LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OpgePAST!!!!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Techneut TR.S

OpgePAST!!!!

Ongelezen bericht door Techneut TR.S »

De volgende mensen zijn onterecht bezig het forum Piramidespellen te verzieken.Student26,Madeleine,Echte meisje,Slim, KeesJan.

Ze bepraten niet een onderwerp, maar zijn doelbewust bezig het z.g.n.MLM-systeem in een kwaad daglicht te stellen.

MLM heeft zich allang bewezen, maar wordt door een enkeling nog steeds gezien als een piramidespel.

Grove beschulgigingen worden gedaan aan het adres van een MLM-persoon.Dat is regelrecht smaad!

Tros,

Wanneer wordt dit door jullie gestopt?Jullie zijn tenslotte verantwoordelijk wat hier 'besproken'wordt.
MLM is een concept, maar waarom laten jullie toe dat dit concept zwart wordt gemaakt?

Ik denk dat de Tros door deze houding niet veel wegheeft van een familiezender.

EEN GROTE SCHANDE!!!

waarnemer

Re: OpgePAST!!!!

Ongelezen bericht door waarnemer »

Oproep tot zinnige discussie-
MLM is hoe je het ook wendt of keert een uitdagend concept. Het trekt vele mensen aan, het stoot vele mensen af. Zelf ben ik er niet uit. Misschien zie ik grenzen vanuit de logica die het duurzaam genereren van residual inkomen belemmeren, misschien is het ook gewoon een gebrek aan fantasie. Ik wil maar zeggen: (ervarings) deskundige ben ik niet. Wel wil ik hier het volgende kwijt: kun je met de principes van MLM als uitgangspunt goede doelen steunen? Die vraag is voor mij actueel nu ik zie dat er een site is waarbij de MLM-uitgangspunten worden gekoppeld aan een goed doel: een steuntje in de rug voor de zwaksten in de samenleving. Kijk maar eens op http://www.bijstandsloterij.nl(wel even op de banner klikken) en dan zal duidelijk worden wat ik bedoel. Kan MLM aangewend worden tot nut van het algemeen? Kan het bij een terugtredende overheid privaat een aantal maatschappelijke noden lenigen? Ik bedoel dit: Stel dat een hoop mensen hun verdiensten op basis van MLM-activiteiten vrijwillig afstaan en ten goede laten komen aan een idiëel doel. Zou dat kunnen werken? Levert dat echt die gouden bergen op die je als deelnemer in het vooruitzicht worden gesteld? Het lijkt mij een uitdagend experiment en ik hou het jullie graag voor. Als het zou slagen zou de hele goede-doelen-sector op een andere wijze gestructureerd kunnen worden. Immers, geld dat je niet echt 'bezit', geef je toch ook makkelijker weg? Of zie ik dat verkeerd? Ik ben reuze benieuwd naar jullie reacties. Pro èn contra.

Techneut TR.S

Ongelezen bericht door Techneut TR.S »

IK ben dus NIET waarnemer!

Dat het even duidelijk is.

Madeleine

Ongelezen bericht door Madeleine »

Wordt toch nog een leuke vakantie zo! Ik beschuldig jullie nergens van en heb dit ook nog nooit gedaan. Wel heb ik een aantal punten aangegeven die ik onduidelijk vind en waar ik verheldering over zou willen hebben en die mij niet bevallen.

Maar zoals in de laatste berichten al te zien is, ben ik een absolute tegenstander omdat de manier van verkopen en pushen mij niet aanstaat. En dan niet bij de TROS gaan miauwen omdat ik bepaalde dingen zou zeggen. Je moet de mailtjes eens bekijken van jullie kant! Zijn wij Jannie Heetik alweer vergeten, heren?

Madeleine

Oh ja, vergeet ik nog. Begint-ie weer reclame te maken voor z'n loterij!!! Dit moest verboden zijn TROS.

Bart1999

Ongelezen bericht door Bart1999 »

Ik vind het jammer dat je mij niet in je lijstje vermeld.
Toch beter mijn best doen. Een aanklacht voor smaad!
Dat lijkt me wel wat. En dan maar eens zien hoe een
rechter hier over denkt. Ben benieuwd!

joopat

Ongelezen bericht door joopat »

TR.S ?schrijft. Enkeling denk nog dat MLM een piramidespel is! Vraag
me af onder welke steen je vandaan gekropen bent. ook zeg je dat
er rede is voor smaad. Nu ik denk toch dat jannieheetik en vele
andere daar anders over denken hoor! Dus blijf nou even bij de feiten
inplaats van zo hoog van de toren te blazen

waarnemer

Madeleine maak je niet zo druk....het blijft voorlopig warm! Trouwens wat is er tegen een goede doelen loterij?

