Alweer zo'n pracht van een opmerking, die nergens op rust, maar wel een conclusie trekt dat wij (de voorstanders) geen andere rijkdom nastreven dan enkel die van geld.
Nou, ik hoor anders niets anders. 70.000 pm, 350.000 pm, ik hoef niet meer te werken, lig in de wei met een grasspriet, anderen zorgen voor mijn inkomsten, ik ga even een 4-wheel drive kopen, een bontjas, een reis naar de Pacific, ik ga zo even een boot kopen.... moet ik nog even doorgaan? Dit maakt op mij geen enkele indruk en zal het ook nooit maken omdat ik weet dat het niet waar is. Iemand die echt geld heeft, zal nooit met zijn rijkdom rondstrooien wat hij allemaal gaat doen en verdiend. Die zwijgt. De belasting luistert mee. Jullie hebben helemaal niets.
Jullie hebben het niet over inkomsten en wat je allemaal niet met dat geld
zou kunnen doen? Een ding is zeker, op een cruiseschip in de Pacific zitten jullie niet en ook niet op de Bahama's. Gewoon thuis in een kamertje achter de computer.
Zit ik nu ook hoor, maar wel lekker met airco en vakantie. En in een groot koophuis waar wij heel hard voor moeten werken en wat ons niet komt aanwaaien. Is geen schande hoor, Gewoon ordinair werken bij een baas.
En ik ga straks 4 weken met vakantie. Heel gewoon, lekker naar de zon zoals iedereen. Ik ga hier niet vertellen dat ik 4 weken naar de Pacific ga, lekker makkelijk liegen op dit forum.