LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waarom distribiteurs blijven aantrekken
Waarom distribiteurs blijven aantrekken
Dit is echt een brandende vraag, ik ben eruit. Het is een herhaling van wat ik op andere threads heb gezet, maar ik ben zeer benieuwd naar normale en echte reacties.
Ik kreeg van iemand een staffelvoorbeeld ACN. Zij gaan uit van 399 € inleggeld en als je binnen 4 weken 20 klanten hebt gevonden, krijg je 400€ startersbonus.
Geweldig, hartelijk dank voor de informatie. Weet ik in ieder geval precies hoe de staffel werkt.
Maar als ik het goed begrijp, als je omzet hoger is dan 10.500 krijg je 8%? Zover is duidelijk.
Dus 3000 klanten x 50€ per maand = een omzet van 150.000 x 8% provisie = 12.000€.
Nu heb ik al gesteld dat er 6 miljoen vaste aansluitingen zijn. Als ACN 25% marktaandeel veroverd, zijn dat 1,5 miljoen potentiële klanten.
Tot zover duidelijk.
Dat betekend dat maximaal 500 mensen een inkomen kunnen genereren van 12.000 € en daar teken ik voor!
Maar dan snap ik iets niet. Waarom zoeken die 500 die er een leuk bedrag mee kunnen verdienen óók distribiteurs? Ik zou zeggen, met 500 man veroveren we de hele Nederlandse markt en we verdienen ook nog goed. Lijkt mij, heel simpel.
Waarom blijven jullie dan distribiteurs zoeken? Niet doen, zonde van je inkomsten!
Sorry, maar ik zie het zakelijk. Ik zou zelfs zeggen, we veroveren de Nederlandse markt met maar 100 man. Moet kunnen, zelf call-center opzetten.
Wat is de ware reden dat er steeds meer en meer distribiteurs gezocht worden terwijl dat helemaal niet nodig is. Met 500 man kan je aardig de markt bewerken. Goed afspreken wie wat waar doet en elke dag 100 potentiële klanten bellen.
Je zou wel gek zijn als je je inkomsten weg gaat geven.
Ik kreeg van iemand een staffelvoorbeeld ACN. Zij gaan uit van 399 € inleggeld en als je binnen 4 weken 20 klanten hebt gevonden, krijg je 400€ startersbonus.
Geweldig, hartelijk dank voor de informatie. Weet ik in ieder geval precies hoe de staffel werkt.
Maar als ik het goed begrijp, als je omzet hoger is dan 10.500 krijg je 8%? Zover is duidelijk.
Dus 3000 klanten x 50€ per maand = een omzet van 150.000 x 8% provisie = 12.000€.
Nu heb ik al gesteld dat er 6 miljoen vaste aansluitingen zijn. Als ACN 25% marktaandeel veroverd, zijn dat 1,5 miljoen potentiële klanten.
Tot zover duidelijk.
Dat betekend dat maximaal 500 mensen een inkomen kunnen genereren van 12.000 € en daar teken ik voor!
Maar dan snap ik iets niet. Waarom zoeken die 500 die er een leuk bedrag mee kunnen verdienen óók distribiteurs? Ik zou zeggen, met 500 man veroveren we de hele Nederlandse markt en we verdienen ook nog goed. Lijkt mij, heel simpel.
Waarom blijven jullie dan distribiteurs zoeken? Niet doen, zonde van je inkomsten!
Sorry, maar ik zie het zakelijk. Ik zou zelfs zeggen, we veroveren de Nederlandse markt met maar 100 man. Moet kunnen, zelf call-center opzetten.
Wat is de ware reden dat er steeds meer en meer distribiteurs gezocht worden terwijl dat helemaal niet nodig is. Met 500 man kan je aardig de markt bewerken. Goed afspreken wie wat waar doet en elke dag 100 potentiële klanten bellen.
Je zou wel gek zijn als je je inkomsten weg gaat geven.
Re: Waarom distribiteurs blijven aantrekken
Dit is nou een pyramidespel en dus VERBODEN!!!!!!!!!!!!
Leuk geprobeerd joh!
