LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Forever Living products (Aloe Vera)
Re: Forever Living products (Aloe Vera)
Jouw interpretatie. maar neem aub in het vervolg mee dat je de uitspraken van M met een hele grote zak zout moet nemen want je ziet dat hij niets bewijst, er wel allerlei leugens van hem ontkracht worden en dat hij nooit en te nimmer zijn excuses zal aanbieden zoals nu bijvoorbeeld nadat hij insinueerde dat ik uitspraken van hem verzonnen had.
Overigens vindt ik je interpretatie van mislukt zeer interessant. Trekken we die door dan kunnen we dus ook stellen dat iemand die beroofd wordt en daardoor financieel in de problemen komt mislukt is. Of in het kader van M, iemand die een studie heeft afgerond (wat ik in zijn geval zoals duidelijk is zeer betwijfel) maar in zijn vakgebied geen werk vindt (of dat nu kunnen of willen is) mislukt is. Ergo, M is mislukt. Of pas jij je definities aan aan de persoon met wie je discussierd oftewel als je het tegen mij hebt is mijn bedrijf mislukt maar als het over M gaat is zijn carriere niet mislukt?
Dit is overigens al de tweede tegenstanders waarvan bewezen is dat het een leugenaar is met weinig ethische normen. Terwijl er nog geen MLM'er is van wie dat kan worden gezegd!!!
Overigens vindt ik je interpretatie van mislukt zeer interessant. Trekken we die door dan kunnen we dus ook stellen dat iemand die beroofd wordt en daardoor financieel in de problemen komt mislukt is. Of in het kader van M, iemand die een studie heeft afgerond (wat ik in zijn geval zoals duidelijk is zeer betwijfel) maar in zijn vakgebied geen werk vindt (of dat nu kunnen of willen is) mislukt is. Ergo, M is mislukt. Of pas jij je definities aan aan de persoon met wie je discussierd oftewel als je het tegen mij hebt is mijn bedrijf mislukt maar als het over M gaat is zijn carriere niet mislukt?
Dit is overigens al de tweede tegenstanders waarvan bewezen is dat het een leugenaar is met weinig ethische normen. Terwijl er nog geen MLM'er is van wie dat kan worden gezegd!!!
mrtelecom zette neer...
Hier kan ik je dan vertellen dat die er Wel is/was.De reden dat ik mijn nickname heb moeten wijzigen en het emailadres weg moet laten komt doordat een mlmér op dit forum toen ik me een beetje te kritisch is zijn ogen had uitgelaten over magneetjes mijn hele mailprogamma vast spamde!! Een bevriende systeembeheeerder vond uit hoe en wie hier verantwoordelijk voor was en tros/radar heeft deze e*kel gewaarschuwd hiermee te stoppen. Dus nu niet gaan lopen zeuren dat mlm,ér heilige zijn hoor.
Ps Gelukkig is kort daarop zijn website gehackt ( hoe zou dat nu kunnen ? ) en kreeg hij zijn trekken thuis.
Terwijl er nog geen MLM'er is van wie dat kan worden gezegd!!!
Hier kan ik je dan vertellen dat die er Wel is/was.De reden dat ik mijn nickname heb moeten wijzigen en het emailadres weg moet laten komt doordat een mlmér op dit forum toen ik me een beetje te kritisch is zijn ogen had uitgelaten over magneetjes mijn hele mailprogamma vast spamde!! Een bevriende systeembeheeerder vond uit hoe en wie hier verantwoordelijk voor was en tros/radar heeft deze e*kel gewaarschuwd hiermee te stoppen. Dus nu niet gaan lopen zeuren dat mlm,ér heilige zijn hoor.
Ps Gelukkig is kort daarop zijn website gehackt ( hoe zou dat nu kunnen ? ) en kreeg hij zijn trekken thuis.
Maar ik ben nu natuurlijk een lastpost als ik om "bewijs"vraag....??doordat een mlmér op dit forum toen ik me een beetje te kritisch is zijn ogen had uitgelaten over magneetjes mijn hele mailprogamma vast spamde!!
So be it.......
(En alle mlm-ers zijn beesten en alle niet-mlm-ers óók...! )
Maar ik ben nu natuurlijk een lastpost als ik om "bewijs"vraag....??
So be it.......
(En alle mlm-ers zijn beesten en alle niet-mlm-ers óók...! )
Dat zijn jou en zeker niet mijn woorden. Ik had het slechts over 1 persoon. Als je zonodig bewijs wilt hebben kijk je maar terug in het magneetjestopic van 2006 en daar zie je dat ik mijn nickname ( moet ) wijzigen en mijn emailadres op advies van de moderator ook weghaal.Ik heb er ook al eens iets over gezegd en toen vond zelfs jij dat tever gaan, maar ja, je geheugen laat je wel meer in de steek.Mijn reactie kwam door de uitlating van mrtelecom dat hier geen 1 persoon die met mlm aan de gang is onethisch bezig is/was. Gelukkig is reageert hij/zij hier niet meer.
