LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom distribiteurs blijven aantrekken

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
ondernemer_2004

Re: Waarom distribiteurs blijven aantrekken

Ongelezen bericht door ondernemer_2004 »

Jij krijgt gewoon bonussen als jij distributeurs aanbrengt en daar zit je geld
Sorry, maar dat is gewwon niet waar. We kunnen de proef op de som nemen. Jij schrijft je bij mij in als vertegenwoordiger en we wachten net zolang totdat ik over jouw inschrijving betaald krijg.

Als coach voor ondernemers (niet MLM dus) help ik ondernemers hun bedrijf beter, efficienter, etc te maken. Ik krijg pas betaald als zij hun doelen bereiken. Zo niet krijg ik niets betaald (dat noemen we no-cure-no-pay).

Pas als mijn vertegenwoordigers verdienen, verdien ik daarmee ook een heel klein beetje (reken maar eens uit wat 0,25% van bijv. 10.000 omzet is per maand).

ondernemer_2004

Dan moet je even op deze website kijken, officieel ACN.

http://unlimitedoptions.nl/uitleg.html#4

En waar begint het mee: HET FRANCHISECONCEPT VAN ACN
Dit is GEEN officiele ACN site.

Officiele ACN sites zijn:
www.acneuro.com
www.acnmall.com
www.acnenergy.com
www.acninfo.com
www.acnmobile.com

Bekijkt het eens positief

Ongelezen bericht door Bekijkt het eens positief »

En daar liggen de centjes, daarom moeten er zoveel mogelijk distributeurs/partners gezocht worden.

je meot eens slimmer denken.
wat heb je liever 100% over je eigen werkzaamheden.
over 1% over heleboel werkzaamheden van anderen.

natuurlijk dat zijn je eerste verdiensten om een netwerk van distibuteurs op te bouwen MET KLANTEN. Daarvoor krijg je bonussen.

bonussen ontvangen we niet om mensen in te schrijven.
alleen wanneer zij produceren. Een extra motivatie.

tijd en geld wordt er gecreeerd,

toch mooi die bonussen .niks verkeerd aan.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

MLM blijft bestaan omdat er mensen tussen zitten die mislukken.

precies!! Daarom werkt het . zoals met elk handel.
wanneer iedereen succesvol zou worden in de handel. Dan was er geen handel meer!!!....

Madeleine

Ongelezen bericht door Madeleine »

Quote:

Even op home klikken, linksboven. All Comunications Network.

tegenstander

Ongelezen bericht door tegenstander »

Quote:

Dit is GEEN officiele ACN site.
Nou, ik heb eens gekeken en dat is het dus WEL.
Het is een Nederlandse (??) site van een ACN poot.

Nederlands? Ja....
Doordat ACN tot 7 generaties deze provisie uitbetaald,
Dit betekend dat........
dus van het vervoegen van werkwoorden hebben ze niet zoveel kaas gegeten, wel van 'vangen':
Bij ACN hebben we een eenmalige investering van €549,-- excl.BTW. Daarnaast betaalt u vanaf het tweede jaar een jaarlijkse verlenging van €99,-- excl. BTW.
triest!

Gast

triest!

............als je de mogelijkheid niet ziet!!!!!!

ondernemer_2004

Nou, ik heb eens gekeken en dat is het dus WEL
Wie zou het beter weten. Een ACN vertegenwoordiger of een niet-ACN vertegenwoordiger.

Madeleine

Ongelezen bericht door Madeleine »

Tot op heden nog geen antwoord gekregen waarom jullie zo fanatiek distrubiteurs blijven zoeken. Een hoop gebral, meer niet.

Het gaat alleen maar om het inleggeld waar jullie een dikke bonus over vangen. Dat is de reden dat het een piramide is. Het produkt is bijzaak om aan de wettelijke normen te kunnen voldoen.

Gezien jullie gebral en onredelijke prietpraat, ben ik er tevens van overtuigd dat de hele MLM een sektevorm is. Wij (tegenstanders) zijn de boze buitenwereld die er niets van snappen. En jullie gaan naar bijeenkomsten waar nog eens bevestigd wordt dat jullie het beste stap in jullie leven hebben gedaan om 549 € inleggeld te betalen.

Het krijgt een soort griezelig fanatisme, jullie zijn niet meer in staat te relativeren. Totdat de bel spat... en het is over en uit.

Iedere keer wordt weer aangehaald dat MLM al 50 jaar bestaat, zogenaamd de snelst groeiende markt. Cijfers die het tegendeel bewijzen negeren jullie gewoon.

Nou, heb je 40 klanten en verdien je 12 Euro per maand. Mooie bijverdienste. Maar het echte geld krijg je als je distributeurs aanbrengt, nietwaar. Daarom wil niemand nadenken over de vraag waarom er eindeloos distributeurs worden gezocht als de markt maar een beperkt aandeel heeft. De spoeling wordt steeds dunner en uiteindelijk verdienen de mensen die het laatste instappen geen dubbeltje meer en zijn hun inleggeld kwijt.

Ik hoop dat een van de consumentenorganisaties hier eens een item aan besteed en eens duidelijk uit de doeken doet wie hierachter zit en hoe het mechanisme werkt.

