Ik denk dat antileugens hier een heel wijs punt neerlegt en ik denk dat ik dat dan ook maar zal volgen. Ik heb geprobeerd zo duidelijk mogelijk mijn manier van werken te vertellen en uit te leggen om mensen te informeren, maar heb het gevoel dat sommigen (of in elk geval eentje) met hele grote oogkleppen op rondlopen die ze nooit af zullen willen zetten.
Als ik iets net iets anders geformuleerd heb in iemands ogen dan dat ik het bedoelde spijt me dat verschrikkelijk. Ik heb nochtans geen kwaad in de zin gehad. Ik ben blij met wat ik nu doe, het feit dat ik mensen kan helpen is voor mij het grootste genot in dit leven (samen met m'n peukjes )
Kuklos, volgens mij heeft Antileugens het over de volgende vraag, die m.i. helemaal niet zo moeilijk te vinden is:
Ik zal de discusie wel blijven volgen en misschien ook nog eens reageren.Als er iemand graag wil praten over FLP of MLM kan dat altijd, bij mijn naam boven het bericht staat een envelopje.Ik wil echter graag nogmaals mijn vraag aan Kuklos herhalen: Wat zijn je antwoorden als je jouw vragen toepast op het reguliere bedrijfsleven?
Ik zal zo eerlijk als mogelijk is antwoorden; ik gun iedereen het beste in zijn leven, met of zonder FLP. Ik ben echter geen taaldeskundige die bij alles wat ie typt oplet of iemand anders dat anders op zou kunnen vatten. Ik zeg mijn mening op mijn eigen simpele manier.
Groeten Lambert
Tevreden gebruiker én nog steeds een tevreden distributeur