LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vijf eenvoudig te beantwoorden vragen voor MLM' ers

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Ookevenmeedoen

Re: Vijf eenvoudig te beantwoorden vragen voor MLM' ers

Ongelezen bericht door Ookevenmeedoen »

met dan wel het verschil dat de muziek die ik niet leuk vind, mij geen honderden euro's kost, en dat ik mijn muziek niet bij al mijn vrienden en kennisen zit op te dringen......maar bedankt voor de beeldspraak!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Opdringen?! De enigen die hier wat opdringen zijn degenen die je hun idee willen opdringen dat MLM verwerpelijk is.

student26

Ongelezen bericht door student26 »

@ jannieheetik: mijn excuses als ik de verkeerde indruk heb gewekt. Ik ben voorstander van de legalisatie van softdrugs, maar ben er in mijn reactie vanuitgegaan dat op de illegale handel in harddrugs werd gedoeld (ik denk overigens nog steeds dat dat bedoeld werd gezien de stelling in dat bericht).

@ bruintje beer:
student 26 (ik twijfel dat het voor je leeftijd staat)
Daar staat het wel voor.
maar wel willen winnen!!!
Hoezo, kan ik hier iets winnen dan?

Het gaat mij er niet om "iets te winnen". Ik ben alleen in een aantal discussies hier verzeild geraakt en als ik mensen hier domme dingen zie schrijven dan reageer ik daar op ja. Net zo goed als jij en alle anderen hier doen. Is daar wat mis mee?
Je bent dus eigenlijk nog erger... het is je eigen dunk die je probeert op te krikken door andere af te zeuren.
Wie zeurt hier nou wie af?
nog maals we weten je stand punt Jij wilt niet mee doen aan welke vorm van MLM. een ander wel..
Dat is voor mij niet het discussiepunt. Als het ZO simpel lag dan was ik niet eens aan de discussie begonnen. Waar het mij om gaat is dat de meesten een enorme groep "losers" mee naar de verdoemenis nemen en DAT vind ik een slechte zaak. Dat iemand dat zichzelf aan wil doen, prima, MITS goed overwogen en MITS zij ook op de hoogte zijn van nadelen en valkuilen van het concept, die vakkundig door de huidige generatie MLM'ers verzwegen worden.

Dat zij anderen, vaak wat naievere, minder hoog opgeleide, in een niet rooskleurige positie bevindende of op een andere manier als sociaal zwakker aan te merken mensen in hun val meeslepen vind ik onvergeefbaar.

Dat zij daarbij tal van leugens en andere listigheden (psychologische manipulatie, lichte vormen van brainwashing, vul zelf maar in) inzetten vind ik ook geen mooie zaak.

DAT is waarom ik de pest aan MLM heb. Anders hadden we het hier gewoon over verkopen gehad en DAAR heb ik GEEN moeite mee.

Dit had je ALLEMAAL al kunnen weten, als je de threads maar had gelezen.

@ gast:
Opdringen?! De enigen die hier wat opdringen zijn degenen die je hun idee willen opdringen dat MLM verwerpelijk is.
Wat doen jij/jullie hier dan??

betweter

Ongelezen bericht door betweter »

Ik ben me niet bewust dat ik me heb opgedrongen; ik reageer enkel op verhalen die in mijn ogen niet kloppen.

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Ik ben me niet bewust dat ik me heb opgedrongen; ik reageer enkel op verhalen die in mijn ogen niet kloppen.
Precies. En dat doe ik dus ook. Dus waarom Gast dan vindt dat ik iemand iets opdring is mij volstrekt onduidelijk.

Gesloten