Het was cynisch bedoelt, Joop.Dat zijn jou en zeker niet mijn woorden. Ik had het slechts over 1 persoon.
ook dat was wat cynisch bedoelt..., om te laten zien dat "bewijzen" moeilijk is...., kan zijn!Als je zonodig bewijs wilt hebben kijk je maar terug in het magneetjestopic van 2006 en daar zie je dat ik mijn nickname ( moet ) wijzigen en mijn emailadres op advies van de moderator ook weghaal.Ik heb er ook al eens iets over gezegd en toen vond zelfs jij dat tever gaan, maar ja, je geheugen laat je wel meer in de steek.Mijn reactie kwam door de uitlating van mrtelecom dat hier geen 1 persoon die met mlm aan de gang is onethisch bezig is/was. Gelukkig is reageert hij/zij hier niet meer.
Ook JIJ hebt nu NIET berwezen dat hij "je hele mailprogamma vast spamde!!".......
IK heb ook geen "bewijs" er van nodig....
So be it..., de énige échte!!!
Nou ben ik toch bang dat dat in de periode was dat een bepaalde Tilburger ook van alles naar mijn mailbox stuurde. En we weten dat hij zich af en toe voor deed als MLM'er. Dus misschien is het handig als je een van die 'spam'mailtjes die hij stuurde hier (inclusief broncode) zou plaatsen. Maar dat gaat niet gebeuren want we weten dat ik nu om bewijs vraag en dat zou dan de eerste keer zijn.
Doe je altijd een vraag stellen en zelf het antwoord erbij geven?
Jor.
Jor.
En wat heeft dit allemaal te maken met :Forever Living products (Aloe Vera)
Zal ik een topic openen: "Zeuren over bijzaken"....??
SBI...
Zal ik een topic openen: "Zeuren over bijzaken"....??
SBI...
Doe je altijd...???? Hm, ff in correct Nederlands en ik zal je beantwoorden, want sorry, ik snap niks van je vraag (en dat is niet sarcastisch bedoeld)
-
IK ben al jaren bezig met foreverliving..
ik was in het begin ook heel sceptisch omdat een vriend van mij bedrogen is door herballife..
ik heb veel onderzoek gedaan naar deze vorm van telemarketing..
en het werkt maar je moet het wel leuk vinden om met mensen te werken en te motiveren..
het verschil is dat je geen producten vooraf hoeft te kopen, geen bulk opslag thuis, je kan kiezen of je met de producten wilt werken of net zo als ik mensen wilt gaan leren om ook een eigen bedrijfje te starten..
ik vind het super leuk en gezellig lekker vanuit thuis 20 uur per week veel vrije tijd en altijd genoeg geld..ook de producten zijn echt super ikzelf heb er veel aan gehad ik was altijd heel moe ook al eet ik gezond en sport ik vanaf kleins af aan..
mijn spijsvertering is beter gaan werken ik voel mij fitter dan ooit en ook ben ik bijna nooit meer ziek of verkouden en daar had ik eerst wel last van...
dus voor mij werkt het en ik raad het je aan
ik was in het begin ook heel sceptisch omdat een vriend van mij bedrogen is door herballife..
ik heb veel onderzoek gedaan naar deze vorm van telemarketing..
en het werkt maar je moet het wel leuk vinden om met mensen te werken en te motiveren..
het verschil is dat je geen producten vooraf hoeft te kopen, geen bulk opslag thuis, je kan kiezen of je met de producten wilt werken of net zo als ik mensen wilt gaan leren om ook een eigen bedrijfje te starten..
ik vind het super leuk en gezellig lekker vanuit thuis 20 uur per week veel vrije tijd en altijd genoeg geld..ook de producten zijn echt super ikzelf heb er veel aan gehad ik was altijd heel moe ook al eet ik gezond en sport ik vanaf kleins af aan..
mijn spijsvertering is beter gaan werken ik voel mij fitter dan ooit en ook ben ik bijna nooit meer ziek of verkouden en daar had ik eerst wel last van...
dus voor mij werkt het en ik raad het je aan
hier iemand die bekend is met FL.
