De verdienste voor hun zit dus in het aanmeldgeld en de maandelijkse bijdrage en de lasten bij de gebruikers die maar moeten zien om dat bedrag terug te verdienen.
Daar ziet het naar uit, Jor.....
ik meen dat ik gelezen heb dat het 4 euro per spelletje kost, dus daar zit toch wel ruimte....
Of mensen dat betalen voor een spelletje??? Ik betwijfel het.
Maar echt goed onderzoek heb ik nog niet gedaan....
De info kwam uit :
"uVme Basis Training Voor Een Ieder Die Wil Slagen Met uVme"
W.o......
Begrijp, dat je elke dag opnieuw de enorme kans krijgt om een potentiële Q9 aan te brengen aan het bedrijf. (hoogste rang binnen uVme).
Het is gewoon een feit dat elke nieuwe persoon die je contacteert of waar je een afspraak mee maakt, een potentiële Q9 kan zijn. Je weet nooit op voorhand wie Q9 zal worden en wie niet.
Zorg dat je dus eerst en vooral zelf goed begrijpt welke enorme kans en mogelijkheid je in je handen hebt. Maak desnoods een studie over de enorme mogelijkheden van dit uVme concept. Iemand die niet BEGRIJPT welke enorme kans en mogelijkheid hij in handen heeft, kan er ook de juiste waarde niet van inschatten.
Een kind die in het zand met stenen speelt en plotseling een ruwe diamant vindt, zal er de waarde niet van begrijpen en ook niet van kunnen inschatten. Het zal er net als met de andere waardeloze stenen een tijdje mee spelen en dan weggooien om vervolgens andere stenen te zoeken om mee te spelen .
Troeven
1. Het moederbedrijf achter uVme, (Virtual World Direct) is geen start-up company maar bestaat al 5 jaar.
2. Je werkt samen met, en wordt geruggensteund door een solide bedrijf met een bewezen business model die miljoenen heeft uitgekeerd aan haar leden.
3. uVme heeft voldoende kapitaal voor snelle groei en professionele ondersteuning en zal de winsten uit hun moederbedrijf de komende 5 jaar in uVme blijven investeren.
4. uVme beschikt over kantoren op vier continenten waaronder een eigen kantoor in Bangalore India waar de games worden ontworpen en geproduceerd.
5. uVme beschikt over een team van de 18 beste game ontwikkelaars die copywrited zijn aan uVme, zodat we gegarandeerd zijn van een continue toevoer van games.
6. Uw uVme business wordt geruggensteund door een management team die bestaat uit zeer ervaren ondernemers, waarvan hun identiteit en hun verdiensten volledig zichtbaar zijn voor anderen.
7. U een business met een nieuw en revolutionair concept kunt opbouwen, die in potentie miljoenen mensen de mogelijkheid biedt om plezier te maken EN er een inkomen mee te kunnen verdienen.
8. U een business kunt opbouwen in de meest exploderende industrieën van dit Moment en de nabije toekomst, namelijk Online Casual Skill Games, Sociale Netwerking Sites, en Social Marketing die letterlijk op exploderen staan.
9. U een business kunt opbouwen zonder daar veel geld in te hoeven investeren, d.m.v. een 7-generatieverwijzingsprogramma. Waarbij uw onderneming de potentie heeft om een deel van deze miljarden industrie te kunnen omzetten.
Eigenlijk is u enige investering er een van tijd en energie.
10. U beloont wordt middels een compensatie plan wat nog nooit vertoond is in de hele Netwerk Marketing Industrie, en die niets anders dan revolutionair en fenomenaal te noemen is.
11. U samenwerkt met de beste mensen uit de Netwerk Marketing industrie die ware Mentors voor u zullen zijn en u helpen om uw onderneming op te zetten en uit te breiden
12. U de enige speler in het veld bent en het veld beslaat de gehele wereld. U kunt u business wereldwijd opzetten en u heeft steun van leiders binnen ons team die over de 6 continenten gelokaliseerd zijn
De Online Casual Skill Game Markt en Social Networking Sites zijn enorme groeimarkten die aan het begin van een enorme boom staan.
Voeg daar het zeer krachtige compensatieplan van uVme aan toe en u beschikt over een winnende formule.
Kijk voor nieuws en achtergronden m.b.t. de bovenstaande markten :
www.uvme-casual-games.com/?cat=16 ,
www.advancenotice.co.uk/blog
en
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_so ... king_sites
- De verwachtingen zijn dat de komende jaren de omzetten in deze industrie zullen verdrievoudigen van $164 per seconde naar $412 aan omzet die gegenereerd wordt op internet aan het spelen van skill games.
Dit wordt o.a. ook gezien door anderen zeer vooraanstaande tyconen als Joop van den Ende en Donald Trump.
SBI