LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rotte appels
rotte appels
wat doet een tegenstander?
je hebt een grote met mooie groene appels ,maar er ligt toevallig een verrotte appel in de mand.De tegenstander haalt die ene verrotte appel eruit. En zegt;kijk alle appels zijn verrot!
Nee ,Mevrouw /meneer de tegenstander dat bent u!
Tegenstanders weten precies wat ze niet willen!(Praten altijd over wat ze niet willen)
Verrotte tegenstanders weten precies wat ze niet willen en dit geldt ook voor de andere.
Voorstanders weten precies wat ze WEL willen.!"
TIP voor iedereen.
Dit geldt voor iedereen,wat je ook doet in je leven(dus niet alleen mlm)
-Tegenstanders gebruikt eens niet de woorden zoals;
probleem//maar.//geloof ik niet//kan ik niet// lukt niet// proberen//als//misschien//ik hoop//negatief kant alleen zien. etc
-gebruik de woorden zoals;
-uitdaging.//geloof ik wel//kan ik wel.// lukt wel//doen//positief kan alleen zien etc
wanneer je dit toepast in je leven dan heb je daadwerkelijk een veel leuke leven waarbij ook veel meer haalbaar is.
Dit zijn een van de belangrijkste punten waarom iemand succesvol wordt of niet. (met alle zaken,dus niet alleen met mlm)
Zit tussen je horen.Doe dit eens een week lang of en let erop.
werkt echt.!Voor iedereen!
Wat je gelooft is waar.Succes
je hebt een grote met mooie groene appels ,maar er ligt toevallig een verrotte appel in de mand.De tegenstander haalt die ene verrotte appel eruit. En zegt;kijk alle appels zijn verrot!
Nee ,Mevrouw /meneer de tegenstander dat bent u!
Tegenstanders weten precies wat ze niet willen!(Praten altijd over wat ze niet willen)
Verrotte tegenstanders weten precies wat ze niet willen en dit geldt ook voor de andere.
Voorstanders weten precies wat ze WEL willen.!"
TIP voor iedereen.
Dit geldt voor iedereen,wat je ook doet in je leven(dus niet alleen mlm)
-Tegenstanders gebruikt eens niet de woorden zoals;
probleem//maar.//geloof ik niet//kan ik niet// lukt niet// proberen//als//misschien//ik hoop//negatief kant alleen zien. etc
-gebruik de woorden zoals;
-uitdaging.//geloof ik wel//kan ik wel.// lukt wel//doen//positief kan alleen zien etc
wanneer je dit toepast in je leven dan heb je daadwerkelijk een veel leuke leven waarbij ook veel meer haalbaar is.
Dit zijn een van de belangrijkste punten waarom iemand succesvol wordt of niet. (met alle zaken,dus niet alleen met mlm)
Zit tussen je horen.Doe dit eens een week lang of en let erop.
werkt echt.!Voor iedereen!
Wat je gelooft is waar.Succes
Re: rotte appels
je hebt een grote mand met mooie groene appels.je hebt een grote met mooie groene appels
sorry .
"Wat je gelooft is waar."
Nou, ik ben dus zo'n tegenstander.
Bovenstaande stelling is ontzettend dubieus en
maakt de MLM-zaak alleen maar belachelijker.
Ik kan geloven dat het gras blauw is en de lucht groen.
Ik kan geloven dat als ik geld verbrand dat ik daar
financieel beter van word.
Dat geloof ik. Maar dat maakt het nog niet waar.
Inhoudsloze kretologie, daar kopen we nix voor,
en dat is wel waar.
Nou, ik ben dus zo'n tegenstander.
Bovenstaande stelling is ontzettend dubieus en
maakt de MLM-zaak alleen maar belachelijker.
Ik kan geloven dat het gras blauw is en de lucht groen.
Ik kan geloven dat als ik geld verbrand dat ik daar
financieel beter van word.
Dat geloof ik. Maar dat maakt het nog niet waar.
Inhoudsloze kretologie, daar kopen we nix voor,
en dat is wel waar.
Wat je gelooft is waar! Wat een stomzinnige opmerking zeg. Als je op
die manier door het leven gaat is alles goed. Nou als je zo door het
leven gaat kom je jezelf wel tegen hoor! kan het nog dommer.
die manier door het leven gaat is alles goed. Nou als je zo door het
leven gaat kom je jezelf wel tegen hoor! kan het nog dommer.
als geroutineerd huisvrouw en boven-middelmatig kok, kan ik iedereen adviseren dat, indien er zich in een schaal fruit één rot exemplaar bevindt, alle andere vruchten zéér kritisch na te lopen.
Rot is erg besmettelijk.
Rot is erg besmettelijk.
