Sundown overneemt en dat zij van mlm niks snappen en er dus geen succes van konden maken blijkt na enig doorprikken dat ook dit weer niet klopt en jouw punt volledig onderuitgaat.
-
Je laat je klaarblijkelijk niet door feiten uit het veld slaan en wederom zeg je iets over een ander dat meer op jezelf van toepassing is.
En dat van een sukkel die denigrerende opmerkingen over het opleidingsniveau van een ander maakt.

En dat van een sukkel die denigrerende opmerkingen over het opleidingsniveau van een ander maakt.

Welke feiten ook alweer? Oh ja, Nmico neemt meerdere bedrijven en stoot die weer af. maar een bewijs dat dit komt omdat ze de mlm business niet snappen ontbreekt nog steeds.
Good posting.25.000 distributeurs zet je zeker niet aan het denken he?! Dat is vast geen aanleiding om eens even na te gaan wat voor bedrijf dat is.
Maar goed, ik zal je uitvlucht in het vervolg gebruiken om je in het vervolg te laten bewijzen dat bepaalde bedrijven MLM bedrijven zijn. Eens kijken hoe jij dan reageert als je bewijs moet leveren van iets wat voor iedereen duidelijk is en wat iedereen die alleen de naam van het bedrijf googeled onmiddelijk bevestigd kan krijgen.
En natuurlijk gaat Numico niet zeggen dat het aan hen ligt; ze zeggen in plaats daarvan dat het 'niet in hun strategie past'. Als een MLM bedrijf zoiets zou zeggen zit je slip meteen in een knoop maar je meet weer met twee maten. De feiten laten duidelijk zien dat Numico niet lukte wat de bedrijven voor en na Numico wél lukte.
AL, je bent vergeten de schriftelijke verklaring van de biechtvader van het management hier te publiceren.maar een bewijs dat dit komt omdat ze de mlm business niet snappen ontbreekt nog steeds.
Of zou dat juist de taak zijn van Kuklos, omdat hij een voordehand liggende conclusie maar niet wil accepteren??
En..., ken je die van die "persoon" die méér kan vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden?
-
Inderdaad, in het reguliere bedrijfsleven heerst klaarblijkelijk jouw mentaliteit: Verzin een smoes als je in de problemen zit maar geef vooral niet toe dat je onderuit bent.Welke feiten ook alweer? Oh ja, Nmico neemt meerdere bedrijven en stoot die weer af. maar een bewijs dat dit komt omdat ze de mlm business niet snappen ontbreekt nog steeds.
De feiten spreken voor zich: Rexall draaide heel goed voor de overname, ging rap achteruit tijdens de Numico periode en draaide meteen weer goed na de verkoop. Leg eens uit, hoe verklaar JIJ dat dan?
Oeps, een vraag, en er staan er nog zoveel open. Zal ik je even voor zijn: Welke vragen? Exact zoals ik voorspeld had. Gladjanus.
lijkt het kabinet wel.....Inderdaad, in het reguliere bedrijfsleven heerst klaarblijkelijk jouw mentaliteit: Verzin een smoes als je in de problemen zit maar geef vooral niet toe dat je onderuit bent.
AIW..., sorrry, off-topic, maar het wás een sterke overeenkomst!