Beste mensen,
Vier jaar geleden heeft mijn beste vriend zich beziggehouden met multilevel network marketing. Via het bedrijf skybizz had hij de mogelijkheid een netwerk aan te leggen. Hij kocht een website en verkocht het door. Ik vertrouwde de handel niet, maar heb 1 aandeel gekocht a 250 dollar om even te kijken wat er zou gebeuren. 4 jaar geleden is mijn vriend overleden. Na zijn dood heeft hij tot mijn verbazing wel geld uitgekeerd gekregen. Anderen en ik hebben nooit wat gehoord. Hoewel ik me besef dat ik natuurlijk naar mijn geld kan fluiten ben ik wel heel erg benieuwd of er meer mensen zijn die met dit bedrijf in zee zijn gegaan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Skybizz.com
Re: Skybizz.com
Sorry, maar je verhaal is nogal vaag.
Jouw beste vriend heeft 4 jaar geleden ergens geld ingestoken, maar is ook 4 jaar geleden overleden?
En na zijn dood heeft hij geld uitgekeerd gekregen?
Maar wie heeft dat geld dan ontvangen?
Jij hebt dan toch een vordering op hem?
Jouw beste vriend heeft 4 jaar geleden ergens geld ingestoken, maar is ook 4 jaar geleden overleden?
En na zijn dood heeft hij geld uitgekeerd gekregen?
Maar wie heeft dat geld dan ontvangen?
Jij hebt dan toch een vordering op hem?
Re: Skybizz.com
nee, dat is ook niet de bedoeling. Zijn ouders hebben wat geld gekregen. Het gaat mij niet om het geld, het gaat erom dat hij bedonderd is, en ik een beetje en ik zou graag willen horen of meer mensen dit bedrijf kennen.