Leuk geprobeerd joh!
WORDT HET GEEN TIJD DAT JE WEER GEWOON AAN HET WERK GAAT, I.P.V. HIER JE TIJD TE VERDOEN?
Dat heb ik niet gezegd, maar wel gedacht. Bedankt dat je het zelf naar voren brengt.Dit is nou een pyramidespel en dus VERBODEN!!!!!!!!!!!!
Leuk geprobeerd joh!
Maar ik heb nog steeds geen antwoord waarom er steeds weer distribiteurs gezocht worden terwijl je de markt gewoon met maximaal 500 man moet openen.
Omdat het dan geen mlm meer is.En als een bedrijf voor mlm kiest, hebben ze daar weloverwogen over nagedacht.Maar ik heb nog steeds geen antwoord waarom er steeds weer distribiteurs gezocht worden terwijl je de markt gewoon met maximaal 500 man moet openen.
Een ander antwoord is er niet, dus er kan een slotje op deze nietszeggende thread.
-
Ik begin het niet meer te snappen.Omdat het dan geen mlm meer is.En als een bedrijf voor mlm kiest, hebben ze daar weloverwogen over nagedacht.
Een ander antwoord is er niet, dus er kan een slotje op deze nietszeggende thread.
Eerst is het doel van mlm rijk worden.
Daarna is het downline genereren.
Vervolgens is het een bedrijf starten.
Dan is het extra inkomsten.
Vervolgens komt er een of ander pensioenverhaal.
En nu weer gaanwe meer dan 500 man werven omdat het anders geen mlm meer is.
Dus we gaan mlm doen omdat we geen normaal bedrijf willen hebben?
-
Ik vond het zelf ook frappant.
Maar het erge is, dit zijn hun eigen antwoorden.
Ja, en soms moet ik ook wel lachen.Ik vond het zelf ook frappant.
Maar serieus:
Ik denk dat we de kop van de slang te pakken hebben. Als iedereen nu heel serieus na gaat denken, komt hij erachter dat hij genaaid is, geld kwijt en dat het nooit een serieuze verdienste kan worden, je nooit het beloofde zelfstandig ondernemerschap zal bereiken.
Maar ik ben nog steeds nieuwsgierig waarom er steeds op de downline wordt gehamerd. Toch het inleggeld?
-
Zou je kunnen doen. Ik kan ook proberen om in mijn eentje de hele europese markt te veroveren. Zonder callcenter etc.Wat is de ware reden dat er steeds meer en meer distribiteurs gezocht worden terwijl dat helemaal niet nodig is. Met 500 man kan je aardig de markt bewerken. Goed afspreken wie wat waar doet en elke dag 100 potentiële klanten bellen.
Ik kies er echter voor om dat in teamverband te doen. Er zijn zelfs mensen in mijn team die maandelijks meer verdienen dan ik zelf.
Dat is waar het mij om te doen is: mensen helpen het inkomen te verkrijgen dat ze nodig hebben of willen hebben. Dat het niet altijd lukt, klopt, dat hoort erbij.
Kijk, en dit vind ik persoonlijk een ongeloofwaardig altruïsme. Jij krijgt gewoon bonussen als jij distributeurs aanbrengt en daar zit je geld. En dat al jou teamleden met duizenden anderen hengelen in één vijver (en inleggeld hebben betaald) zal jou een worst zijn want jij hebt je geld binnen.mensen helpen het inkomen te verkrijgen dat ze nodig hebben of willen hebben.
-
Sorry, maar dat gaat er bij mij ook niet in.Ik kies er echter voor om dat in teamverband te doen. Er zijn zelfs mensen in mijn team die maandelijks meer verdienen dan ik zelf.
Dat is waar het mij om te doen is: mensen helpen het inkomen te verkrijgen dat ze nodig hebben of willen hebben. Dat het niet altijd lukt, klopt, dat hoort erbij.
mlm doen omdat je andere mensen een inkomen gunt?
Ik heb de site gevonden met de bonussen van ACN.
Het ACN franchiseconcept!!
http://unlimitedoptions.nl/uitleg.html#4
Bonus voor iedere nieuwe partner (distributeur) 255 €.
