LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Quattro en Hypotheekvrije club

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Niels2010

Re: Quattro en Hypotheekvrije club

Ongelezen bericht door Niels2010 »

bobcat schreef:Niels,

Het zou kunnen dat je gelijk hebt, ik heb inmiddels nieuwe informatie over de hypotheekvrije club. Het staat in deze topic omdat degene die mijn kennis ermee heeft benaderd nogal actief is in diverse MLM bedrijven.
Ik zal deze info in een nieuw topic zetten bij mogelijke oplichters.
Het is mij ook niet duidelijk of het wel of geen MLM is, wat wel duidelijk is dat de leiding in handen is van een Amerikaan die verschillende scams op zijn naam heeft staan. Het is ook geen geregistreerd bedrijf.

Bob C
Is verder ook geen probleem, heldere uitleg. Vroeg het me zomaar af!

irenes

Ongelezen bericht door irenes »

Wat mij opvalt aan deze conversatie is dat men niet weet waar het feitelijk over gaat en TOCH conclusies trekt. Dat is nooit echt verstandig, maar hieruit blijkt dat men eigenlijk niet WIL weten waar het om gaat.
Dat mag, natuurlijk. En dus moet het maar zo blijven.
Maar er dan over praten maakt het niet echt beter.
Ik vraag me alleen af, waarom je, als je niets te maken wil hebben met de hypotheekvrijeclub, je dan WEL wil doen of je er iets van weet.
Je HOEFT gelukkig niet gratis mee te doen!
Succes dus met wat je WEL weet en kan.
Irene

Niels2010

Ongelezen bericht door Niels2010 »

irenes schreef:Wat mij opvalt aan deze conversatie is dat men niet weet waar het feitelijk over gaat en TOCH conclusies trekt.
Waar ziet u conclusies dan?
irenes schreef:Dat is nooit echt verstandig, maar hieruit blijkt dat men eigenlijk niet WIL weten waar het om gaat.
Dat willen we wel, maar we mogen niet! Je moet eerst allerlei geheimhoudingsverklaringen tekenen. Dat is over het algemeen wel een teken dat er iets niet in de haak is, maar dat hoeft natuurlijk niet. Vertelt u ons eens hoe het wel zit, zou ik zeggen!
irenes schreef:Dat mag, natuurlijk. En dus moet het maar zo blijven.
Maar er dan over praten maakt het niet echt beter.
Ik vraag me alleen af, waarom je, als je niets te maken wil hebben met de hypotheekvrijeclub, je dan WEL wil doen of je er iets van weet.
Volgens mij wordt er telkens duidelijk aangegeven dat wij niet veel weten van deze club, en dat iedereen vrij is zijn/haar eigen keuze te maken om wel of niet mee te doen. Sommigen hier waarschuwen echter dat er tekenen zijn dat het misschien niet zo'n fantastische club is en dat je daarom wel alert moet zijn. Aanzetten tot alertheid is nooit een verkeerd iets volgens mij.
irenes schreef:Je HOEFT gelukkig niet gratis mee te doen!
Gelukkig maar! Mooi nog even de nadruk gelegd op het gratis element. Knap staaltje sluikreclame.
irenes schreef:Succes dus met wat je WEL weet en kan.
Ach, ik kan vast niet zoveel als u. Heel veel succes bij de Hypotheekvrije club!

Gesloten