LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waarom geloven mensen de negatieve zaken wel en de positieve

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
grasspriet

Re: waarom geloven mensen de negatieve zaken wel en de positieve

Ongelezen bericht door grasspriet »

De aap is uit de mouw. Madeleine is dus wel degelijk iemand anders (wie had daar aan getwijfelt) en toont daarmee gelijk 2 dingen aan:

Er zijn hier minder tegenstanders dan ze zelf willen doen geloven.
De tegenstanders gebruiken de methodes waarvan ze de voorstanders beschuldigen.

Enne...ik geloof er echt geen snars van dat je student niet bent. En me mrtelecom noemen is alleen maar grappig. I wish it were true!

Madeleine

Ongelezen bericht door Madeleine »

De aap is uit de mouw. Madeleine is dus wel degelijk iemand anders (wie had daar aan getwijfelt) en toont daarmee gelijk 2 dingen aan:
Nee, je leest niet goed. Ik weet wie de andere vrouwen zijn die ook op dit forum schrijven en jullie niet! Die vrouwen ben ík niet. Ik ben gewoon Madeleine, niet meer en niet minder. Ik hoef geen verschillende identiteiten aan te nemen om mijn mening te geven zoals vele gasten doen!

En jouw "betweterige" stijl doet mij ook nog aan iemand anders denken, nietwaar? Ik kan verschillende stijlen onderscheiden, man/vrouw en de verschillende personen onderling. Ik weet dat een bepaalde gast doet alsof hij steeds als een verschillende gast op het forum verschijnt maar hij is dezelfde. Je kunt niet zomaar van stijl veranderen. Het verhaaltje is dan wel anders, maar de stijl blijft wel hetzelfde.

En dat jij mij vergelijkt met Student26..... Ja, dat is dan jouw probleem maar ik ben het niet. Ik heb ook geen dubbelrol. Het spijt mij echt.

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Ik kan het toch nog even niet laten. zo wordt ik geprikkeld door het gebrek aan inzicht van d gemiddelde MLM-er op dit forum. By the way. Ik ben Jan. Sta niet op jullie lijstje.

Belachelijk die discussie over wie-wel-en-wie-niet dubbel aanwezig zou zijn. Who Cares!!!!! Al zou het één persoon zijn die zesentachtig keer inlogt. Het gaat om de argumenten. Nee hoor, de MLM-ers richten zich niet op de inhoudelijkheid maar op de persoon en of die misschien wel of niet heel gemeen 2x ingelogd is. Duhhuh....lekker belangrijk.

Heb nog op die geweldige site gekeken. Heb weer even dubbel gelegen om het totale gebrek aan diepgang en de overweldigende honger naar pecunia die deze site uitstraalt.
Mooie uitspraak aldaar:
Ik kan u maar één ding adviseren en dat is tevens mijn levensmotto. Ik zeg later op mijn sterfbed liever "Dat had ik beter niet kunnen doen" i.p.v. "Had ik het maar gedaan".

Zegt eigenlijk al genoeg.

Jan

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

geen informatie: onzin, alleen wij geven die niet
Wat ben jij dom. Je beweert in 1 zin dat het onzin is en tegelijk dat je de informatie toch stiekem niet geeft. Ik had dus gelijk.
concrete cijfers zijn er wel degelijk.
Laat zien.
geen duidelijk: ja, als de enige duidelijkheid die je hebben wilt is dat het aantoont dat het niet werkt moet ik je teleurstellen. Het werkt nl. wel.
Duidelijkheid kan beide kanten opwijzen. Als je wilt beargumenteren dat het werkt: laat zien. Er wordt al tijden door tegenstanders verzoeken gedaan tot het geven van die informatie. Geef het dan ook eens.
geen bedrijven in Nederland: onzin: Euphony, ACN, Amway, ForeverLiving hebben allemaal kantoren in Nederland.
Cool zeg, zijn dat de bedrijven die mensen in de mond nemen als je een product noemt? Als ik "telefoon" zeg dan noemen mensen geen van dat soort bedrijven. Of te wel: bedrijven met een imago van niks.
Ja hoor, een aantal stellingen waarbij de onderbouwing volslagen ontbreekt,
Ik geef meteen toe dat mijn post een samengevatte opsomming was. Er zijn inmiddels een stuk of 20 topics die allemaal over MLM gaan. Ik kan alle argumenten wel weer gaan copy/pasten, maar dan blijf ik bezig.
En binnen 6 jaar meer dan 70.000 Euro per MAAND verdienen is niet rijk worden?!
Nee, dat is niet rijk worden, dat is je rijk rekenen.

