LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door student26 »

Ja straks....
Straks flikkert er een Boeing 747 op je woonwijk..........
Dat moet je eens in de Bijlmer gaan vertellen...
Straks gaat Bush bommen smijten in je achtertuin
Dat moet je eens in Irak gaan vertellen...
Straks draait de aarde niet meer......
Dat is een feit. Als het door een andere oorzaak niet eerder is dan wel omdat de aarde over een paar miljard jaar door de opzwellende zon wordt opgeslokt...
Straks wonen er mensen op Mars.........
Ook daar durf ik wel een wedje op te zetten...
Straks gaat student achter de vrouwtjes aan............
Dat is afhankelijk van het doel :)
Overigens zijn er best vrouwen die ik bijzonder aantrekkelijk vind.
Straks gaat Maarschalk een MLM bedrijf beginnen.........
Das de enige waar ik nou geen wedje op durf te zetten.
Straks..................pffffffff
Toch zit er wel wat in het verhaal waar je op reageert. Het zou mij niets verbazen als dit inderdaad zou gebeuren.

Gast

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Gast »

Het verbaast me niks dat er wederom niet word gereageerd door de voorstanders op het feit dat er geen bewijzen worden aangedragen voor de stelling die hier door een van hun medestanders word gedeponeert: de link graag!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Straks gaat Maarschalk een MLM bedrijf beginnen.........
Mocht ik ooit mijn reputatie te grabbel willen gooien is dat een mooie optie. Alhoewel ik dan liever een methode neem die wat sneller geld oplevert. :D

Gast

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe kun je een reputatie zoals die van jou te grabbel gooien?!?!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Hoe kun je een reputatie zoals die van jou te grabbel gooien?!?!
Door met jou en je collega mlm vriendjes mlm zaken te gaan doen.
De beste manier om een eputatie te verknallen dus. Alleen niet de beste manier om geld te verdienen.

Gast

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Gast »

Straks denk jij dat je nog normaal denkt.
Get a life.
Ach, bij peabrain is het kwartje eindelijk na de extra toelichting ook gevallen en neemt het wijze besluit voor de aanval als verdediging te kiezen. Nog maar een extra toelichting dan. Wat denk je, is die tent over genomen vanwege het klantenbestand of vanwege die nitwits die elke maand hun hand op komen houden omdat ze ooit het inschrijfformuliertje hebben aangeleverd? Je rechtspositie is flinterdun als zo'n tent tegen al die wannabee-zakenmannetjes zegt "opzouten, jullie zijn alleen maar kapitaalvernietiging!". Ik zou het wel weten; de klanten erin, de mlm-ers eruit. Ik denk dat dit straks ook gaat gebeuren, en nee, daar heb ik geen links van.
gedeponeert:
Hoe bestaat het, 3 fouten in één woord. Over welke stelling ging het hier, degene die hier boven staat? Mijn excuses dat ik zo'n ingewikkelde term als 'straks' heb gebruikt, maar een derde toelichting komt er niet meer.

Gast

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Gast »

kapitaalvernietiging!". Ik zou het wel weten; de klanten erin, de mlm-ers eruit. Ik denk dat dit straks ook gaat gebeuren, en nee, daar heb ik geen links van.
Ben je nou echt zo dom, of doe je alsof.
De klanten zijn van de MLM-ers. Gooit CPW de MLM-ers eruit, gooien de MLM-ers de klanten eruit. Zo simpel is dat en dat weet CPW ook.
MLM-ers hebben meer macht dan dat jij denkt.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door student26 »

Eurexcel ging niet failliet, maar Vartec. Die hadden er een zooitje van gemaakt.
Toch is het nog totaal onduidelijk. Volgens de site van Eurexcel zelf is zij onderdeel (dochteronderneming) van VarTec. Dit wordt dan weer tegengesproken door een gast die beweert dat Eurexcel volledig zelfstandig is. En ook jij zegt nu dat Eurexcel niet failliet ging, maar VarTec.

Wat er dan nog niet klopt is waarom Eurexcel dan niet gewoon zelfstandig verderging en op zoek ging naar een ander bedrijf dat de telefoondienst kon leveren. Zijn ze gezwicht voor het bod van CPW of is Eurexcel gewoon als onderdeel van VarTec mee overgenomen??? Als Eurexcel zo'n geweldig lopend bedrijf is hadden ze beter zelf het heft in handen genomen lijkt mij.

Ook is er nu verwarring over wie de feitelijke eigenaar van de klanten is. Wat staat hierover in het contract dat de distributeurs aangaan?