Daarom moet je ook verrotte appels er uit gooien
Wat je gelooft is waar.
Wanneer je dat niet gelooft zegt deze stelling al genoeg.
het gaat erom: ik geloof het!
Wat je gelooft is waar.
Wanneer je dat niet gelooft zegt deze stelling al genoeg.
het gaat erom: ik geloof het!
Dit noemen ze nu psychologie van de KOUDE grond! oftewel onzin
uitkramen, Maar daar zijn voorstanders erg goed in.Dat is waar
uitkramen, Maar daar zijn voorstanders erg goed in.Dat is waar
joopat.dat is het verschil waarom iemand veel succes kan krijgen.
zakenmensen,sporters, gebruiken dit ook. Maar jij maakt het weer negatief. zoals 95% van de mensen.Puur instelling.
zakenmensen,sporters, gebruiken dit ook. Maar jij maakt het weer negatief. zoals 95% van de mensen.Puur instelling.
Nee sporters of zakenmensen denken , Ik kan het ,Dus ik ga het
maken! dat is een mentale instelling, Ik geloof het en het is waar ,is
gewoon flauwekul.
maken! dat is een mentale instelling, Ik geloof het en het is waar ,is
gewoon flauwekul.
Gasten: vinden jullie het nou zelf niet erg verwarrend?
De ene gast poneert een stelling en de andere gast reageert hierop.
Maar wat de laatste gast bedoelt dat begrijp ik wel: Hij bedoelt dat je wel je eigen prestaties kunt beinvloeden door een positieve instelling er op na te houden maar dat het ten enen male ONmogelijk is om met die instelling externe factoren te beinvloeden.
toch?
De ene gast poneert een stelling en de andere gast reageert hierop.
Maar wat de laatste gast bedoelt dat begrijp ik wel: Hij bedoelt dat je wel je eigen prestaties kunt beinvloeden door een positieve instelling er op na te houden maar dat het ten enen male ONmogelijk is om met die instelling externe factoren te beinvloeden.
toch?
Het bewijs is geleverd aangezien de reacties die er niet ingeloven.
Iedere mens is instaat wanneer het
Niemand geloofde griekenland EK winnaar werd,Sterker nog kwalitatief zullen het niet redden. Ze zijn het geworden door een goede instelling en deze stelling telt het meest ook ben je kwalitatief het beste dan red je het niet.
nogmaals test het uit.
Iedere mens is instaat wanneer het
zeer hoge presentaties neer te zetten.Je gelooft het en nog beter gezegd je gelooft in je zelf.MOET
Niemand geloofde griekenland EK winnaar werd,Sterker nog kwalitatief zullen het niet redden. Ze zijn het geworden door een goede instelling en deze stelling telt het meest ook ben je kwalitatief het beste dan red je het niet.
nogmaals test het uit.
Je kan geloven wat je wil, maar zolang er nog produkten te koop zijn op plaatsen waar de Nederlandse consument een vergelijking kan maken tussen de verschillende producten op het gebied van kwaliteit en prijs, zal de Nederlandse consument niet snel de voorkeur geven aan het kopen van één product op een plaats waar verder geen enkele mogelijkheid is om iets vergelijkbaars te zien.
Wou jij soms beweren dat de Apple Macintosh hier nooit het succes heeft behaald wat het in Amerika wel deed, omdat Steve Jobs niet GELOOFDE dat het dat zou doen?
Nee, omdat mensen geen MAC wilden kopen in een winkel waar ze geen vergelijking konden maken.
En dat geldt voor alle MLM-producten. Het Nederlandse publiek vreet dat niet! Geen Avon, geen Milene, geen Amway, geen HM en noem maar op.
Hooguit een beetje Tupperware, daar doen we wat lacherig over en zelfs Tupperware heeft een marktaandeeltje van een zeer gering percentage t.o.v. Curver, Flair en wat dies meer zij.
Maar denk en geloof jij maar lekker verder.
Wou jij soms beweren dat de Apple Macintosh hier nooit het succes heeft behaald wat het in Amerika wel deed, omdat Steve Jobs niet GELOOFDE dat het dat zou doen?
Nee, omdat mensen geen MAC wilden kopen in een winkel waar ze geen vergelijking konden maken.
En dat geldt voor alle MLM-producten. Het Nederlandse publiek vreet dat niet! Geen Avon, geen Milene, geen Amway, geen HM en noem maar op.
Hooguit een beetje Tupperware, daar doen we wat lacherig over en zelfs Tupperware heeft een marktaandeeltje van een zeer gering percentage t.o.v. Curver, Flair en wat dies meer zij.
Maar denk en geloof jij maar lekker verder.
zegt ik toch ,ligt eraan waar je in gelooft.
