LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pyramide geld inzameling
pyramide geld inzameling
Hallo,
Wij zoeken mensen die via internet en directe verkoop, met een eigen investering van 20,00 euro,
hun eigen inkomen kunnen bepalen.
Wil je weten hoe jij je eigen inkomen kunt bepalen ?
Je gaat naar de geld-boom website en besteld eenmalig via de opgegeven adressen 4 rapporten a 5,00 euro. Deze rapporten
bevatten informatie die jij op aanvraag gaat leveren.
Om je te helpen met het verkopen van de rapporten, worden in de 4 rapporten belangrijke zaken zoals gratis
adverteren op internet, e-mail als reclamemiddel en nog veel meer andere relevante zaken behandeld.
Echt waar, 10 orders heb je zó op zak.
Om het je nog gemakkelijker te maken om geld te verdienen, kun je gebruik maken van de geld-boom website
als promotiemateriaal. Wanneer bezoekers via jou persoonlijke link naar deze website komen, zal jouw adres
bovenaan bij bestellen staan. Een voorwaarde om je eigen geld-boom website te bemachtigen is dat alle 4 de
rapporten besteld zijn. (Geef bij de bestelling van rapport 1 aan dat je graag een eigen geld-boom website wilt hebben).
Ik zou zeggen probeer het uit, je kunt hoogstens 20,00 euro verliezen maar ik garandeer je, met een
beetje inspanning en doorzettingsvermogen kun je makkelijk een veelvoud verdienen.
Om de rapporten te bestellen klik je hier, op de site vind je ook een volledige uitleg van het systeem, tips voor het verkopen en ervaringen van andere gebruikers.
Veel succes !
P.S. Heb je nog vragen of is het niet helemaal duidelijk klik dan hier om je vraag aan ons te stellen.
--------------------------------------------------------------------------------
Heden ochtend ontvangen7-8-2004
Wij zoeken mensen die via internet en directe verkoop, met een eigen investering van 20,00 euro,
hun eigen inkomen kunnen bepalen.
Wil je weten hoe jij je eigen inkomen kunt bepalen ?
Je gaat naar de geld-boom website en besteld eenmalig via de opgegeven adressen 4 rapporten a 5,00 euro. Deze rapporten
bevatten informatie die jij op aanvraag gaat leveren.
Om je te helpen met het verkopen van de rapporten, worden in de 4 rapporten belangrijke zaken zoals gratis
adverteren op internet, e-mail als reclamemiddel en nog veel meer andere relevante zaken behandeld.
Echt waar, 10 orders heb je zó op zak.
Om het je nog gemakkelijker te maken om geld te verdienen, kun je gebruik maken van de geld-boom website
als promotiemateriaal. Wanneer bezoekers via jou persoonlijke link naar deze website komen, zal jouw adres
bovenaan bij bestellen staan. Een voorwaarde om je eigen geld-boom website te bemachtigen is dat alle 4 de
rapporten besteld zijn. (Geef bij de bestelling van rapport 1 aan dat je graag een eigen geld-boom website wilt hebben).
Ik zou zeggen probeer het uit, je kunt hoogstens 20,00 euro verliezen maar ik garandeer je, met een
beetje inspanning en doorzettingsvermogen kun je makkelijk een veelvoud verdienen.
Om de rapporten te bestellen klik je hier, op de site vind je ook een volledige uitleg van het systeem, tips voor het verkopen en ervaringen van andere gebruikers.
Veel succes !
P.S. Heb je nog vragen of is het niet helemaal duidelijk klik dan hier om je vraag aan ons te stellen.
--------------------------------------------------------------------------------
Heden ochtend ontvangen7-8-2004
Re: pyramide geld inzameling
SPAM!!
En wat is dit, geachte voorstanders: MLM of een pyramidespel? Ik ben benieuwd wat jullie vinden, zelf weet ik het niet zo.
En wat is dit, geachte voorstanders: MLM of een pyramidespel? Ik ben benieuwd wat jullie vinden, zelf weet ik het niet zo.
Wil je aan deze actie meedoen dan kun je de benodigde investering financieren door op de banners te klikken van www.bijstandsloterij.nl Je kunt het geld dat je daarmee vergaart natuurlijk ook ten goede laten komen aan het goede doel zelf. De keus is aan jou.