Gast

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Gast »

De klanten zijn van de MLM-ers. Gooit CPW de MLM-ers eruit, gooien de MLM-ers de klanten eruit. Zo simpel is dat en dat weet CPW ook.
'Ringggg', goedenavond meneer kent u mij nog?
Ach ja, u bent die vriendelijke heer die mij dat goekope telefoonabonnement heeft verkocht. U komt informeren naar mijn tevredenheid? Het bevalt me nog steeds prima. Heeft u weer wat in de aanbieding?
Eh... nee, eigenlijk niet. Sterker nog, ik kom u dat abonnement ook weer opzeggen.
Ach nee toch? Ik heb dacht ik toch netjes al mijn rekeningen betaald?!
Eh... jawel dat wel, maar eh...
Bel ik teveel? of te weinig?
Eh... nee dat niet, maar eh... de telefoonmaatschappij is overgenomen...
Oh daar heb ik helemaal niks van gemerkt. Prima verbinding nog steeds, goeie tarieven, nooit problemen.
Jawel, maar eh....
Wil die nieuwe club mij niet als klant?
Jawel, graag klanten zelfs, maar, eh... ziet u... het deel van uw rekening dat ik kreeg, dat eh... krijg ik nu niet echt helemaal meer.. zo... zeg maar.....
Dat is vervelend voor u.. meen ik, want ik geloof dat ik het niet helemaal begrijp, mijn rekening? u?
Ja ziet u... eh... omdat ik uw inschrijfformulier toen heb ingeleverd, betaalt u elke maand wat teveel en dat is dan voor mij, enne... dat vindt CPW dus dat dat eigenlijk best wel eraf kan enne... krijg ik het dus.. zeg maar... niet meer...
Ja dat is nogal wiedes, ik heb dus eigenlijk al die tijd maandelijks teveel betaald.
Jawel.. maar eh... dat is dus weer inkomsten voor mij, he, ik heb ook een bedrijf... enne... nou ja eerst kreeg ik het wel en nu niet meer dus wilde ik u vragen of eh....
...Of ik het er mee eens ben? Ja natuurlijk wel! Wat dacht u, dat ik maandelijks uw kas een beetje ging zitten spekken voor het opsturen van dat formulier destijds?! Ik kijk wel uit!
Meneer, bent u nou zo dom of doet u maar alsof? U bent tenslotte mijn klant, en CPW gooit mij eruit, dus ik gooi u eruit. Zo simpel is het. En dat weet CPW ook, het is maar dat u het weet, wij hebben meer macht dat u denkt. ECHT WEL.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door student26 »

:-) Leuk! Wellicht wat overdreven, maar wel leuk...

Stel nou eens dat het scenario inderdaad uit zou komen, wat kunnen de MLM'ers hun klanten dan bieden? Ze hebben immers geen eigen producten, geen leverancier, niks meer? Wat ik bedoel is er wordt nu geimpliceerd dat de klanten "eigendom" zijn van de MLM'er. Maar wat als het (nieuwe) moederbedrijf inderdaad van de MLM'ers af wil??

Gast

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Gast »

Dan zet ik mijn mijzelf , ouders, vrienden en overige familieleden weer terug. Die doen het namelijk voor mij! Ze gunnen mij de maandelijkse provisie.

Simpel toch ;-)

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door student26 »

Dan zet ik mijn mijzelf , ouders, vrienden en overige familieleden weer terug. Die doen het namelijk voor mij! Ze gunnen mij de maandelijkse provisie.
Terug? Terug naar een abonnement bij de concurrent die een volgens jou veel te duur product aanbiedt? Dus eigenlijk heeft het niets te maken met je familie en vrienden aan een goedkoop abonnement helpen, maar puur met eigenbelang? En hoe ga je dat brengen? Jongens, willen jullie alsjeblieft terug naar de duurdere concurrent want ik krijg geen geld meer? Hoeveel van je vrienden zullen dat daadwerkelijk doen? Hoeveel van de klanten die je verder gewerfd hebt zullen dat daadwerkelijk doen? Hoe zit het met je levenslange passieve inkomen dat vererfbaar is? Hoe zit het met je pensioen?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Dan zet ik mijn mijzelf , ouders, vrienden en overige familieleden weer terug. Die doen het namelijk voor mij! Ze gunnen mij de maandelijkse provisie.
Provisie waarover? Je hebt immers geen piramide (sorry, mlm systeem) meer. Of ga je er nu zelf een beginnen?
En waren deze mensen in niet ingestapt om goedkoper te bellen? Of deden ze dit om jouw nutteloze leven te sponsoren?

Gast

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Gast »

precies wat er is gebeurt met de klanten van acn in finland.
Daar werven ze aleen nog voor een andere bedrijf waarbij het bedrijf acn niet eens eigenaar meer van is.

Gast

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Gast »

Die fase hoe jij nu denkt, zijn wij allang voorbij.

