Beste Radar,
Elke keer als ik een Postbank afschrift krijg, de afgelopen drie jaar of zo, krijg ik er ongevraagd reclame folders bij. Deze reclame folders hebben altijd dezelfde deprimerende onderwerpen:
-Onderwerp: DENK NIET TEVEEL AAN ONGELUKKEN
(Doel: Neem een uitkering-bij-ongevallen-rzekering)
-Onderwerp: U moet er niet aan denken (of zo)
(Doel: neem een WAO verzekering)
-Onderwerp: HET KAN U OOK OVERKOMEN (of zo)
(Doel: neem een overlijdensverzekering)
Hoe kan ik deze reclame mail stoppen?
Ik heb al geprobeerd een brief terug te schrijven, maar ik blijf de ongevraagde deprimerende aanbiedingen voor deze Postbank verzekeringen ontvangen iedere keer weer.
Ik ben voor de rest uitstekend tevreden met Postbank, pasjes doen het goed, informatie is goed, maar.....
Inmiddels als ik weer zo'n Postbank envelop ontvang zie ik bijna een huilende deprimerende leeuw ipv een gezellige blauwe leeuw!!!!
Ik denk er ook serieus over om gewoon alles over te zetten naar een bank die me niet steeds dit soort reclames stuurt.
Wie heeft hier ook ervaring mee?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Postbank - keer op keer werving vreselijke verzekeringen
-
Re: Postbank - keer op keer werving vreselijke verzekeringen
Hoi, Jolanda,
Weet zeker dat we het allemaal erg rot voor je vinden, maar...... wat heeft dat te maken met mlm zaken.......????
So be it
Weet zeker dat we het allemaal erg rot voor je vinden, maar...... wat heeft dat te maken met mlm zaken.......????
So be it