LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] s'Werelds grootste finacieciële dienst verlener Citigroup

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

s'Werelds grootste finacieciële dienst verlener Citigroup

Ongelezen bericht door Gast »

-s'Werelds grootste finacieciële dienst verlener Citigroup hanteert MLM
-------------------------------------------------------------------------------

zie http://www.dft.nl/servlet/ArticleByID?I ... section=00

Recordwinst Citigroup

NEW YORK (ANP) - Het Amerikaanse bankconcern Citigroup, ’s werelds grootste financiële dienstverlener, heeft in het derde kwartaal met een recordwinst afscheid genomen van zijn bestuursvoorzitter Sandford Weill. De nettowinst steeg in vergelijking met hetzelfde kwartaal vorig jaar 20 procent tot 4,69 miljard dollar.
Citigroup profiteerde van een herstel op de aandelenbeurzen en wist sterke groei te realiseren met het bankieren voor consumenten (creditcards, hypotheken en verzekeringen) en bedrijven. De omzet nam met 10 procent toe tot 19,4 miljard dollar. De resultaten overtroffen de verwachtingen van analisten. Concurrerende banken verrasten de afgelopen weken ook al met hun kwartaalresultaten.
’Sandy’ Weill droeg begin oktober de leiding over aan zijn vertrouweling Charles Prince. De legendarische Wall Street-bankier had sinds 1998 de macht in handen bij Citigroup. Daarvoor was hij topman bij de verzekeraar Travelers Group, die met Citicorp fuseerde tot Citigroup.

Eén van de bedrijfsonderdelen van citigroup is primerica
zie http://www.citigroup.com/citigroup/business/index.htm

En Primerica is een ..................................

netwerkmarketingbedrijf.

Zie ook http://ww4.primerica.com/public/what/pr ... arque.html

Madeleine

Re: s'Werelds grootste finacieciële dienst verlener Citigroup

Ongelezen bericht door Madeleine »

En Sandy Weill zat naast Donald Trump bij Letterman in de uitzending. Deze kennen wij al!

joopat

Ongelezen bericht door joopat »

IK word echt moe van al die bedragen! al die miljarden. Het kan
niet op! Wie willen ze nu overtuigen. joopat

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

Tegen die paar zielige miljardjes die netwerkmanagement denkt te claimen staat een complete wereldeconomie. Gebaseerd op biljoenen euro's...

joopat

Ongelezen bericht door joopat »

Keesjan. je hebt natuurlijk gelijk!In verhouding zijn het maar restjes,
Toch lijkt het wel of dat het enige is waar ze mee schermen! Zelfs deze
getallen zeggen helemaal niets over wat er nu werkelijk speelt bij MLM
en niemand van de voorstanders kan of wil het uitleggen. Dus zolang
niemand met de JUISTE bedragen komt, hou ik het voor grootspraak!
Ik raad iedreen die er aan wil beginnen aan om niet naar mooipraat te
luisteren ,CHECKEN dat is wat nodig is VOOR je er aan begint!!!

grasspriet

Ongelezen bericht door grasspriet »

Net een klant 11.000 Euro op jaarbasis bespaart en daar zelf bijna 1200 direkt mee verdient. Tjonge, MLM zal de klant wel hebben opgelicht en mij. Hahaha en wederom geloven de tegenstanders dat natuurlijk niet, want ja, berichten over hoe het wel degelijk werkt, daar hebben ze een hekel aan.

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

berichten over hoe het wel degelijk werkt, daar hebben ze een hekel aan.
Zolang jullie niet met officiele cijfers komen (jaarverslagen bijvoorbeeld) blijven deze berichten Broodje Aap verhalen. Sorry.

Gast

Vraag ze op bij de KVK !

Gast

Geplaatst op 05 Aug 2004 09:50 door grasspriet

--------------------------------------------------------------------------------

Net een klant 11.000 Euro op jaarbasis bespaart en daar zelf bijna 1200 direkt mee verdient.

bespaarD ten opzichte van wat? Van KPN-tarieven, of van pre-paytarieven?

Ik bel voor 3 cent per minuut naar iedere huisaansluiting in Nederland en naar al mijn vrienden en familie op hun 06 (3 Telfort samenbellen 500 abo's voor € 45 p.m, 1500 minuten)

Hoeveel zou je daarop hebben bespaarD?

