LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oproep! Trosradar moet een topic openen voor mlm.
oproep! Trosradar moet een topic openen voor mlm.
oproep! Trosradar moet een topic openen voor mlm.(piramidespelen is een andere onderwerp)
Re: oproep! Trosradar moet een topic openen voor mlm.
Krant van 16 juli 2004. arrestaties ivb met oplichting van telefoon abbonementen ,Deze zijn van ACN en worden aan de man/vrouw
gebracht via MLN! Dus kennelijk kan je het niet scheiden. Dus hoeft
niet een apart forum.
gebracht via MLN! Dus kennelijk kan je het niet scheiden. Dus hoeft
niet een apart forum.
De beschuldiging is dat ze een illegaal piramidespel opgezet zouden hebben. Dat is verboden in Belgie (net als in Nederland). Aangezien de wetgeving in beide landen een onderscheid maakt tussen MLM en piramidespelen kun je ze dus wel degelijk onderscheiden.
En waar in welke wet staat dat exact beschreven? Je schijnt goed op de hoogte te zijn.
Dus welk wetboek, hoodstukm artikel en evt. paragraaf?? Ik ben heel benieuwd naar dat antwoord
Dus welk wetboek, hoodstukm artikel en evt. paragraaf?? Ik ben heel benieuwd naar dat antwoord
Waarom een appart kader voor MLM, de meeste mensen snappen geeneens wat MLM inhoudt laatstaan dat ze hier uberhaupt over kunnen oordelen.
Leg het me eens uit dan? Ik snap het niet maar wil er graag meer van weten.Waarom een appart kader voor MLM, de meeste mensen snappen geeneens wat MLM inhoudt laatstaan dat ze hier uberhaupt over kunnen oordelen.
Doe niet zo simpel, slim......Je wil er helemaal nix van weten.
Tjonge, wat ben je toch een klein kind.En ja, ik speel op de man, omdat je erom vraagt.Als je echt wilt weten wat mlm is, doe dan SERIEUS onderzoek.
Tjonge, wat ben je toch een klein kind.En ja, ik speel op de man, omdat je erom vraagt.Als je echt wilt weten wat mlm is, doe dan SERIEUS onderzoek.
Jij wilt me blijkbaar niet helpen bij dat onderzoek. Jammer.Doe niet zo simpel, slim......Je wil er helemaal nix van weten.