LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] supervisors en klanten

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Geen Jan van E

Re: supervisors en klanten

Ongelezen bericht door Geen Jan van E »

Elk nadeel heeft een voordeel!
Het leuke is van een ongeluk, dat je lekker de hele dag in je bedje kan blijven liggen, met lekkere zustertjes om je heen, die je de hele dag verwennen.

Kortom, deze vergelijking van jou is weer typisch de bekende appeltjes met de peertjes vergelijken.

Ben je nu echt zo dom, controllertje alias verkennertje?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

De lunchpauze is voorbij ze zijn weer aan het werk :lol: :lol: :lol:

Spy

Ongelezen bericht door Spy »

De lunchpauze is voorbij ze zijn weer aan het werk

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

TOT ZO, BIJ DE THEE!

Gast

Hahaha, positivo's...... Ik schrijf dit bericht vanaf mijn werk. Ik ben gelukkig niet, zoals jullie, werkloos en hoef dus ook niet naar die dure trainingen....

Toevallig heb ik een zeer goede vriend, die wel mlemmer is, en die mij daar veel over verteld. Ook dat hij anderen erin trekt, maar bewust niet zijn vrienden, om zelf geld binnen te halen. Maar rijk?? Nee joh, hij werkt, net als de meesten van de mlemmers er gewoon naast.

Enne, ik hoef ook geen stront te eten, om te weten dat het niet lekker is. Maar jullie blijkbaar wel. Smakelijk! Jullie willen toch niet aannemen dat het niet te vreten is.

Oplichters!! 8)

Gast

En even over laag taal gebruik:
Werken doe ik al lang niet meer, dat is zonde van mijn tijd en voor mijn levensonderhoud van mijn gezin en mijzelf hoef ik het niet tedoen.
Het is in dit verband "het" levensonderhoud. Tevens moet er een spatie tussen te en doen.

Oplichters!! 8)

Gast

Werkze !

Stumper 8)

Gast

aanraden. Het is geschreven door een onafhankelijk persoon.
Het is een ingenieur en econoom, die in 1992 een onafhankelijk hoofd-adviseur van NWM voor het grote publiek is geworden.

Hij schrijft o.a..."om mijn werk goed te kunnen doen had ik een op feiten gebaseerde,verantwoorde verklaring nodig voor de claim dat dit een groei-branche zou worden; anders zou ik net zo belachelijk worden gemaakt als velen voor mij.Er was geen verklaring voor handen.
Na een studie van het hele onderwerp ontwikkelde ik mijn verklaring waarom NWM zou bloeien en sindsdien heb ik deze op tienduizenden mensen beproefd,onder vuur genomen door ambtenaren,zakenlieden en financieel-journalisten( die wel de meest sceptische mensen op deze planeet moeten zijn).
Niemand heeft ooit de nauwkeurigheid, logica of gevolgtrekkingen van mijn verklaring betwist, zodat ik zeer veel vertrouwen heb in de juistheid ervan. Het is zelfs zo dat'Business Age', het grootste tijdschrift voor het bedrijfsleven in Groot- Brittannië, na het beluisteren van mijn verklaring een eigen onderzoek heeft uitgevoerd en een speciale studie van 34 bladzijden aan NWM heeft gewijd, schrijvend dat NWM eindelijk volwassen is geworden, in het derde decennium van zijn bestaan".

Dit boek is een echte aanrader voor mensen die het echt willen weten.
Uiteraard in het Nederlands en het leest lekker weg.

Distributie in Europa:
Network Press Int. Ltd.
Vestiging Duitsland
Tel:0049-40-5332260
Fax:0049-4053322620

Succes.
[/b]

Voor een ieder die liever naar PRAKTIJK mensen luisteren.

Gesloten