Het telefoongesprekje van die grappigejassenmaker is het bewijs dat deze lolbroek niet helemaal op de hoogte is van klanten van een mlm-bedrijf.
Een beetje negatieviteit doet wonderen kan ik je melden.
CPW kijkt wel uit om dit gevaarlijke spel te spelen.
Sterker nog, 2 jaar geleden zijn de voorbereidingen in gang gezet door CPW om een MLM-tak erbij te nemen. Toen Excel te koop kwam zagen ze hun kans schoon.
Het is een hele materie en eigenlijk heb ik geen tijd, zin en gelegenheid om dat allemaal te gaan uitleggen.

Over een jaar ben ik weer terug op dit forum om de praktijk te tonen.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door student26 »

Die fase hoe jij nu denkt, zijn wij allang voorbij.
-Knip-
Over een jaar ben ik weer terug op dit forum om de praktijk te tonen.
Los van de vraag of je de waarheid vertelt of niet (een jaar is wel erg lang...) is het toch wel een interessante vraag, omdat het een bijzonder realistisch scenario is. Waarom je het gevaarlijk spel noemt is mij volstrekt onduidelijk overigens. MLM's waarbij het een probleem zou opleveren zijn die waarbij een fysiek product wordt gedistribueerd. Bij telefonie zijn de klanten er, en hebben ze een abonnement. Waarom dan de MLM'ers er niet uitschoppen? Het risico dat teveel klanten zouden gaan switchen is te klein en overtuigt mij niet.

Gast

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Gast »

Terug? Terug naar een abonnement bij de concurrent die een volgens jou veel te duur product aanbiedt?
Toen ik begon waren we zelfs duurder dan de KPN. Ik heb ze gevraagd of ze mij willen helpen. Ik heb het nooit over goedkoper bellen gehad met mijn klanten, het zijn immers mijn vrienden en familie. Die helpen je immers altijd ;-)

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door student26 »

het zijn immers mijn vrienden en familie.
Mag ik vragen hoeveel klanten je dan hebt? En dan nog vind ik het een onwaarschijnlijk verhaal, ik ken niet veel mensen die bereid zijn meer te betalen voor een product om mij van een inkomen te voorzien. En omgekeerd zou ik het ze niet eens vragen.

Gast

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Gast »

Het telefoongesprekje van die grappigejassenmaker is het bewijs dat deze lolbroek niet helemaal op de hoogte is van klanten van een mlm-bedrijf.
Inmiddels wel, ik heb op grond van de postings een andere opvatting van de conversatie die plaats vindt:

'Ding Dongggg'
Nee maar, daar hebben we neef weer.
Ja, hoi, ik... eh...
Je komt me weer iets aansmeren? Laat ik je wel gelijk even vertellen dat we vrij krap zitten op het moment, met die dure euro en deze economie. Niet dat we je het misgunnen hoor, vanwege je mislukte school enzo willen we best wat in jouw levensonderhoud bijdragen, maar inmiddels komen de shakes onze strot uit, kunnen we de badkamer nog maar eens per maand schoonmaken met die dure zeep, raken de klokken spontaan van slag als we voorbij komen met al die magneten en daarom hadden we deze maand ook geen bestelling bij de catalogus gedaan.
Nee maar deze keer heb ik goed nieuws.
Jaja, ik weet het. Je doet je best om ons zulke goeie produkten te leveren en ik zeg al, we gunnen je wel...
..Ja maar nu wilde ik juist vragen je telefoonabonnement te stoppen.
Echt? Kunnen we weer terug naar KPN? Die besparing zouden we goed kunnen gebruiken, en ik zei al, we gunnen je best...
Ja, nee kijk, het bedrijf is over genomen en nu willen ze ons de maandelijkse inkomsten niet meer betalen, en nu..
Ok, goed. Als je dat abonnement voor me wilt opzeggen graag. Ik kon mijn gesprekspartners toch al bijna niet verstaan. Wel veel ruis, behalve als ik weer eens een dode lijn had, meestal overdag en vooral vaak 's avonds. Het is dat we het jou gunden hoewel we eigenlijk hoopten dat je eens naar werk op zoek...
...Goed dan, ik zal er gelijk werk van maken en het opzeggen. Tot kijk dan maar weer.
Ja, daar ben ik ook bang voor.. zucht... Dag jongen....

Gast

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Gast »

En intussen verliezen vrijwel alle telecombedrijven klanten behalve de MLM bedrijven. Waarom?! Misschien omdat de klanten nieuwe klanten aanbrengen omdat ze er positief over zijn.
Nee, dat kan niet! Want MLM'ers zijn toch oplichters. Dat past niet in het plaatje 'pissen tegen MLM'. Stel je voor dat het zou werken, dan kunnen wij wel opstappen met onze theorieen.

Een opgewekte tegenstander van MLM.
*een leugentje moet er natuurlijk wel tussen staan, want anders is het onmogelijk te geloven dat het een MLM'er is die dit schrijft*

Gesloten