Gast

Dat is de opzet van al die MLM bedrijven. Maar blijven drammen in het werven van distributeurs en waarom?. Om jou te laten geloven dat je op die manier de meeste verdiensten kan binnen slepen.
Maar die markt raakt m.i. een keer verzadigd en wat ik vind als je wil gaan werken via een MLM bdrijf dat producten verkoopt zoals Herbalife, Aloe Vera FLP en Neways vind ik het eerst belangrijk om productkennis op te doen, zelf ervaren hoe die producten werken, producten verkopen,
want hoe moet je distributeurs aantrekken als je zelf nooit en te nimmer een product hebt verkocht.
Vooral bij Neways ligt heel erg de nadruk op het werven van distributeurs, daarom ben ik daar nooit mee in zee gegaan.
Bij FLP Aloe Vera ligt iets minder de nadruk op het werven van distributeurs maar als je dan aangeeft ik wil eerst me richten op productverkoop krijg je een "beginnerstraining", dus je denkt hier hoor ik de beste aanpak om producten te verkopen, helaas er wordt alleen maar gedramd om zo snel mogelijk het hoogste niveau te bereiken zodat je de "hoogste" verdiensten hebt.
Nou mijn ervaring is allemaal mooie praatjes wat allemaal veel te mooi wordt gebracht en wat ook opvalt de succes verhalen worden steeds door dezelfde mensen verteld die het waarschijnlijk wel hebben "gemaakt", maar hoe groter het aantal distributeurs wordt hoe moeilijker het wordt om er iets mee te verdienen.
Mijn advies blijf nuchter en laat je niet gek maken.

ondernemer_2004

Tot op heden nog geen antwoord gekregen waarom jullie zo fanatiek distrubiteurs blijven zoeken. Een hoop gebral, meer niet.

Het gaat alleen maar om het inleggeld waar jullie een dikke bonus over vangen. Dat is de reden dat het een piramide is. Het produkt is bijzaak om aan de wettelijke normen te kunnen voldoen.

Gezien jullie gebral en onredelijke prietpraat, ben ik er tevens van overtuigd dat de hele MLM een sektevorm is. Wij (tegenstanders) zijn de boze buitenwereld die er niets van snappen. En jullie gaan naar bijeenkomsten waar nog eens bevestigd wordt dat jullie het beste stap in jullie leven hebben gedaan om 549 € inleggeld te betalen.

Het krijgt een soort griezelig fanatisme, jullie zijn niet meer in staat te relativeren. Totdat de bel spat... en het is over en uit.

Iedere keer wordt weer aangehaald dat MLM al 50 jaar bestaat, zogenaamd de snelst groeiende markt. Cijfers die het tegendeel bewijzen negeren jullie gewoon.

Nou, heb je 40 klanten en verdien je 12 Euro per maand. Mooie bijverdienste. Maar het echte geld krijg je als je distributeurs aanbrengt, nietwaar. Daarom wil niemand nadenken over de vraag waarom er eindeloos distributeurs worden gezocht als de markt maar een beperkt aandeel heeft. De spoeling wordt steeds dunner en uiteindelijk verdienen de mensen die het laatste instappen geen dubbeltje meer en zijn hun inleggeld kwijt.

Ik hoop dat een van de consumentenorganisaties hier eens een item aan besteed en eens duidelijk uit de doeken doet wie hierachter zit en hoe het mechanisme werkt.
Wat de reden is om naar vertegenwoordigers te zoeken is voor iedereen verschillend.

Mijn reden is dat ik in alle landen waar ACN actief is, klanten zou willen hebben. Waarom? Uiteraard omdat het financieel interessant is. Aangezien er geen cent wordt uitbetaald zonder dat er klanten binnen komen, is het vanzelfsprekend deze mensen te helpen met het vinden van klanten. Zodra deze nieuwe mensen klanten hebben (minimaal 6) wordt er pas een bonus uitbetaald. Deze bonus varieert van € 40 tot € 255 en is afhankelijk van je positie in het betalingsplan cq compensatieplan.

Wat kan ik doen om te bewijzen dat er pas uitbetaald wordt indien vertegenwoordigers klanten(minimaal 6 dus) binnengehaald hebben?

Gast

Ff over de mensen die over die €500,- + hebben dat is helemaal niet zo. De inleg is €399,- (exl BTW). EN die inleg die verdien je weer terug als je dus 20 klanten inschrijft. Nou poupou als je dat al niet lukt in 30 dagen ja dan is dit gewoon niks voor je.

En ja ik ken ook mensen die €399,- betalen en dan nog een paar maanden wachten......en wachten....... en wachten en dan eens 1 klantje contracteren. Ja dan werkt het niet en heeft ACN een €399,- verdient. Ofschoon verdient eigenlijk niet want die klanten die zorgen voor de omzet en die klanten betalen dus ook de provisie die ze krijgen. Daarom wekt dit systeem dus ook omdat niet iedereen zijn eigen er echt voor inzet. En sommige mensen redden het dus niet. Niet zo dat ze veel geld kwijt zijn want ja die eerste €399,- is makkelijk verdient. En als het dan tegenvalt zeg je binnen 14 dagen op. Dat mag kan en zeggen ze zelfs.

Probeer gewoon binnen 14 dagen 20 klanten te regelen. Lukt dat niet binnen 20 dagen stop er dan gewoon mee en zeg je Licentie op. Krijg je je geld terug en is er niks aan de hand.

Lukt het wel binnen 14 dagen, ja kijk dan heb je je inleg terug en heeft het je nog niks gekost behalve dan wat tijd. Nou kijk dan ga je verder en ga je kijken of je nog wat mensen kent die misschien wel geintereseerd zijn om vertenwoordiger te worden. Nou dan spreek je die aan. Misschien willen ze wel misschien willen ze niet. Willen ze niet nou jammer dan en dan ga je naar de volgende. Je kan niet altijd (vaker niet dan wel) JA! verwachten. Zo kun je je team gaan opbouwen.

Je hebt natuurlijk ook mensen die gaan pushen en dingen op een achterbakse gaan doen. Kijk die mensen die schade dus de naam van een ACN bijvoorbeeld. Maar overal heb je er toch rotte appels tussenzitten.

Gesloten