Mijn broer is hiermee begonnen en hoewel ik niet gecharmeerd ben van MLM ( ben ooit away gaan doen ) zag ik dit wel zitten.
niet om de bonussen , extraatjes enz. maar gewoon omdat het goed spul is.
ik heb een nagel en schoonheidssalon en gebruik de producten daar ook. dit zou ik natuurlijk niet doen als het bagger was he !
ik smeer niemand iets aan , maar verkoop het wel als mensen erom vragen.
ik sluit ook absoluut geen mensen aan , want daarvoor doe ik het niet.
voor mij is het dus gewoon werk.
en pin je niet vast op die 3000 euro per maand, want dat red je echt niet hoor
Mijn broer is hiermee begonnen en hoewel ik niet gecharmeerd ben van MLM ( ben ooit away gaan doen ) zag ik dit wel zitten.
niet om de bonussen , extraatjes enz. maar gewoon omdat het goed spul is.
ik heb een nagel en schoonheidssalon en gebruik de producten daar ook. dit zou ik natuurlijk niet doen als het bagger was he !
ik smeer niemand iets aan , maar verkoop het wel als mensen erom vragen.
ik sluit ook absoluut geen mensen aan , want daarvoor doe ik het niet.
voor mij is het dus gewoon werk.
en pin je niet vast op die 3000 euro per maand, want dat red je echt niet hoor
Niks mis mee toch.
MvgJor.
MvgJor.
al dat gezeur over Multi Level Marketing en hiervoor reclame maken voor producten.
Wat is er mis mee ?
Oil of Olaz. Garnier . Pantene, Plasma Tv op de televisie. Is dat geen reclame dan. tegenwoordig de bekende Avon , Tupperware ( MLM)
Hoe kan je in Gods naam slapend geld verdienen. Om geld te verdien en moet je werken. Ook voor een baas.
Ik koop, verkoop en gebruik ook aloe vara producten Van for ever Living products.
Ik koop tegen inkoopprijs en verkoop tegen verkooopsprijs, en het verschil is mijn winst Logisch Toch. Maar dat doen toch alle winkeliers.
We worden gebombadeerd met mobiele telefoons en toch wordt er massaal gekocht, hoe sneekie de contracten ook zijn. Maar die reclames mogen wel.
Wel mensen, als je een eigen bedrijf runt moet je kunnen verkopen.En je moet kwaliteit verkopen en dat doet for ever living products.
En wie denkt in hemelsnaam dat je niet hoeft te investeren in een eigen bedrijf.? dus als je bijv een sportwinkel start krjig je zeker alle producten gratis om in je winkel te verkopen. Hoe dom moet je zijn om dat te denken of is dat onkunde.
Als je een eigen bedrijf start bij FL moet je inderdaad wat spullen voor jezelf kopen, om uit te proberen. Zo alleen kan je zien of iets werkt of niet, voordat je het verkoopt.Niet goed geld terug bij iets dat bijv helemaal niet aanslaat. Maar dat gebeurt haast nooit. En Meestal als de helft werkt dan zal de andere helft ook goed zijn. Vaak hoef je niet alle producten eersts uit te proberen. Je collegas die zelf ook al verkopen geven je ook wat goede tips mee.
Trouwens bij Kriudvat haalde ik vroeger ook peperdure gezichtscreme. En nu doe ik het bij mijn eigen berdijf !
Je verdient wat je erin stopt.
Ik heb een vaste baan. verkoop producten en doe het heel rustig aan. Met mijn vaste kalnten heb ik ongeveer 200 euro in de maand. Aan bonus en directe winst. Het ligt aan mij of ik mijn bedrijf hiermee wilt vergroten of niet. ( meer klanten zoeken bijvoorbeeld ) Wie weet tref ik iemand , die meer tijd heeft dan ik en die fultime wilt gaan.
Waarom moet je meteen in miljoenen gaan denken. Maar je kan er wel voor zorgen dat je in het begin hard werk zodat je een inkomem van 1000 euro netto van kan overhouden. want onder jou gaat alles gewoon door.
Dus jongens ophouden over zaken waar je geen weet van hebt.
Voor degenen die het willen proberen. Laat je niet van je stuk brengen.Het is een logisch plan. En Natuurlijk er zullen ongetwijfeld noch meer van dit soort Marketings komen. De wereld staat niet stil alles veranderd. Hoeveel jaar geleden bestond internet shoppen ook niet. Nu wel !!
De beste stuurlui staan vaak aan wal. Laat je niet demotiveren. Volg je hart en verstand. Proberen kan geen kwaad. Bekijk alles heel goed, denk goed over de werkwijze na en als je begint hou rekening met de Ned wetgeving wat belasting plicht betreft.
succes !
Een tevreden mens
Wat is er mis mee ?
Oil of Olaz. Garnier . Pantene, Plasma Tv op de televisie. Is dat geen reclame dan. tegenwoordig de bekende Avon , Tupperware ( MLM)
Hoe kan je in Gods naam slapend geld verdienen. Om geld te verdien en moet je werken. Ook voor een baas.
Ik koop, verkoop en gebruik ook aloe vara producten Van for ever Living products.
Ik koop tegen inkoopprijs en verkoop tegen verkooopsprijs, en het verschil is mijn winst Logisch Toch. Maar dat doen toch alle winkeliers.