(overigens is het ook 'verdienD' en als jij niet liegt is het inderdaad heel knap. want in het vrije bedrijf zou iemand die geen werkwoorden kan vervoegen NOOIT zoveel verdienen, niet eens voor een hele maand hard werken!)

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

Ik bel voor 0.5 cent per minuut binnen heel nl en voor een prikkie daarbuiten.
Heb nog geen aanbieder gezien die het voor minder doet.

Gast

Ik bel gratis* met mijn vrienden en familie (*alleen de starttik de belminuten zijn gratis)

Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Ik bel voor 0.5 cent per minuut binnen heel nl en voor een prikkie daarbuiten.
Heb nog geen aanbieder gezien die het voor minder doet.

Slim denkt slim te zijn. Het is al een tiidje duidelijk dat het bedrijf waar jij mee belt het enkel en alleen doet om klanten te porren.Eenmaal genoeg, knallen ze de prijzen omhoog. Heeft een groot artikel in de krant gestaan hierover. Het bedrijf verkoopt belminuten onder de kostprijs.

Iemand noemt zich slim, maar wordt ondertussen heel simpel belazerd.
Ik noem dat gewoon....DOM!!!

Madeleine

Heeft een groot artikel in de krant gestaan hierover.
Welke krant? Datum, katern??

Start van deze thread:

Waarom staat er geen jaartal in? Er wordt in economische berichten altijd verwezen naar jaartallen. Dat is handig om later onderzoek te doen.

Madeleine

En ja hoor, daar verschijnt dr. Charles King weer.

Volgens mij zit ik in een draaimolen. Gewoon een paar dagen wachten en..... ja hoor, daar komen ze weer. Nu nog wachten op Donald Trump bij David Letterman.

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Zeg, Grasspriet. Je klant is 11.000 beter af en jij bent 1.200 rijker.

Klinkt erg a la de verkoop van financiele producten waar het legio-lease forum mee vol staat. Maar ik spreek vast voor mijn beurt. Ben benieuwd of je klant in de toekomst nog zo tevreden is.

Overigens staat je "poenerige" manier van doen me wel tegen. En dan spreek ik niet voor mijn beurt.

Jan

grasspriet

Ongelezen bericht door grasspriet »

Niks niet poenerig, gewoon het zoveelste bewijs dat MLM voor zowel klant als distributeur werkt. Dat dat niet in jouw plaatje van MLM past, blijkt wel uit je opmerking over 'of de klant in de toekomst ook zo tevreden is'. Feiten (onafhankelijk onderzoek door de universiteit van Leuven) tonen aan dat 93% van onze klanten tevreden tot zeer tevreden is, maar ook daar wil je vast niet aan. Heb je er ooit aan gedacht dat mond-tot-mond reklame alleen positief werkt als je waarmaakt was je beweert. En dat doen we dus. Doodsimpel eigenlijk.

Keesjan

Feiten (onafhankelijk onderzoek door de universiteit van Leuven) tonen aan dat 93% van onze klanten tevreden tot zeer tevreden is, maar ook daar wil je vast niet aan.
"Onafhankelijk" onderzoek. Sure. Je mag nooit naar een gehele instelling verwijzen. Onderzoeksbron en uitleg wat er precies staat graag.

O wacht, je maakt gebruik van de NS manier: 84 % rijdt op tijd. En wat niet optijd rijdt, zijn onze "klanten" niet.

Madeleine

Niks niet poenerig, gewoon het zoveelste bewijs dat MLM voor zowel klant als distributeur werkt
Sorry, niet poenerig. Welk bewijs? Wat klets je nou uit je nek.

OK, ik heb vandaag voor mijn bedrijf een nieuw contract afgesloten voor 6 mio. Mijn bonus bedraagt 2% = 120.000 €. Geloof jij dat?

Dus eerst even een bedrijfsnaam noemen of met bewijzen komen.

Keesjan

OK, ik heb vandaag voor mijn bedrijf een nieuw contract afgesloten voor 6 mio. Mijn bonus bedraagt 2% = 120.000 €. Geloof jij dat?
Dat klinkt best aannemlijk eigenlijk. :o

Gesloten