Madeleine

Zit er onder die zgn. website van waarnemer een addertje? Als je meer informatie zoekt kom je op een website waar je je kunt aanmelden voor gratis internet.

Nu gaat er vaag in mijn achterhoofd een belletje rinkelen.....

Is dit ook niet zo'n verhaal dat als je leden aanmeldt voor een bepaalde provider je een paar centen krijgt? Ik vind het vreemd dat je via zijn website je kunt aanmelden en dat de boel gekoppeld is. Ik heb hier weleens over gehoord, simpel slapend rijk worden door gebruikers aan te melden....

Student26: Jij zit dieper in deze materie. Ken jij deze vorm van mlm?

waarnemer

Madeleine, als je reageert doe het dan op basis van feiten.
Daar ben jij toch zo'n uitgesproken voorstander van? Lees gewoon wat er staat, stel vragen als je iets niet begrijpt of onthoudt je van commentaar. Al die emotionele oprispingen maken een zinnige discussie haast onmogelijk.
Student26 heeft al een aantal behartenswaardige opmerkingen gemaalt. Pak het forum over MLM en (voor)oordelen er maar bij. Kortom: schiet niet meteen in de stress, sla niet als een wilde om je heen, maar laat de feiten spreken: de website van www.bijstandsloterij.nl is door middel van bannering gekoppeld. Deze banners hebben de bedoeling aandacht van bezoekers te trekken. Klikken zij er op dan worden zij voor de keuze gesteld of zij prijs stellen op sneller internet, gratis dat wel, maar er is geen sprake van gratis internet. Vervolgens kunnen zij zich zonder enige verplichting en zonder kosten voor deze toekomstige dienst aanmelden. Als de toekomstige deelnemers aan deze dienst op hun beurt weer nieuwe deelnemers aanbrengen, ontwikkelt zich een geldstroom. De oproep is om mensen te vragen deze toekomstige verdiensten, waarvoor in feite geen werkzaamheden worden verricht, ten goede te laten komen aan www.bijstandsloterij.nl Dat kunnen zij via een mailtje melden aan [email protected] Dat is het in een notedop. Dus....als het al gaat lukken slapend rijk worden? Ik dacht het niet Madeleine. Ik hoop dat je het nu in het goede perspectief kunt zien. Juist jij die niet in MLM gelooft zou het een uitdaging kunnen vinden om mee te doen aan dit experiment. Al was het maar om er voor jezelf achter te komen hoe het nou echt zit.

Madeleine

Laten wij nu heel eerlijk zijn. Ik ben ook weleens via spam benaderd om snel geld te verdienen; het enige wat ik moest doen is mensen aanmelden voor gratis verbinding! Dit is alweer een hele tijd geleden en ik kan mij niet meer precies herinneren hoe de vork in de steel zat. Sneller internet? Niets is gratis. Krijg je die eindeloze reclameboodschappen in beeld die je constant moet verwijderen, ergens moet het geld vandaan komen en jij krijgt je centjes als ik mij aanmeld. Dit is het hele concept en dan niet komen met een verhaaltje over de bijstandsloterij.nl want dat is flauwekul. Het heeft niets met loten te maken, ik moet ook mensen verleiden zich aan te melden op het gratis sneller internet en zo zit de vork wel in elkaar. Het geld wat ik hiermee "verdien" kan ik in een of ander duister gebeuren storten.

Als dit niet de clou is, vraag ik mij af waarom jij als keurig initiatiefnemer zich mengt in de ranzige wereld van mlm. Als het werkelijk voor het goede doel zou zijn, zou je je hier niet profileren maar via de normale media je idee bekend maken. Het hele verhaal riekt naar oplichterij anders zou je je hier niet zo met hand en tand tegen verdedigen.

grasspriet

Ongelezen bericht door grasspriet »

En wederom een uitspraak die niet gestaafd word door feiten: de MLM wereld is 'ranzig' volgens Madeleine, die wel loopt te klagen dat de tegenstanders niet netjes behandelt worden. Ik kan je verzekeren dat ik mij behoorlijk beledigd zou voelen door jouw soort uitspraken, al heb ik wel geleerd om me van jullie niets meer aan te trekken wegens jullie totaal gebrek aan inzicht in de wereld van MLM.

waarnemer

Madeleine. Tegen zoveel vooroordelen is echt geen kruid gewassen...Ik geef het op!

