Bij Kleeneze word wel degelijk een selectie gemaakt( door de meeste dan) bij wie je inschrijft,
Verbazingwekkend dan dat als ik Google op Kleeneze ik alleen maar "rijk worden" sites tegenkom. Ligt ongetwijfeld aan mijn versie van Google.
En ga nou niet weer beginnen over dat het zoveel mensen mislukt is want wij zijn pas een paar maanden in Nederland bezig.
En in Engeland waren jullie al 82 (?) jaar bezig en hadden jullie inmiddels een omzet bereikt van minder dan 300 miljoen dollar. En ook nog verlies geleden. Komt vast door al die mensen die in Engeland geslaagd zijn met hun Kleeneze business.
Over de cijfers van Kleeneze kan ik geen uitspraken doen ik ben namelijk zelfstandig en bestel alleen maar mijn artikelen bij ze.
Maar je weet wel dat mensen al behoorlijk zijn opgeklommen binnen de organisatie?
is gewoonweg het feit dat Kleeneze al zijn zaken heel netjes regelt
Hoe verklaar al die "snel rijk" sites dan?
dat hier op dit forum word beweerd dat MLM in zijn geheel niet werkt.
Beter nog, dat hebben we zelfs aangetoond door het aantal mlm-er te vergelijken met hun bijdrage aan de wereldeconomie.
negatieve ervaringen die sommige misschien hebben gehad
Sommige? Meer dan 90% lijdt alleen maar verlies. Ach ja,
sommige zijn losers.
Over de aantal miljonairs heb je mij nog nooit horen zeggen maar ze zijn er en dat zegt dus eigenlijk genoeg
Er zijn ook mensen rijk geworden met criminaliteit. En dan? Moet ik daar dus mee beginnen?
Is dat nu alles waar je meer komt? Sommige zijn miljonair geworden en hiermee is aangetoond dat het systeem werkt, Kleeneze netjes is, het Nederland gaat veroveren?
Wees nou eens eerlijk, wordt je nu echt gelukkig van 50 catalogi moeten kopen, deze bij mensen door de brievenbus moet rammen, hopen dat de hond ze niet verscheurt, vervolgens enkele dagen of weken later aan de deur moet bedelen om je catalogusje en vervolgens tot een omzet van 7 euro per catalogus te komen?
Dan heb je 3,5 nagelknippertjes verkocht.
Wauw. Laat me raden. Deze ervaring heeft je leven verrijkt, jou tot een beter mens gemaakt en je doen groeien. En nu ben je de toekomstige nageknippertjeskoning van Nederland.
Wat is je toekomst? Over 3 jaar voer jij de Quote 500 aan en over 20 jaar sta je hoog in de Forbes Global 400 list? En dat allemaal dankzij mlm?
Kan je eindelijk Donald Trump de hand schudden en hem vertellen dat hij met mlm had moeten beginnen, want ja, DAT is de toekomst. Volgend jaar zullen we eindelijk met zijn allen zien dat mlm de toekomst is en wij het allemaal fout hebben gehad. Want volgend jaar, eindelijk, na 60 jaar breekt mlm door.
En dat allemaal dankzij de introductie van Kleeneze in Nederland.