Het is toch duidelijk ik geloof erin. Jij hoeft er niet in geloven of een ander. Overigens Microsoft(geloofde in software voor alle computers) en apple(geloofde meer in design en hardware,en overigens windows is gejat van apple) geloofde toen ook niemand zelfs de banken niet!! Zij beleven erin geloven. Tupperware heeft eerst zijn produkten verkocht in winkels en vond aan zijn specifieke produkt geen goede aandacht werd gegeven wat wel met directe verkoop kon.Zij zijn nadien met directe verkoop begonnen. Nu een bedrijf 2 miljard dollar . beurs genoteerd.
Het is toch duidelijk ik geloof erin. Jij hoeft er niet in geloven of een ander. Overigens Microsoft(geloofde in software voor alle computers) en apple(geloofde meer in design en hardware,en overigens windows is gejat van apple) geloofde toen ook niemand zelfs de banken niet!! Zij beleven erin geloven. Tupperware heeft eerst zijn produkten verkocht in winkels en vond aan zijn specifieke produkt geen goede aandacht werd gegeven wat wel met directe verkoop kon.Zij zijn nadien met directe verkoop begonnen. Nu een bedrijf 2 miljard dollar . beurs genoteerd.
Geloven doe ik niet. Als men het op geloof wil spelen: ik geloof niet. Evidentie wil ik zien. Ik geloof niet in de rechtvaardigheid van de wereld. Iedereen wil verdienen en als het kan over mijn rug. Ik ben niet zo naief dat ik geloof dat andere mensen willen dat ik geld verdien. Als jij rijk kan worden en mij vertelt dat ik het ook dan dan is mijn eerste reactie: dan heb je mijn geld zeker nodig om dat te bereiken.
jannieheetik . je hebt gelijk, Ik had het over psychologie van de
koude grond en reageerde zonder mijn naam te vermelden! Er is op deze site al genoeg onduidelijk ,dus moet ik het niet erger maken!
alles wat slaat op . Ik geloof het dus het is waar. Is gewoon onzin ! Natuurlijk moet je
ergens in geloven als je iets opzet of een prestatie moet leveren , maar
dat is iets heel anders . joopat
koude grond en reageerde zonder mijn naam te vermelden! Er is op deze site al genoeg onduidelijk ,dus moet ik het niet erger maken!
alles wat slaat op . Ik geloof het dus het is waar. Is gewoon onzin ! Natuurlijk moet je
ergens in geloven als je iets opzet of een prestatie moet leveren , maar
dat is iets heel anders . joopat
keesjan dan ben je negatief. wanneer je OOK NOG NIEMAND VERTROUWD. dan kun jij nooit zaken doen.
joopat. je zegt het al. natuurlijk met je ergens in geloven en dat heeft met alles te maken. geen 99% maar 100% De meeste mensen geloven maar 99%. Dat is niets.
Wanneer je nergens in gelooft dan wordt het niks met je.Beter gezegd dan bereik je niets.
Wanneer je nergens in gelooft dan wordt het niks met je.Beter gezegd dan bereik je niets.
Gast heeft OF niet gelezen wat ik schreef, of hij heeft het niet gesnapt!
This is not America, zou David Bowie zeggen.
Dit is Nederland, nuchterland! Wij trappen daar niet massaal in net als de Amerikanen.
En niet eroverheenlullen, we hadden het erover dat je door geloven wel je eigen prestaties kan veranderen maar niet de externe factoren.
Als jij, om het dan duidelijk te stellen, een MLM-ertje bent in bijvoorbeeld plastic doosjes, in een omgeving waarin om-de-andere-deur een plastic-doosjes-MLM-ertje woont, dan kan die man geloven wat ie wil, maar hij zal weinig plastic doosjes aan de man brengen en het recruteren van nieuwe plastic-doosjes-MLM-ertjes zal helemaal niet meevallen.
Daar sta je dan met je geloof en je plastic doosjes.
This is not America, zou David Bowie zeggen.
Dit is Nederland, nuchterland! Wij trappen daar niet massaal in net als de Amerikanen.
En niet eroverheenlullen, we hadden het erover dat je door geloven wel je eigen prestaties kan veranderen maar niet de externe factoren.
Als jij, om het dan duidelijk te stellen, een MLM-ertje bent in bijvoorbeeld plastic doosjes, in een omgeving waarin om-de-andere-deur een plastic-doosjes-MLM-ertje woont, dan kan die man geloven wat ie wil, maar hij zal weinig plastic doosjes aan de man brengen en het recruteren van nieuwe plastic-doosjes-MLM-ertjes zal helemaal niet meevallen.
Daar sta je dan met je geloof en je plastic doosjes.