grasspriet

Ik moet zeggen dat je een goede leerling bent; je zou jezelf zowaar student kunnen noemen. Ook jij bent intussen in staat om woorden uitermate slim te verdraaien, maar gelukkig stinken de oplettenden daar niet in, KJ

MR GUN

Ongelezen bericht door MR GUN »

Geplaatst op 07 Aug 2004 11:16 door waarnemer

--------------------------------------------------------------------------------

Jan...als je toch lekker bezig bent: www.bijstandsloterij.nl

HAHA HIHI HOHOHO, IK MAG DIE WAARNEMER WEL!
Wat een doorzetter. Het is net Theofiel Boemerang uit Suske & Wiske.

Zet um op, kerel, je loterij wordt een succes.

Keesjan

Laat die Theofiel ook toevallig een oplichter zijn. Past er goed bij. :twisted:

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Of niet Madeleine de student?!
Hoe kunnen we aan jou bewijzen dat wij 2 personen zijn? Doe maar een (uitvoerbaar) voorstel.
Hoe zit het dan met laster. Dat is hier wel degelijk door de anti-MLM brigade ten toon gespreid
En andersom dus ook.
Daar heb je al zo'n voorbeeld van een totaal on onderbouwde stelling
Ik heb er hier nog 1 voor je: "Of niet Madeleine de student?!"
Kom naar een presentatie en je krijgt alles te horen.
Als we daar dezelfde informatie krijgen dan trekken we toch dezelfde conclusie?!
-concrete cijfers zijn er wel degelijk
Kom er dan mee!

MR GUN

Ongelezen bericht door MR GUN »

Geplaatst op 08 Aug 2004 00:29 door Keesjan

--------------------------------------------------------------------------------

Laat die Theofiel ook toevallig een oplichter zijn. Past er goed bij.

Tjonge Keesjan, jij brabbelt echt alleen maar onzin.Theofiel is geen oplichter, maar gewoon een zeer goede verkoper.Als ik jouw was zou ik maar stoppen om mlm oplichting te noemen.Heb jij kinderen?Stel je verliest er eentje......noem ik jouw een moordernaar.Ok?
Trel je werkpakje uit en kruip lekker bij moeders op de bank.

Keesjan

Tjonge Keesjan, jij brabbelt echt alleen maar onzin.Theofiel is geen oplichter, maar gewoon een zeer goede verkoper.
Hij is zeker wel een oplichter. Kijk maar in "222 De bezeten bezitter". Kom maar terug als je wat groter bent en met de grote mensen kan meepraten. Je bent de zwakst schakel. Tot ziens! :evil:

Madeleine

Ongelezen bericht door Madeleine »

Ik vroeg aan mijn man of hij ene Theofiel kent uit Suske & Wiske.

Theofiel Boemerang? Ja die ken ik. Dat is een oplichter. Hij colporteert langs de deuren en licht huisvrouwen op met mooie gladde praatjes.

Wat een prachtige vergelijking gebruiken jullie zelf! :lol:

grasspriet

Kom er dan mee!
Kom maar naar een presentatie

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Kom maar naar een presentatie
Hoe verrassend.

Gesloten