Madeleine

Als ik eerlijk en oprecht het goede doel zou willen steunen via een actie, ga ik mijzelf informeren waar ik hier het beste medestanders kan vinden.

Als je de threads goed doorleest, is het item piramidespelen zeer verdeeld en omstreden qua voor én tegenstanders. Ik zou mij wel 3x achter mijn oren krabben vóórdat ik zo'n voorstel als www.bijstandloterij.nl op dit item zou plaatsen.

Als ik zou horen aan de andere kant van deze loterij en ik kom hier bij Tros-Radar terecht, zou ik mij wel 10x achter mijn oren krabben voor ik hieraan zou meedoen.

Hoe dan ook, jij wilt iets verkopen waar je zelf beter van wordt. Als jij oprecht zou zijn geweest, had je één keer jouw reclame geplaatst en was er als een haas vandoor gegaan. Verder zou je niet door zijn gegaan met de discussie hierover.

Madeleine

de MLM wereld is 'ranzig' volgens Madeleine, die wel loopt te klagen dat de tegenstanders niet netjes behandelt worden.
Ja, dat blijkt wel uit jullie reacties, voorstanders. Jannie Heetik speelde de h.o.e.r. volgens jullie, en zie de andere uitspraken gedaan tegen haar. Ik moet vervolgens achter de kassa gaan zitten (de Aldi volgens mlm-ers als het dieptepunt van mijn carrière), ben een dom blondje, moet iets nuttigs gaan doen of heb thuis niets te vertellen. Daarnaast krijg ik volgens jullie niet genoeg aandacht (maar wel vakantie en tijd hiervoor) genoeg.

Volgens mij zijn deze reacties toch enigszins ranzig! Als een beetje ontwikkelde vrouw zou ik mij wel 10x bedenken eer ik met jullie in zee zou gaan. Dit noem ik mij persoonlijk aanspreken op de vrouw, en heeft niets met argumentatie te maken.

En smaad: kom maar op, lust je rauw! Heb ik ook nog wel een aantal uitspraken van jullie kant dus wordt leuke zaak. M.a.w. je weet niet waar je het over hebt. Klaag mij maar aan en maak maar bekent welke advocaat jullie in de arm hebben genomen. Ik zal mij bij de advocaat bekend maken wie ik ben en wie mijn advocaat is. Smaad!!

waarnemer

Je dwingt me nu tot een reactie. Je stelt dat ik er zelf beter van word. Oh ja? Leg uit?

Je zit echt barstensvol met (voor)oordelen en het ergste is dat je blijkbaar geen enkele rem op je uitingen toepast. Jammer!

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Student26: Jij zit dieper in deze materie. Ken jij deze vorm van mlm?
Ik persoonlijk vind dit geen MLM, omdat er geen producten verkocht worden. Dit is gewoon affiliate-marketing, wat meestal een paar cent oplevert en/of waarbij "bedrijfjes" vaak failliet gaan zodat je naar je centen kunt fluiten.
En wederom een uitspraak die niet gestaafd word door feiten: de MLM wereld is 'ranzig' volgens Madeleine
Volgens mij is dit een mening, en die hoef je niet per se te onderbouwen met feiten. Madeleine vindt de MLM-wereld ranzig. Het is niet het woord dat ik zou kiezen maar als Madeleine dat vindt dan is dat haar goed recht en hoeft ze dat bovendien niet te bewijzen.

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

MLM heeft zich allang bewezen, maar wordt door een enkeling nog steeds gezien als een piramidespel.
Wij wachten nog altijd op concrete cijfers en bewijs. Laat maar eens zien.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ga toch naar de kvk . kun je alles opvragen.
je weet wat namen van bedrijven dus vraagt het op. Reken het dan maar uit naar hun omzet. Doe je dat niet. Dan ben je niet echt geinteresseerd om te weten hoe het werkt. Dan ben alleen maar aan het roepen.

Ivo V.

Ongelezen bericht door Ivo V. »

@ Keesjan, Student26 of madeleine: Kan 1 van jullie me leren hoe ik 650.000 euro per maand kan verdienen ?

Graag jullie advies ik ben voornemens om met mlm te starten of denk ik nu fout ?!

Gesloten