We worden gebombadeerd met mobiele telefoons en toch wordt er massaal gekocht, hoe sneekie de contracten ook zijn. Maar die reclames mogen wel.
Wel mensen, als je een eigen bedrijf runt moet je kunnen verkopen.En je moet kwaliteit verkopen en dat doet for ever living products.
En wie denkt in hemelsnaam dat je niet hoeft te investeren in een eigen bedrijf.? dus als je bijv een sportwinkel start krjig je zeker alle producten gratis om in je winkel te verkopen. Hoe dom moet je zijn om dat te denken of is dat onkunde.
Als je een eigen bedrijf start bij FL moet je inderdaad wat spullen voor jezelf kopen, om uit te proberen. Zo alleen kan je zien of iets werkt of niet, voordat je het verkoopt.Niet goed geld terug bij iets dat bijv helemaal niet aanslaat. Maar dat gebeurt haast nooit. En Meestal als de helft werkt dan zal de andere helft ook goed zijn. Vaak hoef je niet alle producten eersts uit te proberen. Je collegas die zelf ook al verkopen geven je ook wat goede tips mee.
Trouwens bij Kriudvat haalde ik vroeger ook peperdure gezichtscreme. En nu doe ik het bij mijn eigen berdijf !
Je verdient wat je erin stopt.
Ik heb een vaste baan. verkoop producten en doe het heel rustig aan. Met mijn vaste kalnten heb ik ongeveer 200 euro in de maand. Aan bonus en directe winst. Het ligt aan mij of ik mijn bedrijf hiermee wilt vergroten of niet. ( meer klanten zoeken bijvoorbeeld ) Wie weet tref ik iemand , die meer tijd heeft dan ik en die fultime wilt gaan.
Waarom moet je meteen in miljoenen gaan denken. Maar je kan er wel voor zorgen dat je in het begin hard werk zodat je een inkomem van 1000 euro netto van kan overhouden. want onder jou gaat alles gewoon door.
Dus jongens ophouden over zaken waar je geen weet van hebt.
Voor degenen die het willen proberen. Laat je niet van je stuk brengen.Het is een logisch plan. En Natuurlijk er zullen ongetwijfeld noch meer van dit soort Marketings komen. De wereld staat niet stil alles veranderd. Hoeveel jaar geleden bestond internet shoppen ook niet. Nu wel !!
De beste stuurlui staan vaak aan wal. Laat je niet demotiveren. Volg je hart en verstand. Proberen kan geen kwaad. Bekijk alles heel goed, denk goed over de werkwijze na en als je begint hou rekening met de Ned wetgeving wat belasting plicht betreft.
succes !
Een tevreden mens
Wijze raad. En als je op zoek bent naar informatie, raadpleeg dan ook http://mlmpage.blogspot.com.Bekijk alles heel goed, denk goed over de werkwijze na en als je begint hou rekening met de Ned wetgeving wat belasting plicht betreft.
-
En als je je door die site laat overtuigen dan ben je inderdaad niet geschikt voor MLM. Die site is geenzins objectief. Hij is gemaakt door iemand die hier al meerdere malen op leugens is betrapt.
Een eigen bedrijf? Maar goed, antileugens kan opgelucht adem halen. Er is een medestander.Geplaatst op 01 Aug 2008 13:45 door Mabel_62
Hoe dom moet je zijn om dat te denken of is dat onkunde.
-
Ook dit is chatgedrag Jor.
geeft kennelijk niets, de tros-mods hebben dit topic niet onder controle.
Beste mensen,
Ik snap dat er sceptische ideeën over dit MLM-bedrijf zijn. Heel logisch.
Wat ik wel even mee wil geven over forever living products:
Het bedrijf bestaat al 30 jaar en zit op dit moment in 132 landen. We staan in de top 5 van alle netwerkmarekting- bedrijven (circa 3000 stuks).
Ik ben vorig jaar begonnen met forever, ben nu 20 jaar en manager. Hoezo werkt het niet?
Nog een leuke link:
http://www.youtube.com/watch?v=DV8GrutJ ... re=related
Ik snap dat er sceptische ideeën over dit MLM-bedrijf zijn. Heel logisch.
Wat ik wel even mee wil geven over forever living products:
Het bedrijf bestaat al 30 jaar en zit op dit moment in 132 landen. We staan in de top 5 van alle netwerkmarekting- bedrijven (circa 3000 stuks).
Ik ben vorig jaar begonnen met forever, ben nu 20 jaar en manager. Hoezo werkt het niet?
Nog een leuke link:
http://www.youtube.com/watch?v=DV8GrutJ ... re=related
Zei het al eerder.
Filmpje speelt weer eens in op het wij/groepsgevoel! Zal allemaal wel nodig zijn om mensen te boeien.Geplaatst op 08 Apr 2008 18:37 door jor
Niks mis mee toch.
MvgJor.