Ik ben een voorstander van MLM. Dit wat hierboven beschreven wordt is echter een piramidespel omdat het product of dienst geen waarde toevoegd en niet wordt afgenomen door klanten maar door nieuwe mensen die vervolgens waardeloze rapporten krijgen.
Mee eens! Dit is dus zo'n typisch geval van ee piramidespel.
Kijk, dat tegenstanders hier iets tegen hebben, sluit ik mij direct aan bij de tegenstanders.raar, maar waar.
Trouwens, ik begrijp dus echt niet dat iemand met dit uitgemolken nep-systeem, wat niets met mlm te maken heeft, op dit forum probeert te werven. Een hele stomme zet.
Kijk, dat tegenstanders hier iets tegen hebben, sluit ik mij direct aan bij de tegenstanders.raar, maar waar.
Trouwens, ik begrijp dus echt niet dat iemand met dit uitgemolken nep-systeem, wat niets met mlm te maken heeft, op dit forum probeert te werven. Een hele stomme zet.
staat onder zijn reactie.heden ochtend ontvangen
Dat is zo'n tegenstander die mlm zwart wilt maken. (gekopieerd tekst)
maar dan onder de noemer dan hij "voorstander"is
Ja ik wil het gaan doen ! Waar kan ik me aanmelden. De poster van dit stuk zal toch niet zo dom zijn om zijn email of telefoonnummer niet te noteren. Idd hier wordt MLM zwart gemaakt door een tegenstander die zich voordoet als een voorstander.
En daar ben ik het helemaal mee eens! Ik concludeer dat het geen MLM is.Een hele stomme zet.
Waarnemer, hou nou toch eens op met meuten over een loterij. Niemand reageert er op jou, dat betekent gewoon dat je beter kunt opzouten.
(hee, meuten mág!!! Geen Rotterdammers zeker bij de TROS? Meut is namelijk gewoon R'dams voor KoelkasT, maar dan met een U)
(hee, meuten mág!!! Geen Rotterdammers zeker bij de TROS? Meut is namelijk gewoon R'dams voor KoelkasT, maar dan met een U)
Vooral doen .
Na 3 mnd.heb je €.50.000,--
Toch
Na 3 mnd.heb je €.50.000,--
Toch
er is nog niet eens een reactie geplaats bij STICKY. freedom travel club.
zegt mij genoeg. Waarom doet tros daar geen slotje op.
Misschien moeten we dat ook gaan vervuilen.
De hele tros mag me vervuild worden met hun uitspraken met die loser advocaten .
zegt mij genoeg. Waarom doet tros daar geen slotje op.
Misschien moeten we dat ook gaan vervuilen.
De hele tros mag me vervuild worden met hun uitspraken met die loser advocaten .
sorry er zit een slotje op! waarom halen ze het niet weg..?
jammer konden we dat ook gaan vervuilen.
jammer konden we dat ook gaan vervuilen.
En starter van deze thread: ga naarer is nog niet eens een reactie geplaats bij STICKY. freedom travel club.
http://www.snelrijk.com/faq.html
Daar vind je alle informatie die je nodig hebt. Het betreft een neprapport maar net in de marge, zoals mlm. Piramide met alleen doorschuiven van geldbedragen mag niet meer, dus wordt er een produkt aangeplakt. Maar wel even inleggeld dokken.
Niet doen hoor, het is oplichterij. Staan ook weer dezelfde voorbeelden in die hier ook regelmatig voorbijschuiven, zoals Harvard Business Univ. Leugens!
er is nog niet eens een reactie geplaats bij STICKY. freedom travel club.
Ja, vergat even commentaar te geven. Natuurlijk kunnen jullie de reacties niet lezen maar TROS-radar wel. Ter voorkoming van het oeverloze gemeut wat ook op dit forum plaatsvindt. Denk dat de redactie verschoond wenst te blijven van www.debijstandsloterij.nl etc. en bedrijgingen, en de verhalen dat FTC een piramide is en mlm niet en zo geweldig is en je er zoveel geld mee kunt verdienen en als je het niet gelooft gaan wij dreigen en.......
