LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rapportage op Fok! over MLM.

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Madeleine

Re: Rapportage op Fok! over MLM.

Ongelezen bericht door Madeleine »

Madeleine is een muts die over 1 week weer moet zwoegen voor haar BAAS
Ja, en een hele leuke, zelfstandige baan met een dik salaris. Leuke collega's ook nog. Ik hoef gelukkig niet met spullen langs de deuren te leuren. Enne, in september ga ik nog heerlijk 4 weken op vakantie (uiteraard doorbetaald). Tja, 36-urige werkweek, tikt lekker aan. Naast mijn normale 28 dagen heb ik er ook nog eens 26 extra doorbetaald bij. Da's bijna dan 2,5 maand vrij per jaar! En een 13e maand en een leuke bonus. Ik heb helemááál geen klagen!

En zwoegen? Dat valt best wel mee hoor. Das het fijne als je doorgeleerd hebt. Kun je de wat leukere banen kiezen.

En ben ik eens een keertje ziek, wordt ook gewoon doorbetaald. En gaat mijn baas failliet of wordt ik eruit gegooid, heb ik altijd nog 80% WW (semi-overheid). Dus mij hoor je niet klagen hoor!

Ik hoef hier niet mijn baan met man en macht te verdedigen op fora dat het zo geweldig is.

Voor ik het vergeet, op mijn werk heb ik ook een internetaansluiting.

tegenstander

Ongelezen bericht door tegenstander »

JUIST, madeleine, dat is de spijker op de kop.

Je vergeet overigens nog een heel belangrijke:

Jij (en ik ook) mag iedere avond van de week zelf weten wat je doet. Dat is vrijheid. Wij hoeven niet een avond in de zoveel tijd naar een hotel-met-congreszaal, met een stropdas aan luisteren naar een Ratelband-praatje!

Madeleine

Wij hoeven niet een avond in de zoveel tijd naar een hotel-met-congreszaal, met een stropdas aan luisteren naar een Ratelband-praatje!
Is dat zo? Moet je ook nog naar die bijeenkomsten, is dat ook nog verplicht? Zeker om als klapvee te fungeren en overal JA op te roepen.

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Is dat zo? Moet je ook nog naar die bijeenkomsten, is dat ook nog verplicht? Zeker om als klapvee te fungeren en overal JA op te roepen.
Niet verplicht natuurlijk. Maar er zijn wel veel verhalen over mensen die zich bezwaard voelen en dus toch maar gaan. Bij sommige MLM ondernemingen moet je er nog flink voor dokken ook. Zoek maar eens met Google op "Amway functions" of "Amway business tools" of "Amway motivational tools".

Jan van Eechoud

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Ik vind alle mensen die naar de bank toe gaan bankovervallers.
Want er is maar een klein verschilletje.... een PISTOOL!!!

Vr. groeten, Jan v E. (wat ben ik toch irritant hè?)

student26

Ik vind alle mensen die naar de bank toe gaan bankovervallers.
Want er is maar een klein verschilletje.... een PISTOOL!!!
Niet alleen dat, er zijn meer verschillen. Bijvoorbeeld de REDEN waarom hij naar de bank gaat. En die is in feite belangrijker dan het pistool!

Jan van Eechoud

Ik hoef hier niet mijn baan met man en macht te verdedigen op fora dat het zo geweldig is.
Mensen vallen je hier niet ook op aan.
(hoewel..net wel...slaat nergens op)
Vr. gr. JvE

Jan van Eechoud

Jij (en ik ook) mag iedere avond van de week zelf weten wat je doet. Dat is vrijheid. Wij hoeven niet een avond in de zoveel tijd naar een hotel-met-congreszaal, met een stropdas aan luisteren naar een Ratelband-praatje!
Jullie ondoordachte tegenstanders zijn onverbeterlijk!

"Dat is vrijheid".
Zeurkous! Jouw baas bepaald hoelaat jij je wekker zet!
Jouw baas bepaald hoe lang je met vakantie mag!
En jouw inkomen bepaald waarheen je met vakantie mag!

Vrijheid? Aan me hoela. Wat een zelfbedrog!

Vr. gr. JvE

Jan van Eechoud

Niet alleen dat, er zijn meer verschillen. Bijvoorbeeld de REDEN waarom hij naar de bank gaat. En die is in feite belangrijker dan het pistool!
Knap van je, 26.
Er zijn er 6. (verschillen)
Als je ze alle 6 hebt gevonden heb je een voetreis naar de Efteling gewonnen! (excl. toegang)

Vr. gr. En naar mate dat ploegje dommer gaat kletsen, word ik irritanter.
JvE

tegenstander

Ongelezen bericht door tegenstander »

Zeurkous! Jouw baas bepaald hoelaat jij ... ntie mag!

Nou, als mijn baas dat al doet, dan doet ie dat met een T

en dat is ook de reden waarom mijn baas een baan heeft met een leuk inkomen en niet langs de dueren hoeft te leuren met plastic doosjes, schoonmaakmiddelen, telefoonabo's of verzekeringen.

Dat is ook voor mij de reden dat ik dat niet hoef.
Ik weet in ieder geval dat ik volgend jaar ook op vakantie kan!
en het jaar daarop enzovoort,

en jij?

oh nee, jij kan niet meer antwoorden want jij hebt gisteren al gezegd dat je niet meer meedeed.......

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Knap van je, 26.
Er zijn er 6. (verschillen)
Als je ze alle 6 hebt gevonden heb je een voetreis naar de Efteling gewonnen! (excl. toegang)

Vr. gr. En naar mate dat ploegje dommer gaat kletsen, word ik irritanter.
JvE
Nee, jan je wordt niet irritanter.
Je wordt steeds LAFFER, en ook onfatsoenlijker.
Maar dat verschil weet jij toch niet.
Mensen persoonlijk aanvallen, niet reageren op uitspraken van anderen, je eigen woorden niet nakomen.
Een lichtend voorbeeld voor andere mlm-ers zou ik zo zeggen.

student26

"Dat is vrijheid".
Zeurkous! Jouw baas bepaald hoelaat jij je wekker zet!
Jouw baas bepaald hoe lang je met vakantie mag!
De achterliggende gedachte is je kennelijk totaal ontgaan (mij dus niet). Je moet eens wat verder denken dan je neus lang is, dan snap je de discussie hier misschien ook meteen wat beter.
En jouw inkomen bepaald waarheen je met vakantie mag
Dat geldt voor jou net zo goed volgens mij.
Maar vertel eens eerlijk, hoeveel uur werk je nou in de week?

En over je bankrovervoorbeeld: je ziet kennelijk de domheid van je eigen uitspraak niet eens. LEER er nou eens van.......

Madeleine

Maar vertel eens eerlijk, hoeveel uur werk je nou in de week?
Dat kan ik je wel vertellen. Googelen op naam van Jan van Eechoud. Hij zit tig forums. Daar is hij de hele dag mee bezig!

Gesloten