Uiteraard moet er afgerekend worden, alleen de vraag is bij wie? Om het voorbeeld van de kleding te nemen: er zal dan een contract moeten bestaan tussen de maker van de kleding en een telecombedrijf. Dan zou de keuze voor een aanbieder misschien ook af gaan hangen van de keuze voor kleding. Imago, reputatie, financiele mogelijkheden, enzovoorts van het telecombedrijf zullen dan waarschijnlijk een rol spelen.Het zou idd mogelijk zijn om in de toekomst zo te communiceren maar er zal wel afgerekend moeten worden dus daar veranderd in mijn optiek niet zoveel.
Ik zie niet direct waar MLM hier een rol in zou kunnen gaan spelen. Jij misschien wel?
Internet zal ook wel gaan veranderen denk ik. Draadloos (zoals Bluetooth) zal toch wel 1 van de peilers gaan worden, naast bijvoorbeeld internet via het stopcontact. Houden we nog over gas, electra en water. Het is allemaal wel te doen, maar bijna niet zonder gigantische investeringen. Water opkopen en dat via MLM aan gaan bieden??Naast telefonie is er ook een internet, gas ,electra , water en glasvezelmarkt natuurlijk.
Ik weet niet welke kant je daarmee op wilt? De core-business van een benzinestation is de verkoop van "mobiliteit", waaronder brandstoffen (dus ook diesel en lpg). De overige producten vallen uiteen in een paar categorieen:Je kunt toch ook kopen bij een benzinestation niet enkel benzine maar ook diesel, lpg, koekjes, snacks etc.
- Impulsaankopen (bosjes bloemen voor de gastvrouw waar je naar onderweg bent)
- Basis levensmiddelen (dranken, brood, koffie. Zaken die je vergeten bent bij je normale boodschappen)
- Genotgoederen (sigaretten, snoep. Snoep kan ook een impulsaankoop zijn)
- Goederen die aansluiten bij de core-business (ruitenwisservloeistof e.d.)