En daar liggen de centjes, daarom moeten er zoveel mogelijk distributeurs/partners gezocht worden.
Het ACN franchiseconcept!!
Bonus voor iedere nieuwe partner (distributeur) 255 €.
En daar liggen de centjes, daarom moeten er zoveel mogelijk distributeurs/partners gezocht worden.
-
Wat lees ik nu?2: Een eigen bedrijf binnen de Firma ACN.
Doordat de ACN Franchise de mogelijkheid biedt om met anderen te gaan samenwerken, ontstaat een mogelijk om in 3 tot 5 uur tijd per week een bedrijf op te bouwen.
Wanneer u n.l. met iemand anders gaat samenwerken, ontvangt u over de klanten van uw zakenpartner ook maandelijks een percentage, welke oploopt tot 5%. Uiteraard heeft uw zakenpartner dezelfde mogelijkheden als u en is vrij om met zoveel mensen te gaan samenwerken als hij/zij wil. Doordat ACN tot 7 generaties deze provisie uitbetaald, ontstaat voor u grenzeloze mogelijkheid t.a.v. de omvang van uw bedrijf. Hieronder staat een rekenvoorbeeld, waarbij iedereen gaat samenwerken met 2 personen en gemiddeld 20 klanten per persoon heeft. In de 7e generatie zullen dan 128 mensen zitten.
ACN Franchise? Het was toch mlm?
Uw eigen bedrijf binnen ACN?
Je had toch een eigen bedrijf? Dan ben je toch zelfstandig ondernemer?
Dit zijn gewoon inkomsten uit overige arbeid. wat vroeger bijbeunen werd genoemd.
Dus nu is mlm bijbeunen?
-
Nogmaals van deze site.Als we er van uit gaan dat gemiddeld per klant voor € 30,-- per maand wordt getelefoneerd
Hoe kom je aan een gemiddelde van EUR 30 per maand?
Dat is dus EUR 30 per maand, exclusief de mobiele telefoon.
Met een EUR als abonnementsgeld zit je al op EUR 50 per maand bellen, alleen vast.
Dat is 600 per jaar. En dan is ACN naar eigen zeggen, goedkoper dan KPN.
Voorbeeld lijkt me niet realistisch.
Want hoe lang is EUR 30 wel niet als je dit moet verbellen via een goedkopere provider?
Ik heb ook op een ander forum gelezen dat iemand eruit wilde stappen en dus zijn "residuaal" inkomen kwijt was en inleggeld. Want uitstappen is er niet bij, dan ben je echt alles kwijt.
Lang leve de vrijheid met MLM!!
Lang leve de vrijheid met MLM!!
-
Als je eruit stapt in de zin dat je helemaal uit de organisatie stapt, dan klopt dat.Ik heb ook op een ander forum gelezen dat iemand eruit wilde stappen en dus zijn "residuaal" inkomen kwijt was en inleggeld. Want uitstappen is er niet bij, dan ben je echt alles kwijt
Als je stopt met klanten werven en vertegenwoordigers werven, dan stopt je team niet en je klanten stoppen niet met bellen. Je residuale inkomen loopt gewoon door. Ik ben de afgelopen maanden niet ectief geweest met ACN (misschien 4 uurtjes in 3 maanden tijd), toch kreeg ik elke maand provisie uitbetaald.
Hm, vreemd. Op dat andere forum waren ook klagers dat zij nog geen cent hebben ontvangen van ACN, ondanks vele toezeggingen.
-
ACN is GEEN franchise, aangezien ik wel franchisenemer ben van een andere organisatie, ken ik het verschil. Ik kan als franchisenemer, geen andere franchisenemers aanwerven. Dat kan alleen als je in het bezit bent van een zogenaamde masterfranchise (kost wel een paar miljoen, zoniet 10-tallen miljoenen).ACN Franchise?
Dan moet je even op deze website kijken, officieel ACN.
En waar begint het mee: HET FRANCHISECONCEPT VAN ACN
En waar begint het mee: HET FRANCHISECONCEPT VAN ACN