LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pyramide geld inzameling

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: pyramide geld inzameling

Ongelezen bericht door Gast »

wel. Je moet eens het woordenboek gezegden en uitdrukkingen erop naslaan, weet je ook waar je over praat. Je bent wat je bent en je afkomst kun je nooit verloochenen, en je zult nooit miljonair worden. Dat zijn de mensen die in een bepaald milieu geboren worden

als je dat gelooft blijft je ook dat!Daarom ga ik ook niet met die milieu om :) vGELDT VOOR JOU, ik hoop dat je omgeing dit niet adviseert .Dan heb je een algemeen verkeerd instelling, Maar goed jij blijft ook voor niks bij dat milieu.!!! Laten we de massa dom houden,
anders kunnen ook niet die 3% veel geld laat verdienen.

het is je eigen keuze waar je bij wilt horen. En niet het milieu.
maar goed dat wordt jammer goed opgelegd daaor de maatschappij om dat doen te geloven.

overigens spreek in niet over om miljonair te worden.
maar wel tijd en geld. 20.000 pm verdiend is nog geen miljonair,

Gast

Madeleine , ik als voorstander van MLM praat niet over geld. Er is immers altijd meer en het gras bij de buren is altijd groener. Als je 1 miljoen hebt wil je er 2 en 3 enzovoort en nog steeds niet gelukkig.

Het is maar wat je als persoon voor de mensheid en natuur kunt doen met het verdiende geld.

Madeleine

Ongelezen bericht door Madeleine »

Alweer zo'n pracht van een opmerking, die nergens op rust, maar wel een conclusie trekt dat wij (de voorstanders) geen andere rijkdom nastreven dan enkel die van geld.
Nou, ik hoor anders niets anders. 70.000 pm, 350.000 pm, ik hoef niet meer te werken, lig in de wei met een grasspriet, anderen zorgen voor mijn inkomsten, ik ga even een 4-wheel drive kopen, een bontjas, een reis naar de Pacific, ik ga zo even een boot kopen.... moet ik nog even doorgaan? Dit maakt op mij geen enkele indruk en zal het ook nooit maken omdat ik weet dat het niet waar is. Iemand die echt geld heeft, zal nooit met zijn rijkdom rondstrooien wat hij allemaal gaat doen en verdiend. Die zwijgt. De belasting luistert mee. Jullie hebben helemaal niets.

Jullie hebben het niet over inkomsten en wat je allemaal niet met dat geld zou kunnen doen? Een ding is zeker, op een cruiseschip in de Pacific zitten jullie niet en ook niet op de Bahama's. Gewoon thuis in een kamertje achter de computer.

Zit ik nu ook hoor, maar wel lekker met airco en vakantie. En in een groot koophuis waar wij heel hard voor moeten werken en wat ons niet komt aanwaaien. Is geen schande hoor, Gewoon ordinair werken bij een baas.

En ik ga straks 4 weken met vakantie. Heel gewoon, lekker naar de zon zoals iedereen. Ik ga hier niet vertellen dat ik 4 weken naar de Pacific ga, lekker makkelijk liegen op dit forum.

Gast

Dus als ik x klanten aanbreng verdien ik 400€ daar geloof ik dus helemaal niets van op deze wijze.
En dat is nou juist het probleem, jij gelooft het niet ! Toch is het zo maarja jij denkt dat het gaat om stumpers erin te trekken. Het gaat om de klanten. Hoeveel klanten kan jij in je 1-tje werven en hoeveel met 100 mensen? Werf je een x aantal klanten dan heb je je geld terug !

Wij verdienen geld aan onze klanten niet aan reps !

Gast

lieg al met je dubbeltje. en je liegt over hoe mlm werkt!!!
zeker je milieu.
slimme mensen werken niet hard maar smart. Dat is voor jou niet eerlijk

waarnemer

Ongelezen bericht door waarnemer »

Kijk, Madeleine, zo kan het dus ook:-)
Het is maar wat je als persoon voor de mensheid en natuur kunt doen met het verdiende geld

Madeleine

lieg al met je dubbeltje. en je liegt over hoe mlm werkt!!!
zeker je milieu.
slimme mensen werken niet hard maar smart. Dat is voor jou niet eerlijk
Sorry, maar nu kan ik het echt niet meer laten.

Borreltje op? Ik snap niet waar je naar toe wilt. Dit is geen begrijpelijk ABN.

grasspriet

Ongelezen bericht door grasspriet »

Nee Madeleine, jij gelooft het niet, ook al kunnen we het bewijzen. Maar ja, bewijzen, daar wil je niet aan, want stel je toch voor dat je zou moeten toegeven dat je het mis hebt. Nee, dan liever met rotsmoezen de uitdaging die je zelf begon ontlopen om naar een presentatie te gaan. En wie was die ander ook al weer die daar ook zo goed in was.
Ja, ik zou ook niet in mezelf geloven als ik me voordeed als een ander omdat ik in mijn eerste persona al op mijn smoel ging.
Blijf maar lekker geloven in je eigen leugens.

Madeleine

Quoten blijft moeilijk hè, ik ga er ook steeds de mist mee in.

Madeleine

Nee, dan liever met rotsmoezen de uitdaging die je zelf begon ontlopen om naar een presentatie te gaan.
Nee Grasspriet, ik gá binnenkort naar een presentatie maar wel anoniem en niet via jullie geregeld met plaats en tijd. Dan is de neutraliteit weg. Ik ben echt heel benieuwd. Dit meen ik serieus. Sta er voor open maar niet dat ik mij via één van jullie moet aanmelden. Ik heb mijn eigen kanalen. Zie er naaruit en zal uiteraard uitgebreid verslag doen op dit forum over wat er allemaal verteld wordt.