Dat jullie dat nu nog niet doorhebben.
En zo komt er weer een spreekwoordt uit:
Waar je mee omgaat wordt je door besmet! Bedrijgingen, hoe krijg ik deze uit mijn toetsenbord! Sorry! Zal eerst lezen wat ik schrijf in het vervolg.
Waar je mee omgaat wordt je door besmet! Bedrijgingen, hoe krijg ik deze uit mijn toetsenbord! Sorry! Zal eerst lezen wat ik schrijf in het vervolg.
daarom zou ik niet met je om willen gaan, iemand die een dubbeltje wilt blijven omdat ze denkt nooit een kwartje kan worden. Besmet mijn omgeving ook nog ,dat ik wel een kwartje ben geworden.
laatstaan je bekrompenheid en zekerheid. WW.WAO etc gelul.
laatstaan je bekrompenheid en zekerheid. WW.WAO etc gelul.
Gelukkig zeg je het zelf al. Pff, alweer een probleem opgelost.daarom zou ik niet met je om willen gaan,
Zegt gelukkig meer over jou dan mij. Ons interesseerd het niet wat iemand verdient of wat hij maatschappelijk bereikt heeft. Wij hebben heel veel vrienden die in ons leven een toegevoegde waarde hebben, namelijk eerlijke en oprechte vriendschap. Wij staan altijd voor hen klaar en omgekeerd.
Ik denk dat als je dat in je leven bereikt hebt, je geen dubbeltje maar 10 Euro bent geworden.
Stel je voor, dat je allemaal mlm-ers in je vriendenkring hebt:
Ik heb vorige maand 70.000 verdiend.
Joh, dat is niets, ik wel 200.000.
Waar praten jullie over: ik 350.000 en volgende maand een miljoen.
Ben je toch wel heel gauw uitgepraat.
Het spijt mij heel erg voor jullie, ik hecht tot op een bepaalde hoogte, geen waarde aan geld. Ik hoef geen miljonair te zijn. Andere zaken in mijn leven geven mij een rijkdom die jullie nooit zullen bereiken.
zegt ik dit? nee. Jou instelling staat me niet. Ik praatte hier niet over geld. je draait er om heen,
om een kwartje te worden. gaat het niet alleen om geld anders word je geen kwartje.
om een kwartje te worden. gaat het niet alleen om geld anders word je geen kwartje.
Naam van het bedrijf aub waar je voor werkt. Kan ik het even verifiëren. Als je de naam niet geeft van de organisatie, weet ik dat je uit je nek praat met de zoveelste leugen over inkomsten.
Ik heb al gezegd dat het mij niet om geld gaat, de uitdrukking namelijk wel. Je moet eens het woordenboek gezegden en uitdrukkingen erop naslaan, weet je ook waar je over praat. Je bent wat je bent en je afkomst kun je nooit verloochenen, en je zult nooit miljonair worden. Dat zijn de mensen die in een bepaald milieu geboren worden, of hele slimme zakenmensen die een mlm-lijn verzinnen waar een hoop mensen intrappen met mooie beloften. Er is geen organisatie, bedrijf, of wat dan ook die iets voor niets weggeeft en nog geld toegeeft ook. Zijn ze snel failliet. Economie, hoofdstuk 1.
Maar, nog steeds geen antwoord. Ik wil best antwoord geven, maar dan heb ik toch een aantal insteekpunten nodig om te kunnen rekenen.
Dus als ik x klanten aanbreng verdien ik 400€ daar geloof ik dus helemaal niets van op deze wijze.
Ik verdien 2000€ netto. Hoeveel uur werk ik? Net zo'n stomme vraag. Hier kun jij ook geen antwoord opgeven.
-
Alweer zo'n pracht van een opmerking, die nergens op rust, maar wel een conclusie trekt dat wij (de voorstanders) geen andere rijkdom nastreven dan enkel die van geld. Je laat steeds meer je echte, ware ik zien, die van 'ik heb een hogere ethiek dan jullie'. De arrogantie die daar uit spreekt toont meer aan dan je zelf door hebt. Ik heb eigenlijk een beetje medelijden met je.Andere zaken in mijn leven geven mij een rijkdom die jullie nooit zullen bereiken