LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat een gemekker

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
student26

Ongelezen bericht door student26 »

Zie ook andere thread.

Een koe is een dier met 4 poten.
Een dier met 4 poten is dus een koe.

Niet dus. Dat iets niet illegaal is, maakt het nog niet tot iets goeds.

Gast

Re: Wat een gemekker

Ongelezen bericht door Gast »

is wel goed. klaar Voor jou misschien niet en voor anderen wel weer,,,blahahahaha
wanneer er iets echt niet goed was dan was het ook niet goedgekeurd bij de wet. Bekijk het zo maar.

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

Onzin, je kan met legale dingen illegale dingen doen. Een mes is ook goedgekeurd. Betekent dat dan dat mensen geen slechte dingen kunnen doen met een mes? Wat een redenatie.

MLM heeft geen illegale status omdat het in verborgen kringen gebeurt en de constructies om dingen gedaan te krijgen (sociale druk) zijn dan niet zichtbaar en bewijsbaar.

Gast

precies je zegt, dat is met vele andere zaken ook,

Gast

ja met een mes. dat kan , :shock: dan is de mes nog niet verkeerd.

Keesjan

Precies. En daarom is het argument "legaalheid" niet ter zake doende als mensen willen aantonen dat MLM werkt. Ik wil dat argument dan ook nooit meer zien hier.

Gast

als het niet zou werken... dan zal er geen bedrijf meer zijn in mlm.
sterker nog er komen meer.. Dus was er geen geld mee te verdienen dan bestand het niet. legaal of niet legaal.
mlm legaal en je kunt er geld mee verdienen. mooier kun je het niet krijgen.

student26

Zolang mensen erin blijven trappen werkt het ja, kettingverkoop heet dat en dat komt bij veel MLM-ondernemingen voor. Niet bij alle uiteraard, er zijn er ook waar wel gewoon externe klanten zijn.

Gast

na 50 jaar zal ik niemand meer insschrijven, volgens jullie is iedereen negatief.

Madeleine

Ongelezen bericht door Madeleine »

Piramidespellen zijn illegaal en MLM is (nog) niet bij wet verboden.

Tenensabbelen bij vrouwen is ook bij wet niet verboden, maar echt fris is het ook niet.

Gast

is (nog) niet bij wet verboden
gaat ook niet gebeuren. omdat het de snelstgroeiend industrie ter wereld is.Te grote bealgen.(ja hoe kom je daarbij???) goede business sites en tijdschriften lezen.

maar goed milieu freaken zien ook graag dat er geen auto meer op straat rijdt.

grasspriet

Ongelezen bericht door grasspriet »

keesjan heeft voor de verandering 110% gelijk.
Want zoals hier overduidelijk bewezen word, hoef je geen verstand van MLM te hebben om te pretenderen een expert te zijn. Eigenlijk is dat oplichting, maar je ziet het: je als expert voordoen zonder het te zijn word niet aangepakt.

echte kenner.

Ongelezen bericht door echte kenner. »

Geplaatst op 11 Aug 2004 17:11 door Keesjan

--------------------------------------------------------------------------------

Onzin, je kan met legale dingen illegale dingen doen. Een mes is ook goedgekeurd. Betekent dat dan dat mensen geen slechte dingen kunnen doen met een mes? Wat een redenatie.

MLM heeft geen illegale status omdat het in verborgen kringen gebeurt en de constructies om dingen gedaan te krijgen (sociale druk) zijn dan niet zichtbaar en bewijsbaar.

Ja, tuurlijk, Keesje.
Een wippie maken is ook niet bij de wet verboden, maar als je je buurmeisje van 8 een veeg geeft is het WEL verboden. Hoe ver wil je gaan met je vergelijkingen. Tjonge, over dom gesproken!
MLM is goedgekeurd bij de wet. Punt uit. Dus kun je ervan uitgaan dat het een eerlijk systeem is. Was dat het niet, was het verboden. Dus wat loop je nou toch te mekkeren?

student26

Wat jij niet schijnt te begrijpen is dat de legaal/illegaal status niet zoveel zegt. In Nederland is abortus legaal, in andere landen illegaal. Kun je daarover dan een conclusie trekken of het goed of fout is?

Gast

Ja, dat kan ik zeker. Ik baseer dergelijke beslissingen namelijk op mijn eigen normen en waarden en niet op die die me voorgeschreven worden door de grote massa.

student26

Ja, dat kan ik zeker. Ik baseer dergelijke beslissingen namelijk op mijn eigen normen en waarden en niet op die die me voorgeschreven worden door de grote massa.
En weer: onderschatten van anderen. Jij moet jezelf wel als een soort god zien of zo, de enige die zelf een beslissing kan maken. En de rest is een kudde koeien. Word toch eens wakker joh.

Keesjan

Normen en waarden hebben er niks mee te maken. Kan je nou echt niet lezen? De wet keurt niks goed. MLM is alleen niet als "illegaal" bestempeld. Je kan met legale middelen illegale dingen doen. Ben je nou echt zo stom dat je dat niet begrijpt?

Gast

Nee keesjan, ik ga je niet vertellen wat ik van je denk, maar het is wel zo dat normen en waarden er ALLES mee te maken hebben.

grasspriet

Ongelezen bericht door grasspriet »

sorry, was vergeten in te loggen.

Keesjan

Wat jij van mij denkt doet niet ter zake. Dat is een overtreding van de discussie regel: "niet op de man spelen". Ga inhoudelijk in op wat er gezegd wordt of blijf weg.

Gesloten