Madeleine

Nee Madeleine, jij gelooft het niet, ook al kunnen we het bewijzen.
Kijk, het probleem met jullie is dat jullie nog nooit met harde bewijzen zijn gekomen. Het blijft allemaal in de schemering. Als ik een hard moet geven over mijn verdiensten, zoals bij een hypotheek, dan lever ik een salarisstrook en werkgeversverklaring in. Dat is een hard bewijs dat ik ergens werk en een vast inkomen heb.

Maar hier op het forum kan ik wel zeggen dat ik 70,000 verdien maar ik denkt niet dat een bank hier instapt. Oh ja, en pas maar op met die grote bedragen. Straks krijg je nog een extra aanslag van de belastingen. Je kunt wel denken dat je hier anoniem bent, maar anoniem ben je niet.....

Gast

Oh gut meisje toch en wij betalen geen belasting en wij hoeven geen cijfers te laten zien voor een hypotheek. Jij demoniseert MLM en probeert het een slechte hoek ik te drukken... Zal je niet lukken MLM is volledig legaal mensen sluiten er hypotheken mee af en lenen wat af voor hun extra's en raadt eens dit allemaal zonder bewijs....

Geloof je het zelf ? :shock:

Gast

Oja en als iemand 70.000 euro per maand verdient dan spaart ie toch een jaartje .. kan ie zijn huis cash kopen dat is trouwens veel verstandiger als lenen ...

Madeleine

Kijk, ik heb enige dagen geleden erop gewezen dat "gast" opvallend veel qua tijd na ellkaar gelijkgestemde berichten loslaat op het forum. Ik heb al verteld, dat ik stijl herken. Dus "gast" kom nu eindelijk eens me wat nuttigs! Leren jullie dit ook op de bijeenkomsten? Zoveel mogelijk met l-argumenten, desnoods onder verschillende namen maar het Forum van Tros Radar zullen wij vernietigen!!!!

Gast

WAAR ZIJN DE KLAGERS DAN MADELEINE?? NIETS GEZIEN

kom to the point

Ceesje

Ongelezen bericht door Ceesje »

Madeleine is Jannie en Jannie is Madeleine en Madeleine is niet wijs Jannie trouwens ook niet

Madeleine

@ Madeleine : Nu het te moelijk wordt en je niet meer uit je eigen verzinsels komt loop je weg. Dat is zwak

Ik wacht nog steeds op een antwoord van je ...
Dit is toch te gek voor woorden! Mevrouw Heetik reageert inmiddels op andere fora onder haar eigen naam. Denk je nu echt dat mevrouw Heetik niet mans genoeg is om het tegen jullie op te nemen? Nee, zij is met dit forum gekapt omdat als zij goede argumenten aanbracht zij werd uitgemaakt voor alles wat vuil en vies is.

EN DIT STAAT VOOR MLM. Schelden, vuiligheid, bedreigen, noem maar op. En dit is voor mij de reden geweest om op dit forum te gaan reageren. Er is iets verschrikkelijk mis met MLM als een vrouw die gewoon weerwoord geeft voor h.o.e.r. wordt uitgemaakt. Dit is in het bedrijfsleven niet normaal en als de dat al zou doen wordt je met een verschrikkelijke schop onder je reet eruit gegooit.

De mlm-bedrijven mengen zich niet in dit forum. Dat denken wij zogenaamd allemaal. Maar Euphony, ACN, noem ze maar op zitten er allemaal op. En als zij een zuivere bedrijfsvoering hebben, zouden juist zij een site openen dat zij zich van alle uitspraken van zgn. voorstanders distangeren. Maar dat gebeurt niet omdat zij de piramide in stand willen houden. Stel je voor dat je geleerd hebt om bepaalde argumenten af te schieten en je baas zeg dat dit fout is.

Rubert

Ongelezen bericht door Rubert »

Tuurlijk droom lekker verder Madeleine. Verbeter de wereld ...begin bij jezelf !

Madeleine

Madeleine is Jannie en Jannie is Madeleine en Madeleine is niet wijs Jannie trouwens ook niet
Uiteraard hoorde dit er boven te staan:

Dit is toch te gek voor woorden! Mevrouw Heetik reageert inmiddels op andere fora onder haar eigen naam. Denk je nu echt dat mevrouw Heetik niet mans genoeg is om het tegen jullie op te nemen? Nee, zij is met dit forum gekapt omdat als zij goede argumenten aanbracht zij werd uitgemaakt voor alles wat vuil en vies is.

EN DIT STAAT VOOR MLM. Schelden, vuiligheid, bedreigen, noem maar op. En dit is voor mij de reden geweest om op dit forum te gaan reageren. Er is iets verschrikkelijk mis met MLM als een vrouw die gewoon weerwoord geeft voor h.o.e.r. wordt uitgemaakt. Dit is in het bedrijfsleven niet normaal en als de dat al zou doen wordt je met een verschrikkelijke schop onder je reet eruit gegooit.

De mlm-bedrijven mengen zich niet in dit forum. Dat denken wij zogenaamd allemaal. Maar Euphony, ACN, noem ze maar op zitten er allemaal op. En als zij een zuivere bedrijfsvoering hebben, zouden juist zij een site openen dat zij zich van alle uitspraken van zgn. voorstanders distangeren. Maar dat gebeurt niet omdat zij de piramide in stand willen houden. Stel je voor dat je geleerd hebt om bepaalde argumenten af te schieten en je baas zeg dat dit fout is.

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

Oh gut meisje toch en wij betalen geen belasting en wij hoeven geen cijfers te laten zien voor een hypotheek.
Weer een voorstander die in de praktijk gewoon een steuntrekker is. Opscheppen kunnen we allemaal.

Gesloten